ارائه ۱۱ خدمت الکترونیک به ایثارگران در ایلام

۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۰:۳۶
کد خبر: ۹۷۴۵۳۱
ارائه ۱۱ خدمت الکترونیک به ایثارگران در ایلام
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام از ارائه ۱۱ خدمت الکترونیک به ایثارگران خبر داد.

به گزارش برنا از ایلام ،اسدالله تولیده در جلسه ستاد مبارزه با کرونا تاکید کرد: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران حتی المقدور امورات اداری خود را از طریق خدمات الکترونیک و بصورت غیرحضوری پیگیری نمایند.

وی افزود: "سامانه خدمات الکترونیک ایثار" و "تلفن ۱۶۱۶" پلهای ارتباطی میان ایثارگران با بنیاد است و حجم بسیاری از نیازها و درخواست های آنان از از طریق با سرعت و سهولت بیشتر قابل انجام است.

 مدیرکل بنیاد ایلام تصریح کرد: در حال حاضر خدماتی نظیر دریافت فیش حقوقی، درخواست صدور کارت ایثارگری، بهره مندی از خدمات حوزه مسکن، ثبت وضعیت متقاضیان اشتغال، بهره مندی از تسهیلات اشتغال، درخواست شرکت در کمیسون پزشکی، خلاصه پرونده، درخواست حج و اردو، در خواست دیدار و پیگیری درخواست ها در "سامانه خدمات الکترونیک سایت ایثار" قابل ارائه می باشند.

وی افزود:خانواده های معظم شهدا و ایثارگران میتوانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی "ایثار" به نشانی www.isaar.ir در بخش "سامانه خدمات الکترونیک ایثار" ایثار نسبت به ثبت و ارائه درخواست‌های خود اقدام نمایند.

تولیده ادامه داد: در میان مراجعین به بنیاد اقشار آسیب پذیر نظیر والدین معظم شهدا، جانبازان قطع عضو و جانبازان شیمیایی وجود دارند، از این رو لزوم اقدامات پیشگیرانه در مواجهه با کرونا ویروس در این مجموعه بیش از سایر ادارات است.

رئیس کمیته سلامت بنیاد ایلام خاطر نشان ساخت: در کنار خدمات الکترونیکی بنیاد، سامانه تلفنی ۱۶۱۶ نیز راه ارتباطی جهت ارائه درخواست از سوی ایثارگران به بنیاد است و کارشناسان در هر حوزه ای پیگیر درخواستها و پاسخگوی سوالات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستند.

 

 

نظر شما