معرفی هتل بلور تهران

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۹:۵۴:۵۲
کد خبر: ۱۰۳۸۱۳۴
معرفی هتل بلور تهران
هتل بلور در سال 1395 برای بهبود کیفیت خدماتش موردبازسازی قرار گرفت. این هتل در هفت طبقه و 44 واحد اقامتی، آماده میزبانی از مهمانان خود است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، هتل دو ستاره بلور تهران یکی از هتل‌های قدیمی و محبوب این شهر است که در سال 1348 در خیابان سپهبد قرنی تهران بنا شد. هتل بلور در سال 1395 برای بهبود کیفیت خدماتش موردبازسازی قرار گرفت. این هتل در هفت طبقه و 44 واحد اقامتی، آماده میزبانی از مهمانان خود است. موقعیت مناسب هتل بلور میان هتل های تهران برای دسترسی به ادارات و مراکز تجاری، امتیاز بالایی به آن می‌دهد. شما می‌توانید هتل بلور را به‌صورت اینترنتی رزرو کنید؛ زیرا رزرو هتل تهران به‌صورت حضوری زمان زیادی از شما می‌گیرد. برای اطلاع از چگونگی رزرو اینترنتی هتل بلور تهران و آگاهی از امکانات رفاهی این هتل با ما همراه باشید.

امکانات و خدمات رفاهی هتل بلور تهران

44 واحد اقامتی هتل بلور تهران شامل 110 تخت است که در اتاق‌های یک تا چهار نفره آماده شده‌اند. از امکانات عمومی هتل بلور می‌توان به رستوران با ظرفیت 100 نفر، لابی با ظرفیت 50 نفر، کتابخانه، صندوق امانات، پله اضطراری، لاندری، تاکسی‌سرویس، چایخانه سنتی، خدمات خانه‌داری و بیدار باش، رستوران‌بام، آسانسور و خدمات خرید بلیط اتوبوس اشاره کرد. علاوه‌براین موارد، برای هر اتاق این هتل نیز کمد، یخچال، تلویزیون، حمام، مبلمان، لوازم بهداشتی، دراور، آباژور، اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تهویه مطبوع و تلفن درنظر گرفته شده است. البته هتل بلور تهران پارکینگ اختصاصی ندارد. رستوران این هتل، رستوران بام، در طبقه هفتم قرار گرفته است. علاوه‌برآن یک سالن اجتماعات 150 نفری نیز در مجموعه هتل بلور وجود دارد که برای برگزاری مراسم‌های رسمی از آن استفاده می‌شود. کنار امکانات رفاهی خوبی که هتل بلور تهران برای مهمانان خود درنظر گرفته، پرسنل خوش‌برخورد این هتل نیز دیگر امتیاز این هتل نسبت به سایر هتل‌ها در همین درجه به‌حساب می‌آیند.

فاصله هتل بلور تا مراکز مهم و دیدنی تهران

برای گردش در پایتخت و دیدن مکان‌های دیدنی آن، بهتر است از فاصله هتل تا این مکان‌ها آگاهی داشته باشید. آن‌گاه می‌توانید با استفاده از تاکسی سرویس هتل، ماشین شخصی یا وسایل حمل‌ونقل عمومی به تماشای شهر بروید. اگر کار اداری یا پزشکی در پایتخت دارید، باز هم می‌توانید با استفاده از تاکسی‌سرویس هتل و استفاده از اپلیکیشن GPS، مسیر خود را به‌راحتی پیدا کنید. با توجه به ترافیک سنگین تهران مدتی زودتر از آنچه برنامه‌ریزی کرده‌اید، به‌سوی مقصد حرکت کنید. به‌این‌ترتیب می‌توانید به‌موقع در مقصد حضور داشته باشید. فاصله هتل بلور تا دیگر مکان‌های تهران به‌شرح زیر است:

  • فاصله تا تله‌کابین توچال: (۲۰ کیلومتر)
  • فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی: (۱۲ کیلومتر)
  • فاصله تا تجریش: (۱۱ کیلومتر)
  • فاصله تا میدان هفت‌تیر: (۸۲۸ متر)
  • فاصله تا پارک چیتگر: (۲۳ کیلومتر)
  • فاصله تا کاخ سعدآباد: (۱۴ کیلومتر)
  • فاصله تا دربند: (۱۴ کیلومتر)
  • فاصله تا درکه: (۱۴ کیلومتر)
  • فاصله تا حرم امامزاده صالح: (۱۱ کیلومتر)
  • فاصله تا شاطرعباس: (۱۰ کیلومتر)
  • فاصله تا مصلی: (چهار کیلومتر)
  • فاصله تا میدان ونک: (هفت کیلومتر)

البته تعداد مکان‌های رسمی و تفریحی تهران بسیار بیشتر از موارد عنوان شده در این مطلب است. سعی ما این بوده تا محبوب‌ترین مراکز مثل امام‌زاده صالح، درکه، دربند و... را معرفی کنیم. شما می‌توانید با استفاده از سایت‌های گردشگری، اطلاعات بسیار جامع‌تر و بهتری درباره مکان‌های رسمی و دیدنی پایتخت به‌دست آورید.

رستوران هتل بلور تهران

نحوه رزرو اینترنتی هتل بلور تهران

در سال‌های اخیر رزرو اینترنتی هتل تهران بسیار راحت‌ و سریع شده است؛ دیگر نیازی نیست برای رزرو هتل از ترافیک سنگین پایتخت عبور کنید و بعد با تکمیل ظرفیت اتاق‌های هتل موردعلاقه خود روبرو شوید. امروزه چند کلیک کافی است تا بتوانید اقامتگاه موردنظر خود را در تهران رزرو کنید. خوشبختانه امکان رزرو آنلاین همه هتل های تهران و سایر شهرهای کشور برقرار شده است. شما می‌توانید با مراجعه به یک سایت معتبر و واردکردن عنوان هتل موردنظرتان، لیست اتاق‌های خالی آن هتل را مشاهده کنید. بعد از انتخاب اتاق، بیعانه را با هدایت به درگاه پرداخت آنلاین می‌پردازید و اطلاعات رزرو خود را دریافت می‌کنید. همه این مراحل فقط چند دقیقه زمان نیاز دارد. البته مزایای رزرو اینترنتی هتل فقط در سرعت خلاصه نمی‌شود.

شما می‌توانید از تقویم قیمتی سایت‌هایی مانند علی‌بابا برای دریافت تخفیف بیشتر هتل‌ها نیز استفاده کنید. تقویم قیمتی درواقع لیست هزینه اقامت هتل‌ها را در چند روز گذشته و آینده به شما نشان می‌دهد. در این بین روزهای خاصی وجود دارد که به‌دلیل مناسب‌های ملی یا مذهبی شامل تخفیف‌های خوبی هستند. دراین‌صورت اگر برای سفر عجله نداشته باشید، می‌توانید روزی را برای اقامت انتخاب کنید که تخفیف بیشتری را شامل شده باشد. تقویم قیمتی یک امکان بسیار کارآمد در سایت‌ها است که می‌توانید نهایت استفاده را از آن ببرید. این درحالی است که خود هتل‌ها نیز تخفیف‌های پنج الی 20 درصدی برای رزرو اینترنتی اتاق‌هایشان درنظر گرفته‌اند.

نکاتی که باید پیش از آغاز سفر رعایت کنیم

فراموش نکنید که فقط سفرهایی برای شما خاطره‌انگیز خواهند شد که با آرامش‌خاطر و برنامه‌ریزی منظم آغاز شده باشند. از اینکه درباره شهر یا کشور مقصدتان تحقیق کنید، کلافه نباشید. با یک تحقیق چند ساعته یا نهایتا یک روزه می‌توانید همه آنچه را که برای یک سفر خوب و بدون دغدغه نیاز دارید، کشف کنید. علاوه‌برآن باید بتوانید چمدان‌های خود را اصولی ببندید؛ طوری‌که نه چیزی را جا بگذارید و نه بار اضافه با خود ببرید. می‌توانید یک چک‌لیست سفر تهیه و همه آنچه را که برای یک سفر نیاز دارید، در آن قید کنید. سپس وقتی نوبت به بستن چمدان‌ها رسید، چک‌لیست‌تان را مرور کنید. آن‌گاه متوجه اهمیت این لیست کوچک خواهید شد که تهیه آن بیشتر از چند دقیقه هم طول نمی‌کشد.

این مقاله را بخوانید : مزایای خرید بلیط آنلاین اتوبوس

اگر قصد سفر رسمی یا کاری به تهران را دارید، باید لیستی از مدارک موردنیاز تهیه کنید. اما اگر قصدتان سفر تفریحی به تهران است، باید لیست ملزومات تفریحی را بنویسید. در هرصورت به رزرو هتل تهران در یک منطقه خوب هم نیاز پیدا می‌کنید. قبلا اشاره کردیم که رزرو همه هتل های تهران ازطریق سایت‌های معتبر رزرواسیون هتل کشور امکان‌پذیر شده است؛ پس دغدغه‌ای برای اقامت هم باقی نمی‌ماند. هزینه‌ها را محاسبه کنید و پول کافی برای سفر همراه داشته باشید. این نکات را رعایت کنید تا بتوانم به شما اطمینان بدهم که نهایت لذت را از این سفر برنامه‌ریزی شده خواهید برد!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز