معاون کمیته امداد استان خبر داد:

تأمین جهیزیه ۶ میلیون تومانی برای ۱۰۰ زوج نیازمند ایلامی در دی ماه

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۳:۳۲:۱۶
کد خبر: ۹۵۰۹۲۹
تأمین جهیزیه ۶ میلیون تومانی برای ۱۰۰ زوج نیازمند ایلامی در دی ماه
ایلام معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام از تأمین جهیزیه 6 میلیون تومانی برای تعداد 100 زوج نیازمند و مددجوی این نهاد در دی ماه در این استان خبر داد

به گزارش برنا از ایلام شبیب جعفرزاده  اظهار داشت : تأمین این تعداد جهیزیه با مشارکت و همکاری موسسه خیریه حضرت رقیه «س» بوده و در آینده نیز این مشارکت ادامه خواهد داشت و به هر یک از این زوج‌های مددجو 12 قلم کالای اساسی و ضروری ایرانی تحویل شده که این اقدام علاوه بر کمک به این زوج‌ها در راستای حمایت از کالای ایرانی بوده است.

 معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: امسال  تاکنون بیش از 27 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط این نهاد جهت تأمین جهیزیه بیش از 700زوج نیازمند و مددجو در استان ایلام هزینه شده و بر اساس تفاهم نامه هایی که در این زمینه به امضاء رسیده است سپاه پاسداران نیز برای تأمین 200 مورد جهیزیه 6 میلیون تومانی برای مددجویان این نهاد با همکاری موسسه خیریه حضرت رقیه «س» اعلام آمادگی کرده است.

جعفرزاده با بیان اینکه تأمین جهیزیه برای زوج‌های مددجو از زمان تأسیس این نهاد یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و خدمات حمایتی کمیته امداد است، تصریح کرد: از این طریق سالانه به صدها زوج نیازمند و مددجوی این نهاد کمک هزینه خرید جهیزیه پرداخت می‌شود و تعداد زوج‌های پشت نوبت دریافت جهیزیه به حداقل رسیده است.

وی گفت: امسال تاکنون بیش از 27 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط این نهاد جهت تأمین جهیزیه بیش از 700زوج نیازمند و مددجو در استان ایلام هزینه شده است.

جعفرزاده ارائه خدمات مشاوره ای به زوج‌های مددجو را از دیگر  خدمات این نهاد عنوان کرد و گفت: این مشاوره‌ها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به همه زوجهای مددجو به صورت رایگان ارائه می‌شود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز