۱۴ هدیه بی عیب و نقص برای افرادی که انتخاب کادو برای آنها دشوار است

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۵:۵۲:۳۵
کد خبر: ۱۰۵۲۸۴۲
۱۴ هدیه بی عیب و نقص برای افرادی که انتخاب کادو برای آنها دشوار است
انتخاب کادو شاید در نظر اول بسیار ساده به نظر برسد اما وقتی در بطن ماجرا وارد می‌شویم، می‌بینیم یکی از کارهای سخت و پیچیده است. همیشه گرانترین بهترین نیست، گاهی اوقات افراد با یک هدیه ساده و با قیمت مناسب نیز خوشحال می‌شوند. همچنین تزئین زیبای‌کادو می­تواند به مراتب آن را ارزشمند­تر جلوه ‌دهد. ما در این‌جا در­نظر داریم تا با چند پیشنهاد خوب با رنج قیمتی متفاوت به شما کمک کنیم تا انتخاب راحت‌تر و مناسب­­­تری داشته باشید و خاطره خوبی از خود در ذهن­ها به یادگار بگذارید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، یکی از لذت‌های بزرگ زندگی، هدیه‌دادن و هدیه گرفتن است، اتفاقی خوب و خوشایندی برای هر دو طرف هدیه‌دهنده و هدیه گیرنده. هدیه، پیوند بین اعضا​ی خانواده و دوستان و حتی طرف های‌کاری و تجاری را محکم می­کند. مردم وقتی به یکدیگر هدیه می‌دهند، اول از همه نشان می‌دهند که برای یکدیگر ارزش قائل هستند و به یکدیگر اهمیت می‌دهند.

همه ما در طول زندگی خود تعداد زیادی هدیه از تعداد زیادی آدم مختلف دریافت می‌کنیم. بعضی از این هدیه‌ها ما را خوشحال و سورپرایز می‌کند و بعضی از آنها چنگی به ‌دل نخواهد زد! اما تنها خاطره تعداد انگشت شماری از آنها برای همیشه ‌در ذهن و جان ما باقی خواهد ماند که آنها هدیه‌های خاص هستند.

انتخاب کادو شاید در نظر اول بسیار ساده به نظر برسد اما وقتی در بطن ماجرا وارد می‌شویم، می‌بینیم یکی از کارهای سخت و پیچیده است. همیشه گرانترین بهترین نیست، گاهی اوقات افراد با یک هدیه ساده و با قیمت مناسب نیز خوشحال می‌شوند. همچنین تزئین زیبای‌کادو می­تواند به مراتب آن را ارزشمند­تر جلوه ‌دهد.

ما در این‌جا در­نظر داریم تا با چند پیشنهاد خوب با رنج قیمتی متفاوت به شما کمک کنیم تا انتخاب راحت‌تر و مناسب­­­تری داشته باشید و خاطره خوبی از خود در ذهن­ها به یادگار بگذارید.

  1. هدیه نقدی

اگر وقت کافی برای خرید آنچه می خواهید ندارید و یا نمی‌دانید چه هدیه ای مناسب است، یکی از ساده ترین انواع هدیه­ها برای هر فرد در هر مناسبتی پول نقد یا یک سکه طلا است شما می‌توانید پول نقد را به صورت یک کارت هدیه بانکی بگیرید که زیباتر باشد و جلوه بهتری داشته باشد. به همین منظور شما می­توانید انواع کارت هدیه برای مناسبت های مختلف را به صورت آنلاین از دیجی کالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور خریداری کنید. این گزینه برای‌کادو یا هدیه تولد برای دختر و پسر، تفاوتی ندارد و هر دو گروه را به وجد می آورد .

کارت هدیه بسته به موقعیت و بخصوص برای افراد مشکل­پسند با سلیقه‌های خاص، می‌تواند هدیه بسیار خوبی باشد چون گیرنده این امکان را دارد که به‌راحتی هر آنچه را که‌دوست دارد خریداری‌کند.

لوازم ورزشی

در این روزها که کماکان به خاطر شیوع ویروس کرونا نمی‌توانیم به باشگاه ورزشی برویم، بهترین کار برای رسیدن به تناسب اندام و دور نشدن از وزن و تناسب ایده‌آل، آوردن باشگاه ورزشی به منزل است. حتی می‌توانید با هدیه‌دادن لوازم ورزشی به کسانی‌که ورزش نمی‌کنند، آن‌ها را به ورزش کردن تشویق کنید. از همه مهم ترین اینکه کافی‌ست بدانید به چه ورزشی علاقه‌دارند و به سراغ لوازم آن ورزش بروید. در این مورد شما انتخاب‌های زیادی دارید مانند لوازم ورزش TRX، ورزش های هوازی ، زیر انداز یوگا و پیلاتس، انواع دمبل­ها، لوازم اسکی ، کوهنوردی و غیره.

  1. ست کادویی خودکار و خود نویس

ست خودکار و خودنویس با برندهای خاص، هدیه‌ای لوکس، ماندگار و جذاب بخصوص برای افرادی است که به نوشتن علاقه مند هستند و می­تواند در همه‌ی جلسات رسمی و غیررسمی همراه فرد مورد نظر باشند. همچنین می­توان با حک کردن اسم فرد مورد نظر بر روی آن، آن را به هدیه خاص­تری تبدیل نمود و با آن یک امضای لاکچری را به یادگار گذاشت!

  1. لوازم آرایش برای خا­نم­های جوان و به روز

امکان ندارد خانمی‌با دیدن یک پالت سایه‌ی جذاب یا یک رژلب سرخ و زیبا قلبش از شدت هیجان نتپد! البته لوازم آرایش را به خانم­هایی هدیه بدهید که اهل آرایش کردن هستند در غیر این صورت آن‌ها از هدیه‌ی شما استفاد نخواهند کرد. اما اطمینان داشته باشید اگر لوازم آرایش را به یک خانم امروزی‌که اهل آرایش هم هست هدیه ‌دهید این بهترین هدیه‌ی او خواهد بود.

خرید هدیه

  1. کتاب

کتاب یکی از بهترین هدایای مناسب برای تمامی افراد بخصوص افراد کتاب‌خوان است و می‌تواند آنها را بیش از هر چیز خوشحال کند، همچنین در صورتی هم ­که فرد مورد نظر اهل مطالعه نباشد، با این کار می­توان او را به مطالعه تشویق کرد. پس اگر سلیقه او را می‌دانید بر طبق آن یک کتاب جدید برایش بخرید.

  1. چه انتخابی با کلاس تر از گلهای خوش رنگ و معطر  

امروزه انواع گل طبیعی محبوبیت زیادی پیدا کرده اند زیرا علاوه بر زیبایی و ماندگاری فراوان، حس خوبی را به نیز به طرف مقابل انتقال می­دهند. بنابراین بهترین گلدان برای هدیه‌دادن را پیدا کنید و به عنوان یک هدیه شکیل و زیبا در روز تولد، سالگردهای مهم و یا موفقیت های مهم در کسب و کار، همراه با یک لبخند عمیق به عزیزانتان هدیه‌دهید.

باکس لاکچری، گلدان لاکچری یا … می‌تواند در کنار هدیه اصلی انتخاب شود و به کادو شما روح و احساس ببخشد.

سفارش اینترنتی و ارسال آن در محل نیز می­تواند سورپرایز خوبی باشد. همچنین در این مطلب می‌توانید با گل‌های زیبا و معطر برای هدیه دادن آشنا شوید.

  1. دکوراتیو

اگر به‌دنبال یک انتخاب ساده برای هدیه فرد مهمی‌در زندگی خود هستید، لوازم دکوراتیو انتخاب‌های خوبی هستند. لوازم دکوراتیو در هرکجای خانه قابل استفاده هستند مانند یک ظرف، یک آینه مدرن، یک رومیزی، یک تابلوی نقاشی یا یک جعبه موزیکال و...

خرید هدیه

  1. عطر

اگر عطر کسی‌که‌دوست دارید را بو کرده باشید، حتما می‌دانید که چه نوع عطری را می‌پسندند. عطر شیرین و خنک دوست دارند یا عطر تلخ با بوی گرم؟ البته از آن­جا که هر عطری مناسب هر فردی نیست، لازم است که وسواس زیادی به خرج دهیم.

  1. اکسسوری

اگر به‌دنبال یک هدیه لوکس بخصوص برای خانم­ها می‌گردید، یک گردنبند یا حتی بهتر یک ست یا نیم ست می‌تواند حسابی چشم‌گیر باشد. آویز ساعت، پابند و... نیز می­توانند گزینه خوبی باشند. برای آقایان نیز اکسسوری ها می‌توانند شامل دستمال گردن، گیره کراوات، بج های سینه و … باشند.

  1. لوازم برقی و دیجیتالی و تجهیزات کاربردی دیگر

خرید لوازم متفرقه دیگر با رنج قیمت متفاوت از جمله: سشوار، فرکننده و اتوی مو ، لوازم اصلاح مو و ابزار مراقبت از پوست، پاوربانک، دوربین عکاسی و مچ­بندهای هوشمند، لوازم جانبی کمپ و کوهنوردی، ps4، پلی استیشن، ایکس باکس، استیم و... می‌توانند گزینه‌های خوبی برای هدیه دادن باشند، اما با توجه به شرایط اقتصادی فعلی خرید کارت اشتراک یا گیفت کارت مخصوص آنها با قیمت مناسب انتخاب بهتری خواهد بود.

  1. بلیت سفر و کنسرت

برای شاد کردن فرد مورد نظرتان می‌توانید او را به کنسرت خواننده مورد علاقه اش ببرید زیرا این بهترین هدیه برای او خواهد بود و یا ممکن است چیزی‌که خیلی بیشتر از خریدن هدیه او را شاد کند رفتن به یک سفر دو نفره در روز خاص مدنظر یا تاریخ تولدش و ساختن یک خاطره شیرین برای او باشد.

  1. سفر با هواپیمای جت دو نفره (خصوصی!)

لاکچری تر از این هم آیا ممکن است؟ سفر با جت لوکس در اختیار به یک شهر توریستی داخلی مثلا جزیره کیش در یک قدمی‌شماست، که می‌تواند یکی از دیوانه کننده ترین سورپرایزهای لاکچری برای افراد لاکچری باشد!

  1. دعوت به شام برای هدیه‌دادن در یک رستوران لاکچری

برای یک شب به یاد ماندنی برای هدیه‌دادن می­توانید به یک رستوران لاکچری و فضای لاکچری یا یک هتل خاص بروید و در فضایی خاص سورپرایز خود را انجام دهید.

  1. تفریحات لاکچری هدیه‌دهید!

سفر با بالن یکی دیگه از تفریحات هیجان انگیز و البته گران­قیمت است که یک روز خاطره انگیر را برای شما و خانواده یا دوست عزیزتان خواهد ساخت. یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز پرواز با پاراگلایدر می‌باشد. این هدیه می‌تواند آدرنالین خون شما و هدیه گیرنده را به بالاترین حد ممکن برساند. قطعا هیچ وقت این هدیه و سورپرایز پرهیجان را فراموش نخواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز