مشاوره آنلاین روانپزشکی، حامی سلامت روانی خانواده

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۱۶:۱۵
کد خبر: ۱۰۲۶۵۵۵
مشاوره آنلاین روانپزشکی، حامی سلامت روانی خانواده
مشاوره روانشناسی تا حدودی در بین خانواده های ایرانی جا افتاده اما وقتی صحبت از مشاوره آنلاین روانپزشکی می کنیم کارها سخت می شود و بیشتر افراد در مقابل آن جبهه می گیرند. تصور عمومی این است که روانپزشک ها داروهایی تجویز می کنند که اگر بیمار نباشید هم حتما شما را بیمار می کند!

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مشاوره روانشناسی تا حدودی در بین خانواده های ایرانی جا افتاده اما وقتی صحبت از مشاوره آنلاین روانپزشکی می کنیم کارها سخت می شود و بیشتر افراد در مقابل آن جبهه می گیرند. تصور عمومی این است که روانپزشک ها داروهایی تجویز می کنند که اگر بیمار نباشید هم حتما شما را بیمار می کند!

حقیقت این است که برخی از اختلال های روانی نیاز به کمک روانپزشک ها دارد و بدون راهنمایی آن ها کیفیت زندگی برخی از افراد به شدت پایین می آید. اگر می خواهید بدانید مشاوره روانپزشکی به چه کسانی کمک می کند و تصمیم جدی دارید با برخی افکار غلط برای همیشه خداحافظی کنید این مطلب را از دست ندهید.

مشاوره آنلاین روانپزشکی، آنکه که با روان سرو کار دارد

تشخیص اختلالات و بیماری های روانی کار روانپزشک است. تشخیص علائم بیماری از نظر جسمی و روانی کار سختی است که نیاز به تخصص دارد. وقتی اختلال ها شکل پیچیده به خود می گیرد، تنها مرجع دارای صلاحیتی که از عهده این کار بر می آید شخصی است که در رشته پزشکی تحصیل کرده و بعد از آن تخصص روانپزشکی را کسب کرده است.

اگر بیماری به تجویز دارو نیاز داشته باشد، تنها مرجع دارای صلاحیت همین اشخاص هستند. برخلاف تصور عموم داروهایی که این افراد تجویز می کنند زندگی بیماران را مختل نمی کند بلکه اگر بیماری به درستی تشخیص داده شود و داروی درست تجویز شود، بسیاری از افراد که در زندگی روزمره به مشکل خورده اند هم روال طبیعی کارها را از سر خواهند گرفت. تنها اختلال های شدید که نیاز به بستری دارند ممکن است به خاطر نیاز به مصرف داروهای با دوز بالا کمی علائم داشته باشند.

تصور اشتباه دیگری این است که هر بیماری که مشاوره آنلاین روانپزشکی را تجربه کند، قطعا دارو دریافت خواهد کرد؛ اما حقیقت این است که درمان از طریق جلسه های مشاوره روانشناسی در دستور کار این افراد متخصص قرار دارد و گاهی توصیه های خیلی خوبی برای بهبود خواب یا تغذیه شما ارائه می کنند که بدون نیاز به دارو مشکل را برطرف می کند.

چه زمانی باید از روانپزشک کمک بگیریم؟

گاهی تعادل ناقل های عصبی مغز به هم می خورد، یعنی فرد مشکل های جسمی ای دارد که سبب بروز علائم روانی می شود و با برطرف کردن آن ها رفتارهای عصبی به سرعت برطرف می شود.

همه چیز به علم بیوشیمی مربوط است. ناقل های عصبی، مواد شیمیایی مغز را تحت تاثیر قرار می دهند و کاهش این مواد شیمیایی می تواند زندگی شما را سخت کند. در چنین مواردی تنها یک مشاوره آنلاین روانپزشکی می تواند مشخص کند اشکال کار از کجاست و راه حل مناسب را ارائه کند.

افسردگی و اضطراب دنباله دار، اسکیزوفرنی، پارانوئید، اختلال دوقطبی و بسیاری از بیماری های روانشناختی جدی هستند و درمان آن ها مراحل پیچیده ای دارد که نیاز به روانپزشک دارد.

بیماری های این چنینی تنها یک شخص را تحت تاثیر قرار نمی دهد بلکه سلامت روان کل خانواده را به چالش می کشد اینجاست که روانپزشک آنلاین بهترین حامی خانواده شما خواهد بود. تا زمانی که مشکل کنترل شود می توانید به کمک و حمایت این افراد متکی باشید و با اعتماد به متخصصان، اطمینان حاصل کنید که سلامت و شادابی خانواده حفظ خواهد شد.

روانپزشک آنلاین ، راهکار آنلاین نجات بخش عصر ارتباطات

گاهی دارویی مصرف می کنید که تصور می کنید عوارض جانبی ای به همراه داشته یا می خواهید داروی خود را تغییر بدهید اما نمی دانید کار درستی است یا نه.

برخی از افراد هم هستند که بارها از مشاوره روانشناسی استفاده کرده اند اما روند بهبود مناسبی ندارند و هیچ احساس نمی کنند تغییر مثبتی در آن ها رخ داده باشد.

در چنین مواردی لازم است از یک متخصص روانپزشکی کمک بگیرید، رفتن به مراکز درمانی کار چندان ساده ای نیست. از سوی دیگر گاهی سوالی دارید که برای پرسیدنش مردد هستید.

مشاوره آنلاین روانپزشکی در این موارد مثل یک معجزه عصر جدید عمل می کند. در خانه نشسته اید چای یا قهوه مورد علاقه خودتان را می نوشید و بدون اینکه کسی حتی متوجه شود با یک متخصص مشورت می کنید و بهترین تصمیم را برای سلامت خود و عزیزانتان می گیرید.

دکتر ساینا مشاور آنلاین پزشکی شما است که ده ها روانپزشک فوق تخصص و متخصص را کنار هم گردآورده تا به شما مشاوره دهند. متخصص روانپزشکی اطفال یا بزرگسالان فرقی نمی کند، به هر متخصصی نیاز داشته باشید در لحظه این وبسایت مشاوره آنلاین به کمک شما خواهد آمد.

آنچه روانپزشک باید بداند

وقتی برای مشاوره آنلاین به سراغ روانپزشک می روید ابتدا ضروری است، مشکل خود را مشخص کنید و به درستی آن را برای پزشک خود شرح دهید.

هرچه بهتر در مورد مشکل توضیح دهید، احتمال اینکه متخصص سریع تر مسئله را تشخیص بدهد و بتواند آن را برطرف کند، افزایش پیدا می کند.

پزشک محرم راز شما خواهد بود و اسرار شما نزد او محفوظ خواهد بود، به همین دلیل توصیه اکید این است که از خودسانسوری پرهیز کنید و همه چیز را به راحتی و بدون ترس با روانپزشک آنلاین خود مطرح کنید.

اگر قبلا دارویی مصرف کرده اید حتما آن را با پزشک مطرح کنید یا اگر نسبت به دارویی آلرژی دارید آن را با متخصص خود مطرح کنید.

اگر از نظر جسمی مشکلی دارید و مطمئن نیستید که به وضعیت روانی شما مرتبط هست یا نه آن را با پزشک خود مطرح کنید.

اگر برای رفع مشکلات موجود خود درمانی کرده اید حتما موضوع را مطرح کنید تا خدای نکرده با اختلال دارویی مواجه نشوید.

خوبی مشاوره آنلاین روانپزشکی این است که استرس آن نسبت به مراجعه حضوری بسیار کمتر است و کمک می کند بتوانید روی مشکل تمرکز کنید و بدون دخالت عوامل استرس زا هر آنچه را لازم است با پزشک خود مطرح کنید.

در گذشته بسیاری افراد به خاطر در اختیار نداشتن امکان مراجعه به پزشک متخصص سال ها با بیماری های دشوار روانی دست به گریبان بودند اما وبسایت های مشاوره آنلاین پزشکی مثل دکتر ساینا (www.drsaina.com) ایجاد شده تا شما را از بند مشکلات برهاند، پس از وجود آن ها استفاده کنید.

وقتی با رفع کامل علائم بیماری تنها چند کلیک فاصله دارید، چرا در رنج و سختی باقی بمانید. هزینه این شیوه از درمان در مقایسه با مراجعه حضوری به پزشک بسیار پایین تر است به همین دلیل بهانه ای برای عدم استفاده ندارید.

همین الان اپلیکیشن دکتر ساینا را نصب کرده یا به وبسایت این استارتاپ مراجعه کنید و در مدت کوتاهی با یک متخصص دلسوز مشورت کنید. فراموش نکنید تنها مشکلی که راه حل ندارد مرگ است سایر مشکلات را با عزم راسخ و مشاوره با متخصص می توان حل کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز