امروز رخ داد؛

شلیک پدر به پسر/ پدر دهلرانی پسر جوانش را به گلوله بست

۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۰:۰۰:۱۴
کد خبر: ۹۸۶۵۷۶
شلیک پدر به پسر/ پدر  دهلرانی  پسر  جوانش را به گلوله بست
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت : پدر 57 ساله ای در دهلران به دلیل اختلافات خانوادگی پسر 35 ساله خود را با سلاح ساچمه زنی مجروح کرد

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ " منوچهر مکی " فرمانده انتظامی شهرستان دهلران  اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع درگیری در یکی از مناطق شهر دهلران، ماموران کلانتری  به سرعت در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور پلیس و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد درگیری بین یک پدر و پسر اتفاق افتاده و  پدر 57 ساله با شلیک اسلحه شکاری ساچمه ای به سمت پسر 35 ساله خود، موجب  آسیب های جدی به او شده است.

وی تصریح کرد: با دریافت این اطلاعات، ماموران کلانتری با هماهنگی مقام قضائی جستجوی خود را برای یافتن مرد ضارب آغاز کرده و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی وی شدند.

مکی، ضمن اشاره به تحقیقات اولیه در خصوص مجروح کردن پسر توسط پدر به‌دنبال اختلافات خانوادگی، گفت: این پرونده برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار داده شده است.

وی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه تلخ، گفت: گاهی اوقات کم تحملی و خشم آنی اتفاقات جبران‌ناپذیری را نظیر همین واقعه رقم می‌زند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران تصریح کرد: مرکز مشاوره معاونت اجتماعی و مراکز مشاوره کلانتری‌ سطح شهر همه روزه در ساعات اداری آماده ارائه مشاوره‌ در همه زمینه‌ها به عموم شهروندان هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز