مدیرکل ورزش وجوانان در گفتگو با برنا؛

راه اندازی کمپین مالک منصف در استان ایلام

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۱:۲۳:۰۰
کد خبر: ۹۷۹۳۲۰
راه اندازی کمپین مالک منصف در  استان ایلام
مدیر کل ورزش و جوانان ایلام از تشکیل کمپین مالک منصف در استان ایلام با هدف حمایت از مالکان اماکن ورزشی اجاره ای که به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل شده اند،خبرداد

علی شائی درگفتگو با برنا ضمن  تاکید بر پیگیری مسائل بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این استان توسط این اد اره کل بیان کرد :با همکاری سمن ها اقدامات حمایتی از  مالکان باشگاههای تعطیل  را آغاز کردیم.

او افزود : در این راستاکمپین  مالک منصف را راه اندازی کرده تا انشالله در سایه اتحاد و همدلی صاحبان اصناف ورزشب به ویژه باشگاهها و ورزشگاهها که تحت اجاره هستند متحمل آسیبهای کمتری شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام در این رابطه توضیح داد :پس از راه اندازی این کمپین  با وجود تعطیلی فعالیت باشگاه ها، مدیریت مجموعه رفاهی ورزشی لاله سپاه  به مستاجرین اعلام کرده که هیچگونه وجهی بابت اجاره سالن ورزشی در اسفندماه از انها گرفته نمی شود ودر صورت تمدید تعطیلی باشگاه ها در ماه های آینده نیز وجهی دریافت نخواهد کرد.

این‌مقام مسوول ورزش استان ایلام تاکید کرد : باتوجه به گسترش بیماری کرونا و آثار سو این بیماری باید تلاش کنیم تا مردم با  امید به ایند به جنگ با کرونا بروند .

او همچنین در بخش دیگر از سخنانش از تمدید اعتبار پروانه های باشگاه های ورزشی تا اردیبهشت ماه ۹۹ خبر داد .

علی شائی گفت : با توجه  به تعطیلی اماکن ورزشی استان باهدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ،برای  رفاه حال موسسین و مدیران باشگاه های ورزشی ،  پروانه فعالیت  تا پایان اسفند ماه سالجاری و فروردین ماه سال 99 تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۹ دارای اعتبار است .

اوافزود : بنابراین نیازی به حضور مدیران باشگاههابرای تمدید به ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها جهت انجام مراحل اداری نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز