معرفی یخساز و آبسردکن خانگی فروشگاه اندیشه سبز

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۶:۴۳:۰۷
کد خبر: ۱۰۴۳۱۷۹
معرفی یخساز و آبسردکن خانگی فروشگاه اندیشه سبز
کارخانه اندیشه سبز به پشتوانه 30 سال فعالیت و تولید موفق در عرصه طراحی تجهیزات صنعتی، یکی از برندهای معروف و شناخته شده بازار به شمار می آید. در خط تولید این کارخانه انواع تجهیزات سرمایشی از جمله دستگاه یخساز و آبسردکن خانگی نیز طراحی و تولید می شوند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، کارخانه اندیشه سبز به پشتوانه 30 سال فعالیت و تولید موفق در عرصه طراحی تجهیزات صنعتی، یکی از برندهای معروف و شناخته شده بازار به شمار می آید. در خط تولید این کارخانه انواع تجهیزات سرمایشی از جمله دستگاه یخساز و آبسردکن خانگی نیز طراحی و تولید می شوند. یخ سازهای اندیشه سبز در ظرفیت های مختلفی تولید شده و شامل انواع یخساز خانگی 10 کیلویی، 15 کیلویی، یخساز رستورانی و کافی شاپ، یخساز صنعتی و ... می باشد. همچنین آبسردکن های ساخت این مجموعه نیز در مدل های مختلف خانگی و اداری و صنعتی تولید میشوند که در ادامه به صورت مختصر به شرح آنها پرداخته ایم.

انواع یخساز اندیشه سبز

یخسازهای ساخت اندیشه سبز با توجه به نوع یخ تولیدی در چهار مدل کلی حبه ای، قالبی، پودری و پولکی طراحی میشوند. با توجه به اینکه مصرف یخ حبه ای بیشتر از سایر اشکال یخ می باشد، تنوع یخسازهای حبه ای اندیشه سبز بیشتر از سایر مدل ها است.

یخساز حبه ای خانگی: این دستگاه که به یخساز رومیزی نیز معروف می باشد، ظرفیت روزانه تولید 10 کیلوگرم یخ حبه ای را دارد. ابعاد این یخساز بسیار کوچک و بهینه طراحی شده است، به طوریکه می توان یخساز را به راحتی در کابینت بار جای داد. در این یخساز امکان تولید یخ حبه ای و بلوری در دو سایز ریز و درشت ممکن می باشد.

آب مصرفی یخساز خانگی اندیشه سبز باید به صورت دستی تأمین شود و یخساز به آب لوله کشی شده وصل نمیشود. بنابراین با حمل یخساز و پر نمودن مخزن آب آن به راحتی می توان یخ مصرفی خود را در مکان های مختلف مثل ویلا، باغ، منزل، اداره، محیط کاری و ... تأمین نمود.

همچنین این یخساز عملکرد اتوماتیک دارد و با پر شدن مخزن آن دستگاه غیر فعال شده و به محض کم شدن یخ های داخل مخزن، مجددا دستگاه به تولید یخ می پردازد. یکی دیگر از نقاط قوت این یخساز بدنه بسیار مستحکم و بهداشتی آن می باشد که تماما از مواد با کیفیت همچون استیل و مواد ABS ساخته شده است.

یخساز خانگی اندیشه سبز در دو ظرفیت 10 کیلویی و 15 کیلویی تولید و به بازار عرضه میشود.

یخساز حبه ای رستورانی: در رستوران ها و کافی شاپ ها برای خنک نمودن نوشیدنی ها بیشتر به یخ های حبه ای نیاز پیدا میشود. به همین منظور یخساز متناسب با این نوع مشاغل باید ظرفیت بیشتری نسبت به نمونه های خانگی داشته باشد. کارخانه اندیشه سبز در جهت رفع این نیاز انواع یخساز رستورانی و کافی شاپی در ظرفیت های 40 کیلویی و 55 کیلویی به بازار عرضه میکند.

این نوع یخسازها نیز قابلیت تولید یخ حبه ای در دو سایز ریز و درشت را دارا می باشند. عملکرد یخساز رستورانی اندیشه سبز به صورت تمام اتوماتیک طراحی شده و دستگاه با اتصال به برق و آب شهری به صورت خودکار یخ تولید میکند. بدنه این نوع یخسازها نیز بر اساس ضوابط بهداشتی از استیل با کیفیت و بدنه داخلی آن نیز از جنس  ABS می باشد.

در یخساز رستورانی و کافی شاپی اندیشه سبز خروجی پساب برای دفع آب اضافی نیز در نظر گرفته شده است و یخ های حاصل از این دستگاه به صورت دانه ای می باشند.

یخساز خانگی و رستورانی اندیشه سبز مونتاژ کشور ترکیه و تحت لیسانس ایتالیا می باشند. از این رو این دستگاه ها با قطعات بسیار مرغوب طراحی شده و کیفیت تضمین شده ای دارند. اندیشه سبز به صورت انحصاری این نوع تجهیزات سرمایشی را با 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به بازار عرضه میکند.

آبسردکن و یخساز

آبسردکن خانگی اندیشه سبز

کارخانه اندیشه سبز انواع آبسردکن استیل در ظرفیت های مختلف و صنعتی تولید میکند. افزون بر این مدل آبسردکن ها، نوع خاصی از آبسردکن های دو منظوره ای و چندکاره نیز توسط اندیشه سبز به بازار عرضه میگردد. این نوع دستگاه ها که به آبسردکن رومیزی نیز معروف می باشند علاوه بر آب خنک و گوارا، آب داغ نیز ارائه میدهند.

در برخی از مدل ها یک کابین کوچک یخچالی نیز در آبسردکن در نظر گرفته میشود تا کاربر بتواند برای خنک نمودن مواد غذایی و یا نوشیدنی ها از آن بهره ببرد. آب سردکن های چند منظوره ای در محیطهای کاری و اداری و همچنین در منزل بیشتر کاربرد دارند. مدل های مختلفی از این آبسردکن ها با 12 ماه ضمانت نامه و یک دهه پشتیبانی خرید توسط اندیشه سبز به فروش می رسد.

آبسردکن های چند منظوره ای و خانگی در محیطهای شلوغ و پر رفت و امد همچون پایانه های مرزی و ترمینال ها، مناطق گرمسیر، مواکب عزاداری و کارخانجات صنعتی کاربرد ندارند. زیرا مخزن این نوع آبسردکن ها کوچک می باشد. به همین منظور اندیشه سبز به صورت تخصصی انواع آبسردکن صنعتی نیز طراحی و تولید میکند که این نوع آب سردکن ها برای استفاده در مکان های شلوغ و گرمسیر بسیار ایده آل می باشند.

آبسردکن و یخساز

آیا یخساز خانگی بهتر است یا آبسردکن خانگی؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که انتخاب یخساز و یا آبسردکن کاملا به نیاز شما بستگی دارد. چرا که هر کدام از این دستگاه ها مزیت های خاص خود را دارد. توسط دستگاه یخ ساز شما می توانید انواع نوشیدنی مد نظر خود را با یخ های حاصل از آن خنک نماید. اما این دستگاه قادر به ارائه آب داغ برای تهیه چای و قهوه فوری نخواهد بود. به کمک آبسردکن خانگی نیز می توانید آب خنک و آب داغ تهیه کنید. بنابراین انتخاب نوع دستگاه به نیاز شما بستگی دارد.

جمع بندی

تجهیزات سرمایشی همچون یخساز و آبسردکن از جمله دستگاه های پر مصرف و کاربردی بوده که در فصل های مختلف همچنان می توان از آنها بهره برد. کارخانه اندیشه سبز با کوله باری از تجربه 30 ساله هم اکنون به لطف خداوند و با کادری مجرب توانسته است به خوبی نیاز صنایع و مشاغل مختلف را در این زمینه پاسخگو باشد.

تجهیزات برودتی اندیشه سبز اعم از دستگاه های یخ ساز و آبسردکن توسط ماشین آلات صنعتی پیشرفته و بر اساس تکنولوژی به روز طراحی و تولید میشوند. کارخانه اندیشه سبز هم اکنون بیش از 100 نمایندگی فروش در سرتاسر ایران دارد و گارانتی و خدمات پس از فروش جامعی به محصولات خویش ارائه می دهد.

وب سایت اینترنتی این کارخانه به نشانه https://www.andisheh-sabz.com به منظور دست یابی راحت و خرید آسان و بی واسطه محصولات این کمپانی راه اندازی شده است که تمامی محصولات تولیدی این کارخانه را شامل می شود. با مراجعه به وب سایت اندیشه سبز می تواند جزئیات بیشتری از محصولات این کارخانه به دست بیاورید. همچنین در صورت لزوم کارشناسان بخش فروش اندیشه سبز آماده ارائه مشاوره رایگان به شما خواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز