چطور بهترین دوره آموزش تبلیغات گوگل ادوردز را پیدا کنم؟

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۴۸:۰۵
کد خبر: ۱۰۲۴۲۹۹
چطور بهترین دوره آموزش تبلیغات گوگل ادوردز را پیدا کنم؟
تبلیغات گوگل در ایران به‌سرعت فراگیر شده‌است. فروش کسب و کارها با این امکانی که گوگل فراهم کرده، چند برابر شده و به‌ همین علت، شما هم باید یک دوره خوب که تمام مباحث مربوط به گوگل ادز را پوشش می‌دهد انتخاب کنید، تا بتوانید در این مسیر موفق باشید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، وقتی که آموزش تبلیغات در گوگل ادز را در گوگل جستجو می‌کنید، با هزاران نتیجه‌‌ی فارسی و انگلیسی مربوط به آن روبرو می‌شوید، که احتمالاً شما را هم سردرگم و مردد می‌کنند. چیزی که شما به آن نیاز دارید، یک راهنمای کامل برای انتخاب بهترین دوره گوگل ادز است.

 

تبلیغات گوگل در ایران به‌سرعت فراگیر شده‌است. فروش کسب و کارها با این امکانی که گوگل فراهم کرده، چند برابر شده و به‌ همین علت، شما هم باید یک دوره خوب که تمام مباحث مربوط به گوگل ادز را پوشش می‌دهد انتخاب کنید، تا بتوانید در این مسیر موفق باشید.

چه صاحب کسب و کاری باشید که به ‌دنبال فروش بیشتر محصولات خودتان هستید، و چه جویای کار در زمینه بازاریابی و تبلیغات باشید که به کسب و کارها برای رشد کردن کمک می‌کنید، می‌توانید به یادگیری تبلیغات گوگل ادز بپردازید تا برای خود مهارت و درآمد بیشتری را ایجاد کنید.

اما در بین تنوع بی‌نظیری از این دوره‌ها و آموزش‌ها، شما باید در نهایت بهترین آن را که متناسب با نیازهای خودتان باشد، انتخاب کنید. همینجا این نکته را هم بگویم، با کسب مهارت در زمینه گوگل ادز، خودتان هم می‌توانید خدمات خرید تبلیغات گوگل را ارائه دهید و کسب درآمد قابل توجهی داشته باشید.

در این مقاله قصد داریم این کار را برای شما ساده کنیم. اول به شما کمک می‌کنیم که سطح دانش خودتان را در این زمینه بسنجید؛ سپس ویژگی‌های بهترین دوره تبلیغات گوگل ادز را با شما مرور می‌کنیم.

انواع دوره‌های آموزش تبلیغات گوگل ادز، متناسب با سطح دانش شما

آیا شما یک تازه‌کار هستید؟ اگر تازه‌کارید و در مورد مفاهیم اولیه تبلیغات گوگل چیزی نمی‌دانید، بهتر است قبل از هر چیزی، کمی در مورد مبانی و اصول تبلیغات گوگل ادز تحقیق کنید. به زبان ساده، گوگل ادوردز یک پلتفرم تبلیغاتی است که گوگل برای کسب و کارها و کاربران، فراهم کرده‌است. برای شروع بد نیست سری به سری مقالات رایگان نوین در زمینه گوگل ادز بزنید و با مفهوم و اصول تبلیغات در گوگل آشنا شوید.

(آدرس: novin.com/academy-category/google-ads)

اما اگر از قبل با تبلیغات گوگل آشنایی دارید، می‌توانید برای حرفه‌ای‌تر شدن خود، دوره‌ای را انتخاب کنید که سرفصل‌های تخصصی را پوشش می‌دهد.

در واقع، بسته به سطح دانش خودتان در زمینه تبلیغات گوگل ادز، دوره‌های مختلفی وجود دارند.

البته دوره‌های جامعی هم وجود دارند که از سطح مبتدی الی حرفه‌ای را پوشش می‌دهند. در هرصورت شما باید این را بدانید که دقیقاً چه انتظاری از یک دوره آموزش تبلیغات گوگل ادز دارید.

یک دوره آموزش تبلیغات گوگل ادز باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

اولین ویژگی مهمی که باید به آن دقت کنید، مدرس دوره است. مدرس هر دوره‌ای که انتخاب می‌کنید، باید از طرف گوگل تایید شده‌ باشد.

سعی کنید در مورد مدرس دوره تحقیق کنید و سابقه‌ی او را به خوبی بررسی کنید. باید مطمئن شوید که مدرس دوره تبلیغات گوگل ادز در این زمینه سابقه‌ موفقی داشته‌ باشد.

سرفصل‌های دوره، دومین ویژگی مهمی است که باید به آن توجه کنید. کامل‌ترین دوره آموزش تبلیغات گوگل، سرفصل‌های زیر را دارد:

  • مقدمه‌ای از تبلیغات گوگل ادز که شامل آشنایی با مبانی و اصول آن باشد.

  • چگونگی راه‌اندازی اولین کمپین موفق

  • آشنایی با تنظیمات اصلی گوگل ادز

  • چگونگی تکمیل و بهینه‌سازی اولین کمپین تبلیغات گوگل ادوردز

  • آشنایی با انواع افزونه‌های گوگل ادز

  • چگونگی ویرایش و تکمیل کمپین دوم تبلیغات گوگل

  • اتوماسیون

  • چگونگی راه‌اندازی کانورشن

  • آشنایی با استراتژی‌های قیمت‌گذاری

  • آشنایی با آزمون A/B در گوگل ادز

  • چگونگی راه‌اندازی تبلیغ داینامیک

  • آشنایی با انواع دسترسی‌ها به حساب کاربری

  • آشنایی با نحوه گزارش‌گیری در گوگل ادز

  • چگونگی بررسی هزینه‌ها و پرداخت‌ها

  • آموزش استفاده از ابزار کیوورد پلنر

  • چگونگی بررسی جایگاه تبلیغ در گوگل

  • آشنایی با ریمارکتینگ در گوگل ادز

  • چگونگی راه‌اندازی کمپین دیسپلی

  • آموزش نحوه بازبینی و آشنایی با برخی تنظیمات

  • چگونگی راه‌اندازی کمپین جیمیل

  • آشنایی با نحوه راه‌اندازی کمپین نصب اپلیکیشن

همه‌ی این‌ها، سرفصل‌هایی است که در بهترین دوره تبلیغات گوگل ادز می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید و یاد بگیرید. علاوه‌بر همه‌ی این‌ها، باید مطمئن شوید که در حین دوره و آموزش، به تکرار و تمرین هم به اندازه کافی پرداخته می‌شود.

باتوجه به این سرفصل‌ها می‌توانید بهترین دوره‌ای که با نیازهای شما منطبق است را انتخاب کنید.

معمولاً همه‌ی دوره‌های آنلاین، قسمتی را برای نظرات شرکت‌کنندگان قبلی هم اختصاص داده‌اند. وقتی که دوره آموزش تبلیغات گوگل منطبق با نیازهای خودتان را انتخاب می‌کنید، نظر بقیه شرکت‌کننده‌ها را هم پیدا کنید.

حتماً توجه داشته‌ باشید که دوره‌ دارای پشتیبانی خوبی باشد، تا بعد از گذراندن دوره قدم به قدم همراه شما باشند تا به‌درستی کارهای خود را انجام دهید.

مدرکی که هر دوره ارائه می‌دهد هم مهم است. باید به دنبال دوره‌ای باشید که مدرک معتبر و قابل قبول به شما ارائه می‌دهد. چه صاحب کسب و کار باشید و چه متخصص تبلیغات و بازاریابی، داشتن یک مدرک معتبر می‌تواند برای شما مفید باشد.

بعد از بررسی تمام این موارد می‌توانید دوره مناسب خودتان را تهیه کنید و به یادگیری تبلیغات گوگل ادز بپردازید.

بر اساس تمام ویژگی‌هایی که گفته شد دوره آموزش تبلیغات گوگل نوین می‌تواند بهترین گزینه برای یادگیری گوگل ادز باشد. این سایت یک کتاب رایگان هم درباره آموزش گوگل ادز هم دارد که می‌توانید قبل از شرکت در دوره آن را مطالعه کنید؛ اینطوری هم با اصول اولیه تبلیغات گوگل آشنا می‌شوید و هم کیفیت کارشان دستتان می‌آید و خیالتان راحت می‌شود. همچنین برای درسیافت مشاوره رایگان با کارشناسان تیم نوین می‌توانید با شماره 41897070-021 تماس بگیرید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز