رئیس پلیس راه ایلام خبرداد؛

آموزش دانش آموزان مدارس حاشیه جاده با مسائل ایمنی ترافیک

۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۱۹:۴۱
کد خبر: ۹۶۵۲۶۶
آموزش دانش آموزان مدارس حاشیه جاده با مسائل ایمنی ترافیک
رئیس پلیس راه استان از آموزش و آشنا کردن دانش آموزان مدارس روستایی حاشیه جاده با مسائل ایمنی ترافیک و مقررات راهنمایی و رانندگی خبر داد.

به گزارش برنا از ایلام سرهنگ "رضا همتی زاده "  گفت: کارشناسان آموزش این پلیس با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  در جمع دانش اموزان هنرستان فنی حضرت آیت اله خامنه ای(مدظله العالی) شهرستان ایلام   حضور یافتند و به صورت  چهره به چهره  دانش آموزان را مورد تعلیم و تربیت ترافیکی قرار دادند.

وی افزود : دانش آموزان مدارس حاشیه راهها  به عنوان عابر پیاده به دلیل عدم آگاهی و آشنایی با خطرات ترافیک در اطراف مدرسه و همچنین مسیرهای مدرسه تا منزل باعث شده تا این دسته از کاربران جاده ای بیشتر در معرض آسیب پذیری باشند . 

رئیس پلیس راه استان اضافه کرد : در حاشیه این آموزش به تعدادی از دانش آموزان که به سوالات طرح شده ترافیکی پاسخ مثبت دادند جوائزی اهدا شد. 

سرهنگ همتی زاده یادآور شد: پلیس راه استان ایلام  از ابتدای سال تا کنون با برنامه ریزی های آموزشی  مدون تعداد ۱۲ هزار نفر از دانش آموزان این حوزه را مورد آموزش ترافیکی قرار داده و آمادگی لازم  برای ارائه هر گونه آموزش  تخصصی در حوزه ایمنی ترافیک را دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز