برگزاری مسابقات بوکس استان بمناسبت دهه فجر و بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۱:۴۴:۴۷
کد خبر: ۹۶۱۵۲۴
برگزاری مسابقات بوکس استان بمناسبت دهه فجر و بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
رقابت‌های بوکس بمناسبت دهه فجر و بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در رده نونهالان،نوجوانان و جوانان چهارشنبه شانزدهم بهمن ماه به میزبانی شهرستان ملکشاهی برگزارشد

به گزارش خبرگزاری برنا ازایلام، رئیس هیات بوکس استان با اعلام این خبر گفت: بمناسبت دهه مبارک فجر و بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مسابقات دوستانه نونهالان، نوجوانان و جوانان استان با حضور تیم های ملکشاهی، دره شهر، ایوان، ابدانان، مهران و هلیلان با حضور حجت الاسلام سید علی حسینی احمد امام جمعه محترم شهرستان ملکشاهی، پورافشار معاون محترم فرمانداری ملکشاهی، شیخی بخشدار محترم مهرملکشاهی، صالحی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، پیشکسوتان، مربیان، و علاقه مندان به این ورزش در سالن بوکس این شهرستان برگزار شد. 

علی رستمی افزود:این مسابقات با حضور قدرتمند تیم های شرکت کننده و با استقبال خوب شرکت کنندگان ملکشاهی برگزار شد. 

وی افزود:خوشبختانه این مسابقات بدون هیچگونه اعتراض و مشکلی برگزار شد و بنا داریم که میزبانی مسابقات را به دیگر شهرستانها نیز واگذار کنیم.

وی افزود: شهرستان ملکشاهی میزبانی این مسابقات را به نحو احسن برگزار کرد و جا دارد از اداره ورزش و جوانان و هیات بوکس شهرستان ملکشاهی به خاطر برگزاری منظم این مسابقات تقدیر و تشکر کنم. 

رئیس هیات بوکس استان افزود:خوشبختانه شهرستان ملکشاهی پتانسیل بالایی در زمینه ورزش بوکس دارد و نیازمند توجه و اختصاص امکانات بیشتری است. 

وی اضافه نمود:اختصاص سالن اختصاصی بوکس و تمرکز بر روی رده های پایه از برنامه های ما در این شهرستان است. استقبال بینظیر جوانان و ورزشکاران ملکشاهی از مسابقات بوکس قهرمانی استان در اولین میزبانی شهرستان ملکشاهی قابل توجه و تقدیر بود.

نتایج مسابقات

 نونهالان

ایوان ۱۲ امتیاز

ملکشاهی ۹ امتیاز

دره شهر ۶ امتیاز

نوجوانان

ملکشاهی ۹ امتیاز

ایوان ۶ امتیاز

هلیلان ۳ امتیاز

جوانان

دره شهر ۹ امتیاز

ایوان ۶ امتیاز

ملکشاهی ۳ امتیاز

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز