فرماندار چرداول خبرداد:

کسب رتبه اول شهرستان چرداول در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر

۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۷:۴۴
کد خبر: ۹۸۷۴۲۴
کسب رتبه اول شهرستان چرداول در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر
فرماندار چرداول از کسب رتبه اول شهرستان چرداول در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدردرسال ۹۸ خبرداد

فرماندار چرداول در گفتگو با برنا اظهار کرد: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته درسطح استان  شهرستان چرداول رتبه اول  را در اقدامات صورت گرفته حوزه های پیشگیری، فرهنگی، برگزاری جلسات، اقدامات مقابله، درمان و  حمایت از تشکل‌های حوزه مبارزه با اعتیاد رادر سال ۹۸ کسب  نموده است، 

فتاحی افزود: مهم‌ترین روش کاهش اعتیاد، استفاده از توان سازمانهای مردم نهاد و تشکل‌ها است که در این راستا می بایست استان مثل سال گذشته اعتبارات مناسبی هم به تشکل‌ها و هم به دستگاه های مربوطه اختصاص دهد.

اوگفت:انجمنمعتادان گمنام(NA) چرداول  یکی از انجمن های است که توسط خود معتادان اداره می شود واین انجمن با پاک کردن معتادین وبهبودی آنان نقش مهم وتاثیر گذاری در جلوگیری وپیشگیری از اعتیاد مجدد ایفاء نموده است.

فتاحی عنوان کرد: توجه ویژه به کمپهای ترک اعتیاد، مراکز اقامتی میان مدت دارای مجوز باید یکی دیگر از محورهای حوزه مبارزه با مواد مخدر شهرستان باشد.

فرماندار چرداول با اشاره به اهمیت دوران بهبودی وپاکی معتادین گفت: موضوع اشتغال و حمایت از افراد معتاد پس از پاک شدن از بیماری اعتیاد یکی از مهمترین مولفه های مهم پیشگیری از اعتیاد مجدد است که باید به بصورت ویژه مورد توجه  مسئولین مربوطه قرار گیرد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز