دانلود آهنگ های محسن یگانه در سایت رسانه جوان

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۰:۱۸:۵۷
کد خبر: ۱۰۴۹۸۶۰
دانلود آهنگ های محسن یگانه در سایت رسانه جوان
یکی از محبوب‌ترین خوانندگان حال حاضر ایران در سبک پر طرفدار خود محسن یگانه است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، محسن یگانه که نزدیک به دو دهه هست فعالیت موسیقی خود را آغاز کرده هنوز یکه تاز و قوی موزیک های خود را یکی پس از دیگری به مارکت موسیقی ایران ارائه می دهد.

اگر اهل دانلود موزیک بوده و صدای محسن یگانه را شنیده باشید قطعا به کیفیت و برتری این هنرمند توانا پی خواهید برد و یا برده اید.

کمتر کسی و یا خواننده ای وجود دارد که بعد از این همه سال با وجود تنوع و سلیقه های خاص توانسته باشد هنوز محبوب دل‌های جوانان و طرفداران خود مانده باشد.

سایت رسانه جوان محسن یگانه

بی تردید شما هم با شنیدن اسم محسن یگانه و دانلود موزیک ناخوداگاه ترک های سکوت، آخه دل من، نشکن دلمو، دوست دارم، خیابونا و بهت قول میدم را که یاد آور خاطرات خود است در ذهن خود تداعی می کنید، پس تا دیر نشده برای خاطره بازی و دانلود تمامی آهنگ های محسن یگانه می توانید به سایت رسانه جوان مراجعه و همه آهنگ ها را با کیفیت اصلی دانلود کنید.

محسن یگانه در ابتدا با همکاری خوانندگان مطرحی همچون محسن چاوشی، زنده یاد حامد هاکان و فرزاد فرزین داشته که چندین موزیک هیت و پر بازدید با این هنرمندان نیز در شناسنامه کاری خود ثبت کرده است.

همچنین با توجه به سواد بالای موسیقی محسن یگانه و نوازندگی بی نظیر او در اکثر قطعات موسیقی خود گیتار نواخته و ریتم های خاطره انگیز و معروفی برای علاقه مندان به نواختن گیتار به یادگار گذاشته از جمله این ملودی های معروف آهنگ من، بهت قول میدم، نشکن دلمو و جدیدترین قطعه با نام خود خواه است. محسن یگانه علاوه بر اجرای کنسرت داخل ایران تجربه اجرای کنسرت در کشوار های خارجی برای هواداران خارج از ایران نیز دارد.

گستردگی هوداران و همچنین وسعت صدای محسن مختص ایران نبوده و تا مرزهای بین المللی ادامه داشته است.

قطعه بهت قول میدم هم همانطور که گفتیم با توجه به ملودی و شعر و ریتم بی نظیر خود جهانی شده، به طوری که اجرای زنده محسن یگانه در کنسرت با کیفیت بالا در یوتیوب یکی از پر بازدیدترین ویدیوهای حال حاضر این مرکز اشتراک گذاری ویدیو شده که این نشان دهنده ی علاقه تمامی مردم دنیا به ملودی دلنشین و نوازندگی بی نظیر محسن یگانه است.

سایت رسانه جوان محسن یگانه

آلبوم نگاه محسن یگانه هم برگرفته از اسم دختر محسن به نام نگاه بود، محسن ساکن تهران و فرزند شهید است که در این خصوص چندین موزیک مرتبط با پدر خود و شهدا در کارنامه دارد. با آرزوی موفقیت و پیشرفت هرچه بیشتر برای این هنرمند ارزشمند و پر تلاش کشور امیدواریم دیگر هنرمندان نیز به مانند محسن با نهایت قدرت و درستی به کار خود ادامه دهند و موسیقی هایی را خلق کنند که ماندگار و همیشگی شوند چرا که موسیقی یک بار مصرف نیز در بین هنرمندان زیاد شده اما برتری یک موزیک به قدرت نواختن و ترانه ملودی و خواندن و همچنین مانگاری آن است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز