خرید کاندوم، کاری که بالاخره باید انجام دهیم

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۲:۴۴:۲۶
کد خبر: ۱۰۲۷۵۳۱
خرید کاندوم، کاری که بالاخره باید انجام دهیم
استفاده یا عدم استفاده از کاندوم می تواند سلامت نهایی فرد را تحت شعاع قرار دهد و همین امر کیفیت زندگی وی را زیاد تر کرده و یا از بین ببرد. در مطلب زیر سعی دارید تا به بررسی دلایل منع خرید کاندوم و راه حل ها بپردازیم. با ما همراه باشید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، کاندوم، یکی از مهم ترین محصولات بهداشت جنسی محسوب می شود که عدم وجود آن در سلامت زندگی زناشویی افراد می تواند تاثیر منفی بسیار زیادی ایجاد کند. رابطه جنسی عملی است که به صورت طبیعی توسط زوجین انجام می شود و حفظ کیفیت و سلامت این رابطه در کیفیت کلی رابطه تاثیر بسزایی خواهد گذاشت. بسیاری از افراد از خرید کاندوم سر باز می زنند. این عمل می تواند دلایل بسیاری داشته باشد که از مهم ترین آن ها، احساس شرم در هنگام خرید و پس از آن کاهش لذت جنسی محسوب می شود. این دو دلیل، می توانند دلایل اصلی منع خرید کاندوم باشند. اما کاندوم یکی از مهم ترین وسایل بهداشت جنسی محسوب می شود که باید در هنگام بر قراری رابطه جنسی مورد استفاده افراد قرار گیرد. چرا که استفاده یا عدم استفاده از کاندوم می تواند سلامت نهایی فرد را تحت شعاع قرار دهد و همین امر کیفیت زندگی وی را زیاد تر کرده و یا از بین ببرد. در مطلب زیر سعی دارید تا به بررسی دلایل منع خرید کاندوم و راه حل ها بپردازیم. با ما همراه باشید.

آیا کاندوم لذت جنسی ما را کاهش خواهد داد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که کاملا بستگی به نوع کاندوم خریداری شده خواهد داشت. در گذشته، کاندوم ها تنوع بسیار کمی داشتند و به دلیل ضخیم بودنشان حرارت منتقل شده از طریق رابطه جنسی را کاهش می داند. این امر باعث میشد تا لذت طرفین کاهش یابد و در نتیجه از استفاده کاندوم سر باز بزنند. با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی، کاندوم های متنوع بسیاری در سایز و انواع مختلف تولید شدند. از کاندوم های جدید از ترکیباتی استفاده شد تا در عین نازک بودن مقاومت بالایی داشته باشند. این امر کمک کرد تا معضل انتقال حرارت تا حد بسیاری کاهش یافته و زوج های را در استفاده از کاندوم ترغیب نماید. همچنین وجود سایز و انواع مختلف کاندوم کمک کرد تا هر فرد بهترین گزینه مناسب خود را انتخاب نماید. به طور مثال یکی از پر طرفدار ترین و رایج ترین انواع کاندوم، کاندوم خاردار است که استفاده از آن می تواند میزان لذت جنسی را در طرف مونث رابطه افزایش دهد. همین امر سبب شد تا طرفداران خرید کاندوم خاردار روز به روز بیشتر شده و کیفیت رابطه جنسی خود را افزایش دهند.

خرید کاندوم آنلاین

من از خرید کاندوم خجالت می کشم

بهتر است خیالتان را راحت کنم، شما تنها نیستید. طبق تحقیقات انجام شده 99 درصد از افرادی که اقدام به خرید کاندوم می کنند از این عمل احساس شرم و خجالت دارند. به گفته آن ها اینکه به صورت عمومی کاندوم خریده و اعلام کنند که قرار است رابطه جنسی بر قرار کنند برایشان ناخوشایند است. بسیاری از افرادی که در این پژوهش شرکت کرده بودند، از این که در هنگام انتخاب و خرید کاندوم دیده شوند احساس خوبی نداشتند از این رو در بسیاری از موارد در دسترس ترین نوع کاندوم را خریده و سریعا از محل خارج می شوند. این اتفاق سبب می شود تا با انتخاب کاندوم نامناسب، کیفیت رابطه و زندگی جنسی خود را تحت تاثیر قرار داده و در نهایت از خرید و استفاده از کاندوم صرف نظر کنند. صرف نظر از خرید کاندوم می تواند مسائل بسیاری را برای هریک از طرفین ایجاد کند که در همین مقاله به آن خواهیم پرداخت.

با کاندوم، سلامت را به خود و شریک جنسیتان هدیه کنید

همانگونه که مستحضر هستید، عدم استفاده از کاندوم می تواند مسائل بسیار جدی را برای هریک از طرفین رابطه رقم بزند. به طور مثال، بیماری بسیار خطرناک ایدز، بسیاری از قربانیان خود را از طریق رابطه جنسی پر خطر به دام انداخته است، این در حالی است که استفاده از کاندوم می تواند تا حد بسیار زیادی از انتقال این بیماری عفونی جلوگیری نماید؛ و یا انواع زگیل و تبخال تناسلی که در سال های اخیر رو به افزایش است از طریق رابطه جنسی منتقل می شود و می تواند در خانم ها منجر به سرطان دهانه رهم شود. کاندوم مانع از انتقال زگیل ها و تبخال های تناسلی در روابط جنسی هستند. یکی دیگر از اصلی ترین دلایل استفاده از کاندوم جلوگیری از حاملگی ناخواسته می باشد. سالیانه بسیاری از مادران جوان به همین دلیل مجبور به سقط جنین غیر قانونی هستند و علاوه بر بار قانونی و مسائل دادگاهی که ممکن است با آن رو به رو شوند، در معرض بیماری های فراوانی از جمله ناباروری همیشگی قرار خواهند گرفت. با توجه به مسائلی که عدم خرید کاندوم می تواند برای افراد ایجاد کند، خرید آن راه حل بسیار بسیار ساده تر و ارزان تر خواهد بود.

انواع کاندوم

بسیاری از کاندوم های موجود در بازار از جنس لاتکس هستند. کاندوم ها در سایز های مختلفی تولید می شوند و در هنگام خرید آن ها باید به سایز توجه کرد، چرا که در غیر این صورت، در صورتی که کاندوم بزرگ تر انتخاب کنید امکان دارد در حین برقراری رابطه خارج شده و در صورت انتخاب کاندوم کوچک تر، ممکن است در زمان رابطه پاره شود. هر دو این اتفاق ها می تواند اثرات جبران ناپذیری همانند حاملگی نا خواسته را منجر گردند. از لحاظ طمع و بو نیز کاندوم های متنوعی وجود دارند که افراد می توانند رایحه مورد علاقه خود را انتخاب کنند. رایحه و طمع کاندوم می تواند در رابطه جنسی دهانی تاثیر گذار بوده و در فرد احساس خوشایندی را ایجاد نمایند. در کیفیت نهایی رابطه جنسی نوع کاندوم مصرفی نیز می تواند تاثیر گذار باشد. کاندوم های خاردار، کاندوم تاخیری، کاندوم های فضایی، کاندوم های چند منظوره و ... انواع مختلف کاندوم هستند که هر کدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارند و در صورت انتخاب اشتباه می توانند برای شما مسئله ساز باشند. به طور مثال اگر دچار دیر انزالی هستید، در صورت انتخاب و خرید کاندوم تاخیری، می توانید هم برای خود و هم برای شریک جنسیتان مشکل ایجاد نمایید. پس در انتخاب کاندوم مناسب خود و شریکتان دقت و حساسیت ویژه ای داشته و با مشورت هم بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

خرید کاندوم آنلاین

خرید اینترنتی کاندوم را امتحان کنید

اگر با وجود تمامی مسائلی که پیش تر به آن اشاره کردیم، همچنان از خرید کاندوم خجالت می کشید، پیشنهاد می کنیم خرید اینترنتی را امتحان کنید. در خرید اینترنتی، شما با هیچ فردی به طور مستقیم روبه رو نخواهید شد و می توانید هر چقدر که بخواهید در انتخاب کاندوم مورد نظرتان دقت و وسواس به خرج دهید. این روش خرید کاندوم کمک می کند تا در حالی که به کمک تلفن همراه خود را سایت می چرخید همه انواع کاندوم های را ملاحظه نموده و ویژگی های آن را مطالعه نمایید و پس از کسب شناخت کافی، محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. خرید اینترنتی کاندوم سبب می شود تا بودن احساس خجالت، کاندومی را انتخاب کنید که به افزایش لذت جنسی شما و کیفیت کلی رابطه تان کمک شایانی نماید.

میس و مستر، فروشگاه کاملی از انواع متنوع کاندوم ها

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی میس و مستر، یک سایت فروشگاهی است که به طور تخصصی به فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله محصولات جنسی مانند کاندوم، ژل تاخیری و ... می پردازد. با خرید از میس و مستر این امکان را دارید تا همه انواع کاندوم های موجود از برندهای متنوع را ملاحظه نموده و با مقایسه همه آن ها در نهایت بهترین گزینه مناسب خود و همسرتان را انتخاب و خریداری نمایید. پس از خرید کاندوم از میس و مستر، کالای شما در بسته بندی مناسب و پوشیده از در اسرع وقت در آدرس اعلام شده تحویل داده می شود. یکی از مهم ترین مزایای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی از میس و مستر، امکان باز پس فرستادن کالا است. پس از خرید، در صورتی که از انجام آن به هر سببی پشیمان شدید، می توانید کالای خریداری شده را به فروشگاه بازگردانده و وجه پرداخت شده خود را مجددا دریافت نمایید. همه این ها در کنار هم، فروشگاه میس و مستر را به یک فروشگاه اینترنتی معتبر تبدیل کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز