استاندار ایلام؛

جلسات استانداری بصورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۴:۲۹:۴۶
کد خبر: ۹۸۴۱۶۱
جلسات استانداری بصورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود
استاندار ایلام گفت:بخاطر جلوگیری ازشیوع کرونا جلسات ضروری استانداری ازجمله ستاد اقتصاد مقاومتی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شورای اشتغال، شورای آموزش و پرورش و ... بصورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری برناازایلام  ، قاسم سلیمانی  دشتکی صبح امروز شنبه ۱۶ فروردین ماه در شورای معاونین استانداری ضمن تشکر از همراهی خوب مردم استان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت: عزم و اراده مسئولان و مردم استان برای ریشه کنی ویروس کرونا جدی است و انشاء الله با تحقق این مهم استان مسیر رشد و بالندگی خود را با قدرت ادامهد خواهد داد.

او در ادامه به روال کاری بعد از تعطیلات نوروزی پرداخت و گفت: اگرچه امروز مسئله مهم و اصلی مبارزه با کرونا و حفظ جان و سلامت مردم است اما در این بین مابقی امور ضروری نیز پیگیری می شود.

او افزود: در این شرایط که به خاطر قطع زنجیره انتقال بیماری در حال اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هستیم و نشست ها و گردهمایی ها ممنوع شده است، جلسات ضروری استانداری چون ستاد اقتصاد مقاومتی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شورای اشتغال، شورای آموزش و پرورش و ... بصورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

استاندار ایلام  در خصوص ارتباطات مردمی نیز گفت: همانطور که قبلا اطلاع رسانی شد مسئولان استان در شرایط کنونی هیچگاه ارتباط خود را با مردم قطع نکرده و در این راستا از طرق مختلف از جمله سامانه سامد به مسائل و مشکلات مردم می پردازند.

 اوافزود : در این شرایط هر هفته دو نفر از مسئولان استانی با حضور در سامانه سامد به خواسته ها و مطالبات مردمی پاسخ خواهند داد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز