امام جمعه ایلام بیان کرد:

توانمندسازی و بالندگی جامعه با تقویت اقتصاد مقاومتی

۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۳:۵۲:۲۰
کد خبر: ۹۵۵۳۱۵
توانمندسازی و بالندگی جامعه با تقویت اقتصاد مقاومتی
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: درشرایط کنونی تقویت اقتصاد مقاومتی زمینه ساز توانمندی و بالندگی درسایر بخش‌ها است.

به گزارش خبرگزاری برناایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام با اشاره به بیانات ارزشمند رهبرمعظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه هفته گذشته تهران اظهار داشت: آنچه که مورد نیاز است این است که قدرت جمهوری اسلامی باید به شکلی باشد که درمقابله با تهدیدات مختلف بازدارنده باشد به گونه‌ای که در دل بدخواهان ودشمنان ایجاد رعب کند.

خطیب جمعه ایلام خودباوری واعتماد به نفس را لازمه قوی شدن وتکیه به درون دانست وتصریح کرد اگر چشم ما فقط به دست دشمن باشد ومنتظر باشیم از طریق مذاکره با دشمنان مشکلات کشورا حل کنیم قطعا یک نوع بی تدبیری به خرج داده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار درادامه با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در قالب مردم سالاری دینی و ایستادگی در برابر فزون خواهی‌های استکبار جهانی با پایبندی به شعار‌های انقلاب ایستاده است اضافه کرد: ملت ایران در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگری به وحدت وانسجام ملی نیاز داردچرا که صدای مخالف با نظام و رهنمود‌های مقام معظم رهبری خیانت به انقلاب و خون شهداست.

امام جمعه ایلام درادامه با تبین دست آورد‌های نظام اسلامی درحوزه‌های مختلف گفت: امروز کشور جمهوری اسلامی رشد و بالندگی خوبی با متوسط رشد جهانی داشته و با پایبندی به آرمان‌های انقلاب و رشد علمی خود پیشرفت‌های خیره کننده‌ای در بخش‌های مختلف به دست آورده است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار همچنین به شهادت سردار سلیمانی و وشهدای مقاومت اشاره کرد و گفت: نقش معنویت در جامعه با تشییع پیکر پاک این شهدا سبب سردرگمی دشمنان شد.

وی تصریح کرد: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب همین شعار‌های مردم سوخت موشک‌های سپاه و فرود آن‌ها در مقر آمریکایی‌ها در عراق بود.

نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام تاکید کرد: استکبار جهانی برای رسیدن به اهدافش در منطقه، سردار سلیمانی را ترور و به شهادت رساند، اما ثمره خون شهدای مقاومت ترک نیرو‌های آمریکا از خاک عراق با ذلت و خواری بود.

امام جمعه ایلام با اشاره به بیهوده بودن مذاکره با دشمن اضافه کرد: تجربه گذشته به ما نشان می‌دهد اعتماد به دشمنان بجز ذلت و خواری اثری ندارد و نباید انتظار داشت مشکلات درونی ما بوسیله دشمنان حل شود.

خطیب جمعه ایلام گفت: تنها راه رسیدن به ساحل نجات تبعیت از سلاله حضرت زهرا (س) و گوش بفرمان رهبر انقلاب بودن است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز