مدیرکل بهزیستی ایلام خبر داد؛

واگذاری ۶۶ واحد مسکونی به مددجویان ایلامی

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۲:۳۳:۳۶
کد خبر: ۹۵۵۷۷۰
واگذاری ۶۶ واحد مسکونی به مددجویان ایلامی
مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی ۶۶ واحد مسکونی ویژه مددجویان این نهاد در مناطق مختلف استان به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری برنا ازایلام؛ زهرا همتی با بیان اینکه از این تعداد  ۱۸ واحد مسکونی در شهرستان آبدانان، هشت واحد درایلام، پنج واحد در بدره، ۶ واحد در دره‌شهر، ۶ واحد در دهلران، سه واحد در مهران، ۶ واحد در چرداول و ۶ واحد نیز در سیروان احداث شده‌است افزود: این واحدهای در طول ایام‌ دهه فجر انقلاب اسلامی به مددجویان زیر پوشش و افراد دارای معلولیت واگذار می‌شود.

وی رایگان شدن خدمات کلینیک جامع توانبخشی شهر ایلام را از دیگر برنامه‌های این نهاد در دهه مبارک فجر امسال عنوان کرد و یادآور شد: خدمات این مرکز شامل فیزیوتراپی، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی، گفتار درمانی و ... در طول دهه فجر برای عموم مردم رایگان خواهد بود.

همتی افتتاح ده‌ها طرح اشتغالزایی مددجویان در مناطق شهری و روستایی، افتتاح کلینیک مددکاری اجتماعی، مرکز ترک اعتیاد، برپایی نمایشگاه دستارود‌های گروه‌های همیار زنان سرپرست خانوار، افتتاح مهد کودک، بازدید از مددجویان و همچنین مراکز بهزیستی را از دیگر برنامه‌های این سازمان در دهه فجر امسال برشمرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز