رئیس دانشگاه ایلام خبر داد:

تولید روزانه ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ لیتر الکل طبی در دانشگاه ایلام

۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۶:۲۱:۳۶
کد خبر: ۹۸۰۲۵۴
تولید روزانه ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ لیتر الکل طبی در دانشگاه ایلام
رئیس دانشگاه ایلام از تولید روزانه ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ لیتر الکل طبی در دانشگاه ایلام خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ، محمد علی اکبری صبح امروز یکشنبه در بازدید از کارگاه تولید الکل طبی شرکت دانش بنیان شهر آذین در محل دانشگاه ایلام اظهار کرد: با فراهم سازی زمینه دریافت سریع پیشنهادهای مجموعه همکاران، پیشنهاد تولید الکل طبی با استفاده از ظرفیت آزمایشگاه‌های دانشگاه واصل شد که بلافاصله با تغییر کاربری آزمایشگاه آب و خاک، کارگاره تولید الکل طبی با ظرفیت روزانه بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ لیتر آماده راه اندازی شد.

رئیس دانشگاه ایلام گفت: ورود شرکت دانش بنیان وابسته به دانشگاه ایلام برای تولید الکل طبی با هدف کسب سود نبوده و این دانشگاه بیشتر به دنبال ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی است.

علی اکبری اضافه کرد: معتقدیم در شرایط کنونی نباید همه بار سنگین مبارزه با کرونا را بر دوش دانشگاه علوم پزشکی گذاشته شود و هر سازمان یا نهادی بر اساس توان و ظرفیت خود برای مبارزه با این ویروس تلاش کند.

وی افزود: تمام تولیدات این کارگاه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی برای توزیع در مراکز مورد نظر آن دانشگاه قرار می‌گیرد.

#تلاش تولید کنندگان استان برای تولید محصولات بهداشتی ستودنی است#

رئیس سازمان صمت ایلام نیز گفت: در این مدت شاهد تلاش‌های موثر بخش خصوصی و تولید کنندگان استان برای تولید محصولات بهداشتی و رفع نیازمندی‌های مردم هستیم.

یارالله نصیری عنوان کرد: تا قبل از شروع ویروس کرونا، تولید برخی اقلام صفر یا بسیار اندک بوده اما به همت تولیدکنندگان استان اکنون این محصولات به تیراژ بالایی در روز رسیده که لازم است از فعالان این حوزه تشکر کنم.

نصیری ادامه داد: اقدام تاثیرگذار و قابل تقدیر دیگر اینکه فرآیند صدور مجوزهای لازم، تامین مواد اولیه مورد نیاز از جمله انواع پارچه، کش، الکل و… با همکاری همه سازمان‌ها تسهیل شده و همین امر به افزایش تولید و سرعت انجام کار کمک فراوانی کرده است.

رئیس سازمان صمت استان ایلام با اشاره به اقدام خوب شرکت شهر آذین از واحدهای دانش بنیان وابسته به دانشگاه ایلام گفت: خوشبختانه دانشگاه ایلام پویا، پیشرو و بالنده، رسالت اجتماعی خود را با سربلندی دنبال می‌کند و در این مسیر هم بسیار تاثیرگذار ظاهر شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز