چگونه نصاب حرفه ای پکیج دیواری شویم؟

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۵:۵۰:۱۸
کد خبر: ۱۰۳۹۰۴۹
چگونه نصاب حرفه ای پکیج دیواری شویم؟
تقاضای بالای مصرف کنندگان برای بهره مندی از پکیج های دیواری در کنار صرفه اقتصادی این تجهیزات، گسترده شدن بازار کاری نصاب پکیج دیواری را با خود به دنبال داشته است. به محض خرید پکیج دیواری، نصب و راه اندازی دستگاه مطابق با اصول استاندارد بسیار حائز اهمیت تلقی می گردد. همچنین به منظور جلوگیری از بروز هرگونه حادثه ناخوشایند و خطرناک، حضور نصاب پکیج دیواری بیش از پیش اهمیت پیدا می کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، نصاب پکیج دیواری نصب و راه اندازی دستگاه های پکیج را با تخصص و مهارت بالا انجام می دهد. از آنجایی که این حرفه یک عرصه تخصص محور و دارای مهارت بالا محسوب می شود، دانش و تجربه از فاکتورهای کارآمد در این حوزه به شمار می آیند.

 تغییر و تحولات ایجاد شده در سبک زندگی و به تبع آن کوچک شدن مساحت واحدهای مسکونی، استفاده از تجهیزات مقرون به صرفه و دارای ابعاد مناسب را در دستور کار بسیاری از خانوارها قرار داده است. در این میان، خرید پکیج های دیواری به علت اشغال فضای کم، صرفه جویی در مصرف انرژی و تامین آبگرم فوری و دائمی، مورد استقبال بسیاری از خریداران قرار گرفته است. رونق استفاده از این دستگاه های گرمایشی، رشد و توسعه بازار کار شغل پکیج دیواری را منجر شده است.

به منظور استفاده از حداکثر راندمان و بازده پکیج دیواری، نصب و راه اندازی آن بر اساس دستورالعمل ها و نکات ایمنی، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. تعیین مکان مناسب برای نصب، رعایت فاصله های استاندارد پکیج با دیوارها و کابینت ها و راه اندازی اصولی آن تنها در حیطه وظایف نصاب پکیج دیواری قرار دارد.

آموزش نصب پکیج دیواری

 

نیم نگاهی به حرفه نصاب پکیج دیواری

حرفه نصاب پکیج دیواری از جمله مشاغل تخصصی، مهارتی و دانش محور به شمار می آید. بر این اساس، متخصص این حوزه علاوه بر برخورداری از توانمندی های لازم و ضروری، باید از لحاظ دانش تئوری و عملی و مهارت، توانا و مستعد باشد.

به طور طبیعی در ساختار هر پکیج دیواری اشکالات و مشکلات مختلفی بروز پیدا می کند. عیب یابی و تعمیرات در کنار نصب اصولی و استاندارد پکیج، متضمن فراگیری آموزش ها و مهارت لازم در این حوزه از طریق شرکت در دوره های آموزش نصب پکیج دیواری می باشد. از سوی دیگر، برای افزایش ضریب ایمنی و امنیت پکیج دیواری، نصب و راه اندازی صحیح و اصولی دستگاه از راهکارهای موثر و مثمر ثمر تلقی می گردد.

نصاب پکیج دیواری با کسب دانش و تخصص کافی، در کنار مهارت لازم، نصب و راه اندازی دستگاه را متناسب با اصول و قواعد استاندارد انجام می دهد. شایان ذکر است که عدم رعایت اصول ایمنی یا سپردن فرآیند نصب پکیج به دست نصابان غیر متخصص میتواند حوادث جبران ناپذیر و خطرناکی را به دنبال داشته باشد.

 از آنجایی که در سال های اخیر استفاده مردم از دستگاه های پکیج سیر صعودی به خود گرفته است، این امر رونق و رشد درخور توجه حرفه پکیج دیواری را منجر شده است. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که اولین اقدام پس از خریدن دستگاه پکیج، به نصب و راه اندازی این محصول مربوط می شود.

یک نصاب متخصص و حرفه ای با تسلط و اشراف کامل خود بر این حوزه، از نصب پکیج در مکان های خطرناک و ممنوع جلوگیری به عمل می آورد. همچنین، سرویس، نصب، راه اندازی و انجام تعمیرات، برخی از تخصص های یک نصاب متخصص به شمار می آید.

بازار کار و درآمد نصاب پکیج دیواری

شایان ذکر است که با توجه به رشد و گسترش نمایندگی های مجاز فروش و تعمیرات پکیج دیواری درکشور، میتوان نتیجه گرفت که بازار کار نصب پکیج دیواری رشد و رونق قابل توجهی را تجربه می نماید. همچنین، افزایش تقاضای مردم برای خرید و استفاده از پکیج های گرمایشی نیز مزید بر علت شده است.

از آنجایی که نصب و راه اندازی پکیج دیواری از جمله زیر مجموعه های مشاغل تاسیساتی محسوب می شود، تخصص و مهارت بالا در این زمینه حرف اول و آخر را می زند.

نصابان پکیج دیواری با مجموعه ای از سیستم های پیچیده سروکار داشته که این امر دانش و مهارت و تخصص بالای نصاب را گوشزد می نماید. بر همین اساس، کسب تخصص و تبحر کافی و کسب تجربه لازم در این حوزه، لازمه موفقیت در این شغل می باشد. با متخصص و متبحر شدن در این عرصه قابلیت انجام سرویس پکیج و کسب درآمد برای نصاب امکان پذیر می گردد. با توجه به میزان مهارت، مدرک کسب شده و سطح تخصص و تبحر، درآمد نصاب پکیج دیواری 10 الی 20 میلیون تومان در ماه برآورد می شود.  

آموزش نصب پکیج دیواری

 

چگونه نصاب حرفه ای پکیج شویم؟

به طور کلی، این شغل به علت سروکار داشتن با دستگاه های گازسوز، از حساسیت بیش از حدی برخوردار می باشد. کوچکترین سهل انگاری و غفلت در این حرفه میتواند منجر به بروز یک فاجعه جدی و خطرناک شود.

بر همین اساس، برخورداری از هوش و مهارت بالا، در کنار توانایی جسمانی کافی، برخی از وظایف مهم و حائز اهمیت نصاب پکیج دیواری به حساب می آید. از سوی دیگر، فعالیت کردن در این حوزه نیازمند طی کردن دوره های آموزشی و کسب گواهینامه های مربوطه می باشد.

اشراف داشتن بر مهارت عمومی و آشنایی با لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای نصب و راه اندازی، از دیگر ویژگی های یک نصاب حرفه ای پکیج دیواری قلمداد می گردد. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که وارد شدن به این حوزه مستلزم سپری کردن دوره های آموزشی تخصصی و حرفه ای در آموزشگاه های معتبر می باشد.

 با صرف هزینه ناچیز و شرکت در دوره های آموزشی، به راحتی میتوان مهارت و تخصص لازم برای ورود به شغل پکیج دیواری را به دست آورد.

آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین آموزشگاه های پکیج دیواری در کشور است که به صورت کاملا تخصصی به آموزش صفر تا صد کلیه مهارت های پکیج دیواری می پردازد. کلیه آموزش ها در این آموزشگاه به صورت عملی بوده و کارآموزان مطالب آموزشی بیان شده در دوره را به صورت عملی تمرین خواهند کرد.

این آموزشگاه در پایان دوره با ارائه مدرک رسمی فنی حرفه ای، مشاوره های بازار کار و پشتیبانی نامحدود کارآموزان را جهت حرفه ای شدن در این شغل یاری می کند.

آموزش پی ال سی، آموزش تعمیرات ECU، آموزش تعمیرات موبایل، آموزش کولر گازی، آموزش تعمیرات لوازم خانگی، آموزش برق ساختمان، آموزش برق صنعتی برخی از دیگر دوره های آموزشی آموزشگاه فنی برق می باشد.

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت فنی برق به نشانی مراجعه کرده یا با شماره 02166121029 تماس حاصل نمایید.

آدرس آموزشگاه: تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، بعد از چهار راه فرصت شیرازی نبش کوچه مستعلی، پلاک 2، طبقه اول

نظر شما