خرید آنلاین از اکومال

۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۵:۴۶:۱۸
کد خبر: ۱۰۱۷۲۸۵
خرید آنلاین از اکومال
اسنپ مارکت یک سوپرمارکت اینترنتی به حساب می‌آید که با خرید از آن، گویی سراغ خرید آنلاین از اکومال رفته‌اید. تنها همکار اسنپ مارکت در شهر کرج، فروشگاه هایپراستار کرج واقع در مرکز خرید اکومال است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، هایپر استار یکی از مهم‌ترین بخش‌های مرکز خرید اکومال کرج است که درواقع به نوعی، بزرگ‌ترین سوپرمارکت کرج هم به حساب می‌آید. درواقع این شعبه از هایپر استار، تنها هایپراستار کرج به حساب می‌آید و از نظر تنوع کالا و ویژگی‌ها، تفاوتی با دیگر شعبات هایپراستار در کشور ندارد.

تنها شعبه هایپراستار بودن در این شهر و همچنین قرار گرفتن آن در مرکز خرید اکومال کرج باعث شده تا خرید کردن از این سوپرمارکت گاهی اوقات به یک چالش بدل شود. درواقع اگر در یک روز تعطیل بخواهید به این فروشگاه بروید، باید مشکلات ترافیکی و جای پارک را هم به جان بخرید و همزمان شلوغی هایپراستار را هم تحمل کنید.

اما تا وقتی خرید اینترنتی از این هایپر استار امکان‌پذیر است، چرا سراغ آن نرویم؟ سوپرمارکت آنلاین اسنپ مارکت با همکاری با فروشگاه‌های هایپراستار در تلاش است تا خرید اقلام و کالاهایی که به صورت روزانه به آن‌ها نیاز دارید را ساده‌تر کند.

در حقیقت اسنپ مارکت یک سوپرمارکت اینترنتی به حساب می‌آید که با خرید از آن، گویی سراغ خرید آنلاین از اکومال رفته‌اید. تنها همکار اسنپ مارکت در شهر کرج، فروشگاه هایپراستار کرج واقع در مرکز خرید اکومال است. اگر با فروشگاه‌های هایپر استار هم آشنایی داشته باشید، حتما می‌دانید که این فروشگاه‌ها روی کالاهای خود تخفیف‌های متنوعی در نظر می‌گیرند.

اسنپ مارکت هم نه تنها تمام آن تخفیف‌ها را روی قیمت کالاها اعمال می‌کند بلکه در مواردی دیگر، تخفیف‌های بیشتری را هم در نظر می‌گیرد تا خرید اینترنتی از هایپراستار اکومال حتی به‌صرفه‌تر از خرید حضوری از این مرکز خرید باشد! در کنار این تخفیف‌ها، اسنپ مارکت برای مشتریان تازه خود، کد تخفیف اولین خرید در نظر گرفته که تا ۲۵ هزار تومان تخفیف روی اولین خرید آن‌ها اعمال می‌کند. بنابراین خرید از هایپراستار اکومال با اسنپ مارکت می‌تواند تجربه یک خرید با تخفیف عالی باشد.

با وجود این تخفیف‌ها، در نهایت قدرت خرید بیشتر می‌شود تا یا بتوان خرید‌های بیشتری انجام داد و یا هم تنها از تخفیف‌های مختلف استفاده کرد. اما این تخفیف‌ها به این معنی نیست که کالاهای عرضه شده در سوپرمارکت اینترنتی اسنپ مارکت، تازگی دیگر سوپرمارکت‌ها را ندارد! فروشگاه‌های هایپراستار به دلیل تقاضای زیادی که برای کالاهای خود دارند، خیلی زود مجبور به آوردن کالاهای جدید می‌شوند و این یعنی به طور خلاصه، هایپراستار اکومال کرج و اسنپ مارکت، همیشه کالاهای تازه خواهند داشت.

مناطق تحت پوشش که کاربران کرجی می‌توانند از آن‌جا با اسنپ مارکت سراغ خرید از هایپراستار اکومال بروند، شامل جهانشهر، گوهردشت، باغستان، شاهین ویلا، مهرشهر، دهقان ویلا، حصارک، گلشهر و زرکان می‌شود. اسنپ مارکت خرید‌های شما از سوپرمارکت بزرگ اکومال کرج را زودتر از دیگر سوپرمارکت‌های اینترنتی و با پیک‌های اسنپ باکس به دستتان خواهد رساند.

خیالتان از بابت بسته‌بندی کالاهای خریداری شده نیز باید راحت باشد چرا که خرید‌های خوراکی از دیگر موارد جدا می‌شوند و در پلاستیک‌های جداگانه قرار می‌گیرند. در فصل تابستان و گرمای پیش رو نیز در کنار کالاهای سردی که خریداری می‌کنید، بسته‌های یخ قرار می‌گیرد تا از آب شدن آن‌ها در مسیر جلوگیری شود و در نهایت به بهترین شکل، تمام خریدهای خود را درب واحد منزل خود دریافت کنید.

حالا احتمالا تنها سوالی که باقی مانده این است که چطور می‌توانید با اسنپ مارکت سراغ خرید از اکومال کرج بروید. برای این منظور می‌توانید از وب‌سایت و یا اپلیکیشن موبایلی اسنپ مارکت استفاده کنید. وب‌سایت اسنپ مارکت با کامپیوتر و گوشی‌های هوشمند قابل دسترسی است اما اگر به دنبال اپلیکیشن اسنپ مارکت می‌گردید، می‌توانید وب اپلیکیشن iOS و اپلیکیشن اندروید اسنپ مارکت را از وب‌سایت اسنپ مارکت دریافت کنید. همچنین اپلیکیشن اندرویدی اسنپ مارکت از طریق فروشگاه‌های نرم‌افزاری اندرویدی نیز قابل نصب است.

نظر شما