قرار است به زودی یک سریال جدید از طریق نماوا منتشر شود؛

ستاره‌های سینما پشت آقازاده ایستاده اند

۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۲۲:۲۷:۰۹
کد خبر: ۱۰۱۷۳۳۲
ستاره‌های سینما پشت آقازاده ایستاده اند
آقازاده با لیست بازیگران متفاوتی که دارد می‌تواند یک رقیب تازه برای هم گناه و دل باشد؛ سریال‌هایی که این روزها پخش می‌شوند و هر کدام مخاطبان خود را به دست آورده اند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سریال آقازاده قرار است به زودی منتشر شود. این خبر، در کنار اکران‌های آنلاین چند وقت اخیر، یک خبر مهم برای علاقمندان به فیلم و سریال به حساب می‌آید. آقازاده با لیست بازیگران متفاوتی که دارد می‌تواند یک رقیب تازه برای هم گناه و دل باشد؛ سریال‌هایی که این روزها پخش می‌شوند و هر کدام مخاطبان خود را به دست آورده اند و در حال حاضر برای به دست آوردن بالاترین رضایت مخاطبان تلاش میکنند.

جمعه‌ها فرصتی برای سریال دیدن

 آقازاده در ژانر اجتماعی ساخته شده است. البته که اسم فیلم نشان می‌دهد رگه‌هایی از سیاست هم باید در فیلم وجود داشته باشد. بحث آقازاده‌ها مدتی است که جامعه را با خود درگیر کرده است. حالا باید دید این سریال توانایی گذشتن از خط قرمزها را دارد و می‌تواند تبدیل به یک سریال جنجالی شود یا نه؟زمان انتشار سریال آقازاده قرار است جمعه‌ها از طریق پلتفرم‌ های تماشای آنلاین فیلم مانند نماوا باشد. جمعه فرصتی خوبی است تا خانواده‌ها کنار هم از طریق نماوا دیدن یک سریال جدید را شروع کنند.

سریال آقازاده

عوامل سریال آقازاده چه کسانی هستند؟

 اسامی ‌عوامل سریال آقازاده نشان می‌دهد که یک تیم حرفهای پشت کار قرار گرفته است. حامد عنقا که نویسندگی و تهیه کنندگی این سریال را بر عهده دارد، جز اولین کسانی بود که در سریال‌های شبکه خانگی کار کرد. او سال‌ها پیش نویسنده قلبیخی بود.

 سریالی که در همان ابتدا نظرها را به خود جلب کرد اما نتوانست به پایان خط برسد. کارگردان آقازاده بهرنگ توفیقی است. کسی که در کارنامه خود ساخت سریال‌هایی چون نردبان آسمان و زیر پای مادر را دارد. او مخاطب را خوب می‌شناسد و اگر فیلمنامه خوب در اختیار داشته باشد می‌تواند سریالی بسازد که مردم دوست داشته باشند.

 امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، روزبه معینی و امین حیایی، کامبیز دیرباز، نیکی کریمی، جمشید‌هاشم پور و محمدحسین لطیفی بازیگران سریال آقازاده هستند. اسامی ‌بازیگران نشان می‌دهد قرار است هر کدام از آن‌ها وزنه مهمی ‌در سریال باشند. پیش از این همگناه با ترکیب بازیگران سینمایی و تلویزیونی که داشت، توانسته بود بیشترین رضایت مخاطبان را به دست بیاورد. حالا اسامی‌ بازیگران آقازاده رقیب جدی برای همگناه خواهند بود.

سریال آقازاده

سینا مهراد از پدر تا آقازاده

 یکی از مهمترین نقش‌های سریال آقازاده را سینا مهراد بازی کرده. سینا مهراد با سریال پدر مشهور شد. او بعدتر در چند فیلم سینمایی بازی کرد و حالا دوباره به سریال برگشته است. با این تفاوت که اینبار مخاطبانش قرار است بازی او را از طریق نماوا تماشا کنند. سینا مهراد قرار است بار عاشقانه سریال آقازاده را به دوش بکشد. باید ببینیم میتواند از پس این عاشقانه بربیاید؟

 جمشید ‌هاشم پور هم که در سال‌های اخیر بسیار کم کار شده حالا بعد از مدت‌ها تصمیم گرفته تا در یک سریال جدید بازی کند. به نظر می‌رسد مخاطبان نماوا از حضور جمشید‌هاشم پور در سریال آقازاده استقبال زیادی کنند. حضور امین حیایی، نیکی کریمی به عنوان ستارگان سینما نیز میتواند به پرمخاطب شدن سریال آقازاده کمک کند. مهدی سلطانی، امین تارخ و کامبیز دیرباز هم از چهرههای تلویزیونی به حساب میآیند که مخاطبان زیادی دارند.

 حضور آنها در یک سریال شبکه خانگی میتواند مخاطبانشان را پای سریال آقازاده بکشاند. حضور امیرآقایی میتواند یکی از برگهای برنده این سریال باشد. دیبا زاهدی از چهرههای جوان این سریال است که احتمالا توجههای زیادی را به خود جلب خواهد کرد. ثریا قاسمی هم به عنوان پیشکسوت در این سریال حضور دارد که حضورش غنیمتی است برای سریال آقازاده .

سریال آقازاده

سلیقه مخاطبان بالا رفته است

 مخاطبانِ پلتفرم‌ های تماشای آنلاین فیلم ‌ها روز به روز در حال بیشتر شدن هستند. کرونا فرصتی بود تا مردم بیشتر با این پدیده جدید آشنا شوند. پدیدهای که یک آرشیو کامل از فیلم و سریال بود و دسترسی به آن‌ها را تا حد ممکن آسان می‌کرد. از طرف دیگر اکران‌های آنلاین پدیده تازهای در حوزه سینما بود که استقابل خوبی از آن صورت گرفت. همه چیز در راستای راحتی مخاطبان بود و به گواه نظرات مردم، پلتفرمهای تماشای آنلاین فیلم این راحتی را فراهم کرده بودند.

 حالا در میان انبوه فیلمها و سریالهایی که در حال پخش و یا اکران آنلاین هستند، آقازاده هم اضافه شده است. رقابت حالا بین کسانی که در دنیای فیلم و سریال فعالیت میکنند روزبهروز سختتر میشود. سلیقه مخاطبان بالا رفته است. شاید دنبال کردن سریال ‌های ایرانی تا قبل از روی کار آمدن نماوا یا دیگر پلتفرمهای تماشای آنلاین فیلم، کار سختی و هزینه بری به حساب می‌آمد اما حالا کمتر کسی است که یک اشتراک در یکی از این پلتفرمها نداشته باشد به همین دلیل سریالهای خانگی گروه زیادی از مخاطبان را دارند که روی وقت و هزینهای که میگذارند حساسند. حالا باید منتظر ماند و دید که آیا سریال آقازاده می تواند رضایت مخاطبان را به همراه داشته باشد یا نه؟

نظر شما