لیدوماتریپ: راهکاری برای سفر ارزان و آسان

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۰:۲۹:۵۹
کد خبر: ۱۰۲۷۴۰۲
لیدوماتریپ: راهکاری برای سفر ارزان و آسان
وبسایت هایی وجود دارند که در آنها می توانید انواع ویلا و سوئیت را به همراه تصاویر، مشخصات و قیمت مشاهده کرده و یکی از آنها را طبق سلیقه خود، آنلاین رزرو کنید. از جمله این پلتفرم هایی که در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است وبسایت لیدوماتریپ است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در گذشته ای نه چندان دور، بیشتر مسافرین پس از رسیدن به مقصد از کنار خیابان ها و یا املاکی ها، اقامت موردنیازشان در سفر را یافته و رزرو می کردند. احتمالا در شهرهای پرگردشگر مانند اصفهان، مسافرین خسته ای را در کنار خیابان ها دیده اید که  به دنبال اجاره سوئیت در اصفهان هستند. چراکه تازه از راه رسیده اند و بدنبال اقامتگاهی امن هستند تا خستگی راه را از تنشان برانند.

این روزها ارائه خدمات گردشگری، سر از دنیای اینترنت درآورده و شما می توانید از راه دور اقدام به اجاره آپارتمان مبله در تهران و یا اجاره ویلا در رامسر بکنید. اما چگونه؟ وبسایت هایی وجود دارند که در آنها می توانید انواع ویلا و سوئیت را به همراه تصاویر، مشخصات و قیمت مشاهده کرده و یکی از آنها را طبق سلیقه خود، آنلاین رزرو نمایید. از جمله این پلتفرم هایی که در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است وبسایت لیدوماتریپ می باشد.

در واقع لیدوماتریپ یک اجتماع مطمئن و قابل اعتماد ایجاد کرده است که اعضای آن، صاحبخانه هایی هستند که اقامتگاه های خود را در آن ثبت می کنند و مسافران به عنوان میهمان، این اقامتگاه ها را رزرو می کنند.

اجاره ویلا در ماسال از کیلومترها دورتر

شمال کشور، محبوب دل بسیاری از ما ایرانی هاست! شاید این یک حس مشترک میان همه ما باشد که به هنگام سفر به سمت شهرهای شمالی، هر چه به این نقطه نزدیک می شویم احساس سبکبالی می کنیم، گویی که باری از دوشمان برداشته می شود. 

اما یکی از مسایلی که قبل از سفر به شمال ذهن ما را به خود مشغول می کند، یافتن اقامتگاهی امن و با نظافت خوب، در آن شلوغی شهرهای شمالیست. هرچه وظیفه پیدا کردن اقامتگاه را به دقایق پایانی موکول کنید، به همان اندازه شانس پیدا کردن واحدی مناسب به شدت پایین می آید! پس چه باید کرد؟

رزرو آنلاین از لیدوما، به شما این امکان را می دهد تا از کیلومترها دورتر ویلا و سوئیت خود در شمال را رزرو نمایید تا به هنگام رسیدن به مقصد، مستقیم به اقامتگاه خود رفته و استراحت نمایید تا برای یک گردش عالی و هیجان انگیز تجدید قوا کنید.

لیدوماتریپ: راهکاری برای سفر ارزان و آسان

بنابراین در سفر به شمال، چه به دنبال اجاره ویلا در رشت باشید، چه اجاره ویلا در ماسال و یا هر یک از شهرهای شمالی، رزرو آنلاین از لیدوماتریپ، این فرصت را به شما می دهد تا از کیلومترها دورتر  واحد مورد نظر خود را بیابید. بدین ترتیب چه در خانه باشید و چه در محل کار، چه در حال پیاده روی در پارک باشید و چه سوار مترو، می توانید ویلا و سوئیت مورد نظرتان را رزرو کرده، تا در روزهای بعدی سفری دلپذیر را با اطمینان خاطر شروع کنید. 

راهکاری برای صرفه جویی در هزینه های سفر

در شرایط اقتصادی فعلی ایران و افزایش بی سابقه قیمت دلار و ارز، بحث هزینه ها ممکن است ما را نسبت به سفر دلسرد و یا مردد کند. به علاوه عمر و زمان نیز به سرعت در حال گذر است و شاید با فکر اینکه «هنوز وقت داریم...»، زمانی برسد که انرژی و انگیزه کافی برای سفر نداشته باشیم. پس چه باید کرد؟ با مدیریت مالی و آشنایی با فوتو و فن گردشگران کاربلد، هزینه های سفری را تا حد زیادی می توان کاهش داد و رویای سفر کردن به آینده ی دور و نزدیک نسپرد!

طبق آمار موجود، خوردو خوراک، اسکان و حمل و نقل، بیشترین سهم را در میان هزینه های سفری به خود اختصاص می دهند. به خصوص در شهرهایی مانند کیش و قشم که جزیره هایی توریستی و پرمسافر هستند.

هنگام اجاره ویلا در کیش و یا اجاره سوئیت در این جزیره زیبا، به طور معمول با تعداد نفرات بیشتری می توانید در این اقامتگاه ها اسکان داشته باشید، برخلاف هتل ها که برای تعداد نفرات کمتری طراحی شده اند. مزیت ارائه ظرفیت بالا، باعث می شود که در سفرهای گروهی هزینه اقامت میان افراد تقسیم شود و در عین حال از فضای بزرگتری نسبت به اتاق های هتل برخوردار باشید.

به علاوه در لیدوماتریپ شما می توانید قیمت صدها واحد را همزمان مشاهده کنید، مقایسه قیمتی انجام دهید و اقامتگاه هایی که شامل تخفیف هستند را به آسانی پیدا کرده و رزرو نمایید. 

اقامتگاه های این مجموعه از ارزان به گران قابل طبقه بندی هستند و شما به عنوان مسافر می توانید تعیین کنید که در چه محدوده ای، با چه قیمت و استانداردهایی اقامتگاه می خواهید.

نکته ای که باعث می شود گردشگران کاربلد عاشق اقامتگاه های مردمی باشند این است که آنها دارای آشپزخانه هایی همراه با تجهیزات هستند. در این آشپزخانه مسافرین میتوانند آشپزی نمایند و هزینه خوردو و خوراک خود را گاها تا 80 درصد کاهش دهند.

چگونه از لیدوماتریپ کسب درآمد کنیم

مالکان اقامتگاه های مختلف، تحت عنوان "میزبان"، از وبسایت لیدوماتریپ، کسب درآمد می کنند.

میزبانی در لیدوما کاملا رایگان است. آنها پس از ثبت تصاویر، مشخصات و اطلاعات کامل به همراه جزئیات اقامتگاه می توانند جزو میزبانان لیدوما شده و از راه تامین محل اقامت مسافرین، کسب درآمد کنند. این اقامتگاه ها، قبل از انتشار توسط کارشناسان لیدوما بررسی می شوند تا از صحت اطلاعات مطمئن شوند و پس از احراز هویت میزبانان، آنها را در وبسایت انتشار می دهند.  

در حال حاضر بیش از 7 هزار اقامتگاه در بیش از  500 شهر ایران، در وبسایت لیدوماتریپ ثبت و منتشر شده است.

با وبسایت جالب لیدوماتریپ بیشتر آشنا شویم

لیدوماتریپ: راهکاری برای سفر ارزان و آسان

لیدوماتریپ اقامتگاه های بسیاری را حتی در کوچکترین شهرها و روستاهای ایران پوشش می دهد. این استارتاپ در حال حاضر به عنوان یکی از فعالان صنعت گردشگری، گام مهمی در زمینه آسان سازی سفر برای برداشته است و با فعالیت چند ساله، توانسته اعتماد مسافرین زیادی را به خود جلب و روزانه نیاز اقامتی هزاران مسافر را برطرف نماید.

از دیگر مزیت های لیدوماتریپ، تنوع بالای انواع اقامتگاهاست. اگر هوس اقامت در میان جنگل را کرده اید می توانید کلبه جنگلی رزرو کنید و اگر می خواهید همسایه دریا باشید ویلای ساحلی گزینه مناسبی است. همچنین انواع سوئیت، اقامتگاه بوم گردی، منزل روزانه و آپارتمان مبله در این مجموعه ثبت شده است.

پشتیبانی لیدوما به صورت 24 و در تمام روزهای هفته، آماده پاسخگویی به سوالات مسافرین و کاربرین از سراسر ایران می باشد.

برای آشنایی بیشتر با لیدوماتریپ و خدمات آن، همچنین رزرو اقامتگاه می توانید همین حالا به وبسایت www.lidomatrip.com  مراجعه نمایید.

نظر شما