امام جمعه ایلام:

حضور پرشور مردم در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن مهم است

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۵:۱۱:۰۳
کد خبر: ۹۶۲۳۰۱
حضور پرشور مردم در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن  مهم است
امام جمعه ایلام گفت :حضور پرشور مردم در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات در شرایط امروز کشور مهم است

به گزارش برنا ازایلام، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام صلح امروز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان عنوان که با حضور استاندار ایلام و دیگر مسئولان استان برگزار شد ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر خواستار حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شد و گفت: امروز دشمن تمام توان خود را برای ایجاد تفرقه و دلسرد کردن مردم از مسئولان بکار بسته است و از این حیث حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار مهم و حائز اهمیت است. 

او ادامه داد: در این راستا از مردم خوب استان دعوت می کنیم که در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور باشکوهی داشته باشند و حماسه ای دیگر را رقم بزنند.  

امام جمعه ایلام همچنین حضور و مشارکت بالای مردم در پای صندوق های رای را مهم عنوان کرد و گفت: همه ما بایست در تلاش باشیم که این مشارکت چون سالهای گذشته بالا باشد چراکه حضور مردم در پای صندوق های رای اول از همه تضمین کننده امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

اودر ادامه از جایگاه رفیع شورای فرهنگ عمومی گفت و تصریح نمود: این شورا می تواند نقش مهمی در ارتقاء فرهنگ عمومی استان داشته باشد و آسیب های اجتماعی و فرهنگی جامعه را به تعدیل کشاند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار به پژوهش های صورت گرفته در حوزه فرهنگی اشاره کرد و گفت: امیدوارم این پژوهش ها با واقعیت نزدیک باشد و معضلات و مشکلات پیش رو را از بین ببرد.

اودر ادامه با اشاره به این مطلب که دشمن در حال حاضر به دنبال تغییر فرهنگ ماست، اضافه کرد: دشمن می داند که در جنگ سخت حریف جمهوری اسلامی نمی شود و البته این به خاطر پایبندی ملت بزرگ ایران به مکتب شهادت طلبی است و از این رو آنها برای تغییر این فرهنگ غنی سرمایه گذاری کرده اند و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: در مقابل ما هم باید برنانه داشته باشیم و کار کنیم و نگذاریم فرهنگ ما تحت تاثیر فرهنگ مبتذل غرب قرار گیرد.

او قوی ترین سد مقابل تهاجم فرهنگی را مسجد عنوان کرد و گفت: کار را باید از مساجد شروع کنیم، امام (ره) درد این باره فرموده اند که مسجد سنگر اسلام است. 

حاج آقای کریمی تبار در پایان در خصوص مسجد و امام جماعت مسجد گفت: امام جماعت مسجد باید محور برنامه های فرهنگی نیز در محله باشد.

وی افزود: بایست کاری کنیم که مسجد را در جایگاهی که اسلام برای آن در نظر گرفته، قرار دهیم.

 

نظر شما