بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۴:۱۵
کد خبر: ۱۰۱۷۶۶۷
بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام
اگر شما هم به دنبال راهی برای افزایش فالوور اینستاگرام خود هستید ، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، اینستاگرام ، شبکه اجتماعی که توانست در کم‌ترین زمان ممکن به بیشترین مخاطب در سراسر جهان دست پیدا کند و همچنین باعث رونق کسب و کارهای بسیاری شود. اگر شما هم به دنبال راهی برای افزایش فالوور اینستاگرام خود هستید ، ادامه این مطلب را از دست ندهید. در این مقاله میخواهیم به بررسی سایت خرید فالوور اینستاگرام بپردازیم.

اهمیت اینستاگرام برای کسب و کارها

امروز اینستاگرام بیش از1 میلیارد کاربر دارد !! در حقیقت ، تحقیقات نشان می دهد که برندهای مختلف 25 درصد فعالیت بیشتری در این شبکه اجتماعی محبوب دارند و به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام خود هستند. از این گذشته ، پست ها را می توان به راحتی در سایر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک هم به اشتراک گذاشت.

درصد مشارکت بالا در اینستاگرام

برای محصولات خود یک هشتگ ایجاد کنید تا کاربران بتوانند محصولات و خدمات شما را پیدا کرده و به مشتری شما تبدیل شوند. با استفاده از هشتگ ها می توانید پست های مربوط به محصولات یا برند خود را سازماندهی کنید. برای گرفتن بهترین نتیجه ، هشتگی را انتخاب کنید که کوتاه و خاص باشد. همچنین می توانید عکس های پست شده را از لحاظ جغرافیایی بررسی کنید ، بنابراین بینندگان فراموش نمی کنند که دفاتر برند شما در کدام شهرها قرار دارد. اگر می خواهید کارها سریع تر پیش ببرید ، از هشتگ های ترند و محبوب استفاده کنید و همچنین از تم های خاص برای پست ها و هشتگ های خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید که ، در اینستاگرام باید خلاق باشید ، بنابراین می توانید از تکنیک های خلاقانه بازاریابی هم بهره مند شوید.

بهترین سایت های خرید فالوور 

1-گلدفالوور

وبسایت گلدفالوور از قدیمی ترین سایت های خرید فالوور اینستاگرام است. لوکیشن و دفتر شرکت در تهران و صادقیه میباشد و شماره تلفن های ثابت در وبسایت قرار داده شده و در روز های کاری پاسخگوی مشتریان هستند. شروع خدمات آنی است و درگاه اختصاصی  گلدفالوور در شاپرک وجود دارد. این ها را میتوان از مزایای وبسایت گلدفالوور برشمرد و شاید در خرید شما تاثیر گذار باشد. گلدفالوور از معدود شرکت های خدمات شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، یوتوب، لیندکدین و ... میباشد که دارای آدرس و شماره تلفن است.

2-سوشیال پرو

سوشیال پرو نیز یکی از وبسایت های فروش فالوور اینستاگرام است که میتوانید خریدتان را در آن انجام دهید. پلن های این سایت محدود است ولی خدمات را به خوبی ارائه میدهد. سوشیال پرو تبلیغات اینستاگرام را نیز در خدمات خود جای داده و اگر نیاز به تبلیغات اینفلوئنسری و تبلیغات اینستاگرام هستنید میتوانید به این سایت سری بزنید.

3- الوممبر

وبسایت الو ممبر به صورت تخصصی کار تبلیغات و افزایش ممبر تلگرام را انجام میدهد ولی در بین خدمات این وبسایت فالوور اینستاگرام نیز ارائه میگردد. فالوور های این وبسایت از کیفیت مطلوبی برخوردار میباشد از این رو این وبسایت نیز جز این لیست قرار گرفته.

4- فالوور سل

فالوور سل نیز از وبسایت های قدیمی خدمات اینستاگرام است. این وبسایت قیمت های نسبتا بالایی دارد ولی کیفیت خدمات آن مناسب است. برای ارتباط با پشتیبانی فالوورسل باید با چت آنلاین این وبسایت تماس بگیرید و شماره تلفن به صورت موبایل قرار داده شده و فقط در ساعات خاصی پاسخگو هستند.

5- جی فالوور

جی فالوور نیز وبسایت زیر مجموعه گلدفالوور است و دلیل اینکه در این لیست قرار داده شده صرفا بخاطر آن است که گاهی آفر های ویژه ای در این وبسایت قرار داده میشود که گاهی از همه وبسایت ها پایین تر است! 

حال که تعدادی از سایت ها فروش فالوور اینستاگرام معرفی شد بیایید در مورد اینستاگرام و فعالیت در این شبکه اجتماعی بیشتر اطلاعات کسب کنیم!

پس از خرید فالوور بهتر است بدانید:

ایجاد گالری جذاب از محصولات برای افزایش لایک اینستاگرام

لیستی از عکس هایی را که در استوری خود به نمایش می گذارید را با تم و قالبی خاص ، پست کنید. اینستاگرام این امکان را دارد که عکس های شما را به تصاویر سرگرم کننده و جذاب تبدیل کند که بینندگان را برای انجام اقدامات بیشتر (خرید یا اشتراک گذاری) وسوسه می کند. قالب عکس های پست های شما تاثیر بسزایی در فروش محصولات و همچنین افزایش فالوور اینستاگرام و حتی لایک دارد.

خرید فالوور اینستاگرام

ایجاد لینک به صفحات محصولات

اگر با مشکل بازاریابی در اینستاگرام روبرو هستید ، مطمئناً می توانید با لینک دادن به صفحات محصولات خود ، هر زمان که محصول در یکی از پست های شما نمایش داده می شود ، از فواید آن بهره مند شوید. البته که ، نباید بیش از حد به دنبال تبلیغات باشید ، اما می توانید خریداران علاقه مند را به جای مناسب بفرستید. اگر پیج شما نوپاست و حتی تا چندین سال نتوانستید از مزایای اینستاگرام بهره مند شوید ، استراتژی خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک می تواند یک راه عالی برای ایجاد شهرت و اعتماد به شما در هر اینستاگرام باشد.

چرا تعداد فالوورهای اینستاگرام برای پیج ها مهم می باشد ؟؟

شبکه های اجتماعی چه از نظر شخصی و چه از نظر حرفه ای ، زندگی را تحت تأثیر قرار داده اند. از نظر شخصی ، از شبکه های اجتماعی می توان برای کمک به افراد و در ارتباط ماندن با اعضای خانواده و دوستان استفاده کرد. در سطح حرفه ای ، شبکه های اجتماعی ابزاری قدرتمند برای بازاریابی محسوب می شوند. یکی از مهمترین شبکه های اجتماعی برای کسب و کارها اینستاگرام می باشد. فالوورهای اینستاگرام می توانند حوزه نفوذ هر کسی را به طرز چشمگیری گسترش دهند. این موضوع می تواند برای افزایش روابط شخصی و حرفه ای مورد استفاده قرار گیرد.

تعداد بیشتر فالوورهای اینستاگرام = برند سازی قویتر

داشتن تعداد بیشتری فالوور اینستاگرام باعث می شود یک تجارت یا برند تجاری قابل اعتماد تر به نظر برسد. کسانی که به دنبال ایجاد برند خود در اینستاگرام هستند ، باید پیج و صفحه اینستاگرامی معتبری داشته باشند. برای تحقق این امر ، فالوورهای زیاد امری ضروری به حساب می آید. به عنوان مثال ، اگر شخصی فقط ده فالوور داشته باشد ، دیگران به احتمال زیاد از فالوو کردن آن صرف نظر می کنند. از طرف دیگر ، اگر یک اکانت دارای چندین هزار فالوور باشد ، افراد به احتمال زیاد اکانت مورد نظر را فالوو خواهند کرد. این موضوع یکی از بزرگترین و مهمترین دلایلی است که خرید فالوور اینستاگرام را بیش از پیش مهم جلوه می دهد.

افزایش فالوور اینستاگرام = فروش بیشتر

کسانی که فالوور بیشتری دارند ، می توانند در حوزه فروش به درآمد بسیار مناسبی دست پیدا کنند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که محصول یا خدمات خاصی را به بازار عرضه می کند و یا می فروشد ، اینستاگرام و در واقع خرید فالوور ایسنتاگرام می تواند به طرز چشمگیری به کسب و کار شما کمک کند. هنگامی که اکانت شما فالوورهای بیشتری داشته باشد ، محصولات شما هم بیشتر فروش خواهند رفت. این موضوع یکی از مهمترین مزیت های خرید فالوور اینستاگرام محسوب می شود. هرچه پیج شما فالوورهای بیشتری داشته باشد ، مشتری بیشتری هم خواهید داشت. این موضوع باعث می شود درهای بازاریابی و در واقع فروش بیشتر به روی شما باز شود.

خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام و تعامل بیشتر

هرچه فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید ، تجربه لذت بخش تری خواهید داشت. داشتن تعداد زیادی فالوور به معنای فرصتی برای تعامل با افراد بیشتر و داشتن بازخوردهای بیشتر با پست های شماست. این موضوع فرصت های بیشتری را نسبت به گذشته برای شما ایجاد می کند. منظور از داشتن یک اکانت در شبکه های اجتماعی ، تعامل با افراد دیگر به روش اجتماعی است. هرچه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید ، از دیده شدن خود نیز لذت بیشتری خواهید برد.

موارد ذکر شده تنها چند مورد از دلایلی است که باعث می شود خرید فالوور اینستاگرام مهم باشد. هرکسی که به دنبال رشد یک برند و گسترش نفوذ خود باشد ، باید راهی برای جذب و افزودن بیشتر دنبال کنندگان اینستاگرام پیدا کند که در واقع با استفاده از تکنیک های مختلفی که توسط مشاوران گلدفالوور به شما ارائه می شود می توانید بهترین نتیجه از اینستاگرام داشته باشید.

چرا خرید فالوور اینستاگرام ؟؟

قبل از خرید فالوور اینستاگرام ، باید مزایای آن را بدانید. قابل توجه ترین و مهمترین نکته در خرید فالوور اینستاگرام افزایش ترافیک به وب سایت شما به بهترین روش می باشد. می دانید که اکثر مشاغل اینستاگرامی به دلیل نداشتن فالوور و ترافیک از رقابت حذف می شوند ، بنابراین سرپا نگه داشتن کسب و کار اینستاگرامی برای مدت طولانی بدون داشتن تعداد قابل توجهی فالوور کار بسیار سختی خواهد بود. برای جلوگیری از این مشکل ، با استفاده از روش خرید فالوور اینستاگرام و همچنین خرید لایک اینستاگرام روز به روز مورد توجه افراد بیشتری قرار خواهید گرفت و برای رشد آینده برند تجاری(نماد بازرگانی) شما بسیار مفید  خواهد بود.

علاوه بر این ، تعداد برندها در حال افزایش بی سابقه ایی می باشد ،پس چگونه می توانید نام تجاری خود را از سایرین متمایز و اعتماد به آن را بیشتر کنید؟ پرستیژ تقریباً همیشه از طریق تعداد فالوور ، لایک ، کامنت در بسترهای اجتماعی سنجیده می شود. بنابراین خرید فالوور اینستاگرام به علاوه خرید کامنت اینستاگرام یکی از اقدامات مهم برای ساخت یک برند معتبر است.

چگونه می توان فالوور اینستاگرام خریداری کرد؟ شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، توییتر یا فیس بوک با کوشش و تلاش کار کرده اند تا محبوبیت مناسبی را به مشاغل ارائه دهند ، این امر باعث می شود تا بتوانند به یکی از بهترین فرصت ها برای برندها تبدیل شوند. با این حال ، با افزایش رقابت بین کسب و کارهای آنلاین، دستیابی به موفقیت های مطلوب در بستر شبکه های اجتماعی به یک چالش بسیار بزرگ برای شرکت ها تبدیل شده است. تیم حرفه ایی فالوور گلد با تجربه ایی بالا در زمینه خرید فالوور اینستاگرام و تبلیغات اینستاگرام یکی از مطرح ترین شرکت های بازاریابی محسوب می شود که می توانید افزایش فالوور و یا افزایش لایک و کامنت خود را به دست بهترین های این زمینه بسپارید و از نتایج آن شگفت زده شوید !!

چرا خرید لایک اینستاگرام ؟؟

اگر در اینستاگرام فالوورهای بالایی دارید ، احتمالاً افراد بیشتری متوجه برند شما شده و شما را دنبال می کنند. تعداد بیشتری از فالوور و لایک ها به شما کمک می کنند تا حضور پررنگی در وب ایجاد کنید. با قرار گرفتن در معرض بازدید بالا ، می توانید شغل خود را ارتقاء دهید و همچنین فالوورهای بیشتری داشته باشید که در نتیجه فروش بیشتر در انتظار شما خواهد بود.

بهترین روش برای به دست آوردن لایک بیشتر ، خرید لایک اینستاگرام می باشد. در ادامه به اهمیت خرید لایک اینستاگرام می پردازیم :

افزایش ترافیک وب سایت کسب و کار شما با خرید فالوور اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین و قوی ترین شبکه های اجتماعی است که بیشتر شرکت ها از آن برای تقویت ترافیک وب سایت خود استفاده می کنند. اگر لایک های واقعی و فعال اینستاگرام بخرید ، احتمال دارد که فالوورهای ارگانیک بیشتری برای سایت خود داشته باشید.

از رقبای خود جلوتر باشید

به دلیل رقابت شدیدی که در اینستاگرام وجود دارد ، افزایش فالوور و لایک اینستاگرام بسیار مهم می باشد چرا که باعث می شود از رقبای خود جلوتر باشید. هدف مشاغل کوچک و متوسط و بزرگ افزایش فالوور اینستاگرام و برندسازی ، فروش محصولات و خدمات می باشد که با خرید لایک اینستاگرام این اهداف تحقق می یابد.

حضور آنلاین خود را بهبود بخشید

به دست آوردن تعداد زیاد لایک در اینستاگرام بسیار مهم است که کلمه ارتقاء مشاغل خود را گسترش دهید ، اتصالات بیشتری بسازید و در اینستاگرام با تعداد ظاهری بیشتری از کاربران نمایش داده شوید. سرانجام در طولانی مدت به سود شما خواهد بود. با دستیابی به تعداد لایک بیشتر در صفحه نمایه اینستاگرام ، سایر کاربران متوجه شما خواهند شد و علاقه مند هستند که کسب و کار آنلاین شما را بدانند.

نظر شما