استاندار ایلام خبر داد :

جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به شهرهای استان ایلام

۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۶:۲۴:۱۳
کد خبر: ۹۸۲۸۱۱
جلوگیری از ورود خودروهای  غیربومی به شهرهای   استان ایلام
استاندار ایلام گفت: طی چند روز گذشته از ورود ۷۰۰ ۲ خودرو غیربومی به تمامی شهرستان های استان ایلام جلوگیری شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام  قاسم سلیمانی دشتکی ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید سرزده از برخی ورودی‌های استان از جمله مبادی سهگانه شهر ایلام و وردی استان در شهرستان ایوان از نحوه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت تردد در استان اظهار کرد: از روز تصویب طرح فاصله گذاری اجتماعی یا قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا استان ایلام تمام قد برای اجرای این طرح ایستاده است.

وی تصریح کرد: آمار نشان می‌دهد طرح بسیار موفقیت آمیز بوده است به شکلی که تاکنون از ابتدای شروع طرح مجموعاً از ورود دو هزار و ۷۰۰ خودرو جلوگیری و دو هزار و ۳۰۰ خودرو میهمانان استان نیز خروج داشته است.

استاندار ایلام از بسته شدن مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌ها در چهار روز تعطیلی آتی خبر داد و تصریح کرد: در چهار روز تعطیلی پیش رو تمام مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های استان نیز بسته و در این ایام طبیعت گردی، سیزده بدر و سفرهای بین شهری را نخواهیم داشت.

سلیمانی دشتکی در ادامه از اجرای موفقیت آمیز طرح غربالگری و همکاری ۸۰ درصدی مردم ابراز رضایت کرد و گفت: طرح بسیارموفق آمیز بوده است و امیدواریم این برنامه به طور کامل تا ۲۰ فروردین به اتمام برسد.

وی در ادامه خواستار همکاری بیشتر مردم در این ایام شد و گفت: مردم در این چند روز تعطیلات نیز با ما همکاری کنند و با نرفتن به طبیعت و ۱۳ بدر به سلامت خود و همنوعان کمک کنند.

 

نظر شما