مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام خبر داد:

پرداخت ۲۴۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در ایلام

۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۰:۵۹:۳۸
کد خبر: ۹۵۴۴۶۰
پرداخت ۲۴۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در ایلام
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام از پرداخت ۲۴۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در ایلام طی دو سال گذشته خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، شکرالله شیرخانی عصر چهارشنبه در بیست و ششمین جلسه کارگروه اشتغال گفت: استان ایلام در جذب اعتبارات و اجرای صحیح برنامه اشتغال روستایی و عشایری در کشور، در رده استان‌های برتر قرار دارد و موفق به جذب بیش از سقف اعتبارت اشتغالزایی شده است.

وی گفت: تاکنون چهار هزار و ۱۴۱ طرح اشتغال روستایی با اعتبار ۲۴۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و ایجاد شش هزار و ۱۵۱ شغل در استان ایلام پرداخت شده است.

وی افزود: از جمله اهداف مهم در اجرای طرح حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری: توانمندسازی روستاییان و عشایر، ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری است.

شیرخانی یادآور شد: جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه روستاییان به شهرها به ویژه حاشیه شهرها، حمایت از دانش آموختگان دانشگاهی، تثبیت اشتغال پایدار، تأمین بخش مهمی از نیازهای ضروری کشور در استان‌ها و تکمیل زنجیره تولید و حمایت از واحدهای تولیدی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

شیرخانی تاکید کرد: این تسهیلات با سود چهار، شش و ده درصد پرداخت می‌شوند و در صورت تخطی گیرنده، از جمله عدم ایجاد اشتغال تعهد شده یا عدم تحقق طرح، تسهیلات اعطایی، میزان سود آن با نرخ ۱۸ درصد محاسبه خواهد شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز