سرمربی فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام:

تیم فوتبال بانوان پالایشگاه گاز ایلام نوید آینده ای درخشان برای فوتبال استان است

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۰۵:۱۵
کد خبر: ۹۸۵۹۳۰
تیم فوتبال بانوان پالایشگاه گاز ایلام نوید آینده ای درخشان برای فوتبال استان است
سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام گفت: تیم فوتبال بانوان پالایشگاه گاز ایلام، نوید آینده ای درخشان برای فوتبال استان ایلام است

 ایناس آراسته نژاد" درگفتگو باخبرنگار برنا درایلام با اشاره به اینکه پالایشگاه گاز ایلام در حوزه های فرهنگی و ورزشی قدمهای بزرگ و مثبتی برداشته است، افزود: پالایشگاه گاز ایلام از سال  ۸۷ تا کنون با تشکیل و حمایت از باشگاه فرهنگی ورزشی پالایش گاز ایلام توانسته است  علی رغم همه سختی ها، تیم فوتبال بانوان ایلام را در سطح لیگ برتر فوتبال کشور نگهدارد و این در حالی است که تمام بازیکنان این تیم بومی استان هستند و ۶۰ درصد اعضای این تیم را رده سنی زیر۱۷ سال تشکیل می دهد.

اوبا اشاره به اینکه تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام با درخشش بازیکنان خود توانست در سال ۹۸ با ۱۸ بازی از بین ۱۲ تیم لیگ برتر، مقام پنجم کشور را کسب نماید گفت: حضور ۳ بازیکن ملی رده زیر۱۵ سال و ۳  بازیکن ملی بزرگسالان در این تیم باعث افتخار می باشد.

سر مربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام  به استعدادیابی از گوشه وکنار روستاها، مدارس، پارکها و ... در همه استان اشاره نمود و تصریح کرد: بطور کلی استعداد های فوتبالی در اقصی نقاط استان پیدا و جذب می شود در حالی که مشکل اصلی استان ایلام نبود اسپانسر برای اعزام تیم فوتبال دسته یک و فوتسال است که به خاطر همین مشکلات مالی نمی توانیم از پتانسیل های زیاد درسطح استان استفاده و در مسابقات باشگاهی شرکت کنیم . 

او از مدیرعامل و مجموعه پالایشگاه گاز ایلام و رئیس هیأت فوتبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان تشکر و قدردانی کرد و گفت: در حال حاضر از بطن این استعدادهای استانی زهرا حاتم نژاد و فاطمه عزیزی در رده سنی بزرگسالان و خانم سیده فاطمه یوسفی و فاطمه پسندیده در رده سنی زیر 15 سال از بازیکنان تیم پالایش گاز ایلام هستند.

خانم "ایناس آراسته نژاد" سر مربی زیر ١٥ سال بانوان ایران و تیم فوتبال پالایش گاز ایلام در لیگ برتر فوتبال ایران می باشد که دارای مدرک کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی، مدرک مربیگری درجه  Aآسیا ، مدرک داوری درجه2، مدرس دانشگاه، نایب رئیس هیات فوتبال استان ایلام ازسال ۹۰ تا ۹۷، استعدادیاب کل کشور از سال  ۹۵ تاکنون و سرمربی تیمهای فوتسال دانشگاههای  آزاد، ملی، علوم پزشکی و دارای کسب مقامهای قهرمانی کشور می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز