فرماندار چرداول:

مسئولین ملزم به اجرای اصل بی طرفی در انتخابات هستند

۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۸:۵۳:۲۱
کد خبر: ۹۶۰۲۰۴
مسئولین ملزم به اجرای اصل بی طرفی در انتخابات هستند
فرماندار شهرستان چرداول گفت: رعایت اصل بی طرفی در انتخابات پیش رو از سوی همه مسئولان نهادها و دستگاه های شهرستان و در واقع دست اندرکاران امر انتخابات یک امر ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ؛الیاس فتاحی در جلسه اخلاق مدیران  و شورای اداری شهرستان چرداول  گفت : برابر مصوبات ابلاغی از سوی وزارت کشور و براساس قانون همه کسانی که به عنوان داوطلبان انتخابات ثبت نام کرده اند برای همه روسای ادارات یکسان هستند.

او افزود : هیچ یک از مسئولان شهرستان حق ندارند به نفع یا بر علیه فردی فعالیت کنند و باید پایبندی به اصل بی طرفی در رفتار و گفتارشان مشهود باشد.

فتاحی   با بیان اینکه همه ما امانت داران نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم، تصریح کرد : استفاده از امکانات و نیروی انسانی و تجهیزات دولتی نیز ممنوع بوده و با هرکس که مرتکب تخلف شود قاطعانه برخورد می کنیم.

فرماندار چرداول  همچنین تاکید کرد : باید فضای انتخاباتی به گونه ای مدیریت شود که علاوه بر ایجاد نظم، امنیت و سلامت انتخابات و همچنین ایجاد فضای رقابت سالم انتخاباتی برای نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در پیش رو  را فراهم سازند.

او با تاکید بر اینکه بر اساس ماده 11 قانون انتخابات کلیه دستگاه ها و نهادهای باید در راستای تامین نیروی انسانی و در اختیار قرار دادن تجهیزات مورد نیاز ، نهایت همکاری را برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات داشته باشند،ادامه داد : برابر قانون، روسای ادارات بویژه اعضای ستاد بحران هرشهرستان باید در آن شهر ساکن بوده و به صورت 24 ساعته پاسخگو باشند اما متاسفانه تعدادی از روسای ادارات در مرکز شهرستان  سکونت ندارند .

 

نظر شما