رئیس پلیس راهنمای ورانندگی ایلام؛

آموزش رانندگان سرویس مدارس در ایلام

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۹:۵۴
کد خبر: ۹۵۲۳۴۱
آموزش رانندگان سرویس مدارس در ایلام
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از برگزاری کارگاه آموزشی- توجیهی برای رانندگان سرویس مدارس درشهر ایلام خبرداد .

 به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام "سرهنگ ابوالفضل کوهزادی در جلسه آموزش رانندگان سرویس مدارس  اظهارات داشت : یکی از برنامه هایی که هر ساله با شروع  فعالیت مدارس و به صورت دوره ای  در دستور کار پلیس راهور استان قرار دارد،برگزاری کارگاه های آگاهسازی برای رانندگان سرویس مدارس درخصوص رعایت  قوانین و مقررات است که امسال به دلیل عدم همکاری شرکت های پیمانکار و سایر ادارات مسئول این کارگاه با تاخیر برگزار شد. 

سرهنگ کوهزادی نقش رانندگان سرویس مدارس درفرهنگ سازی و نهادینه کردن قانون  را مهم خواند و افزود:از نظر ما خودروی سرویس مدرسه، یک کلاس درس سیار محسوب می شود و راننده سرویس مدرسه هم می تواند به اندازه یک معلم بر افکار و عقاید دانش آموز تاثیر مثبت یا منفی داشته باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سال گذشته 8درصد از کل متوفیان تصادفات در کشور دانش آموزان و کودکان بودند که برخی از آنان در مسیر منزل به مدرسه و به علت تصادف خودوری سرویس جان خود را از دست داده اند.

رئیس پلیس راهور استان گفت: با توجه به اینکه در سال جاری از شرکت های حمل و نقل بار و مسافر درون شهری در امر سرویس های مدارس استفاده شده است ،از مسئولان شرکت ها خواست: با دقت کافی عملکرد رانندگان خود را کنترل کنند که چنانچه تصادفی به علت عدم نظارت کافی مسئولان شرکت ها اتفاق بیفتد نقش شرکت مذکور مشخص و با آن برخورد قانونی خواهد شد .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز