رئیس مجمع جوانان استان عنوان کرد؛

نقش موفقیت آمیز سازمان های مردم نهاد جوانان ایلام در پیشگیری از بیماری کرونا

۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۷:۳۲:۵۱
کد خبر: ۹۸۱۷۹۱
نقش موفقیت آمیز سازمان های مردم نهاد جوانان ایلام در پیشگیری از بیماری کرونا
رئیس مجمع جوانان سازمانهایی مردم نهاد ورزش وجوانان استان گفت: سمن های ورزش وجوانان ایلام با انجام اقداماتی از قبیل ضد عفونی ،گند زدایی شهرها و ساخت ماسک ،بسته بندی وتوزیع بسته غذایی وبهداشتی نقش مهمی درمقابله بیماری کرونا داشته است.

خانم یاسینی  در گفتگو با برنا اظهار کرد مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان وابسته به وزارت ورزش وجوانان در جهت مقابله وپیشگیری از شیوع و کنترل ویروس  کرونا در سطح استان فعالیت های موثری انجام داده است.

او افزود:مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان ضمن همکاری با سایر ادارات ونهادها با تدابیر لازم به منظور تامین لوازم بهداشتی " ماسک  دستکش و مواد ضدعفونی " با کمک معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تامین و  توسط سازمان های مردم نهاد حوزه سلامت در جهت پیشگیری از این ویروس تهیه و توزیع گردیده است .

 او اضافه کرد:  سمن ها با اعزام گروهایی به منظور آموزش های لازم و توصیه های پیشگیرانه ی بهداشتی در قالب محتواهای آموزش دیداری وشنیداری به محلات مختلف اعزام تاینکه مردم را از خطرات این بیماری کرونا  آگاه  نمایند 

خانم یاسینی گفت : انشاالله با اقدامات بهداشتی و آگاهی بخشی با شعار "دوهفته درخانه بمانیم" به زودی شاهد مهار این ویروس در سطح استان و کشور باشیم .

رییس مجمع جوانان استان ایلام دریابان گفت : کشور ما نیز به گواه آمارهای بین المللی یکی از کشورهای است  که ازنظر توانمندی پزشکی دارای ظرفیت بسیار بالایی است ،واین توانمندی می تواند با حمایت شهروندان برای از بین بردن این ویروس به کار گرفته شود ومردم از شراین بیماری خلاص شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز