بازار بورس انوع کرکره برقی و جک درب کنترلی پارکینگ ( جک پارکینگی ) در تهران و کرج

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۶:۳۰:۵۳
کد خبر: ۱۰۵۲۸۶۳
بازار بورس انوع کرکره برقی و جک درب کنترلی پارکینگ ( جک پارکینگی ) در تهران و کرج
جک درب پارکینگ که با نام‌های جک پارکینگی ، جک برقی درب ، درب اتوماتیک پارکینگ و جک درب ریموت کنترلی پارکینگ شناخته می‌ شود، یکی از محصولاتی است که در حدود ۱۵ تا ۲۰ سال است، وارد بازار شده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، جک درب پارکینگ که با نام‌های جک پارکینگی ، جک برقی درب ، درب اتوماتیک پارکینگ و جک درب ریموت کنترلی پارکینگ شناخته می‌ شود، یکی از محصولاتی است که در حدود ۱۵ تا ۲۰ سال است، وارد بازار شده است. امروزه بیشتر درب‌ های پارکینگ‌ های اماکن عمومی، منازل و خصوصی دارای سیستم‌ های اتوماتیک می باشد. یکی از انواع متنوع درب‌های اتوماتیک، جک درب پارکینگ می باشد که بطور کلی جک پارکینگ وسیله ایست که باز و بسته شدن درب ورودی حیاط یا درب پارکینگ منزل یا درب ورودی محل کار را بطور اتوماتیک و تنها با فشردن یک دکمه روی ریموت انجام داده و راحتی و امنیت را به ارمغان می‌آورد. توجه کنید که در گرمای تابستان یا سرمای زمستان برای بازکردن درب ورودی حیاط یا پارکینگ منزلتان مجبورید خودرو خود را ترک و درب را باز کرده و پس از داخل شدن دوباره پیاده شده و آنرا ببندید پس به این فکر کنید که اگر در این حین که از خودرو پیاده شدید، فراموش کنید درب خودرو را قفل کنید، ممکن است مشکلاتی از قبیل مزاحمت یا سرقت رخ بدهد. با توجه به این چند نکته، چندان هم بیراه نیست که جک درب پارکینگ را مانند سیستم دزدگیر اماکن برای تأمین امنیت و آرامش محل کار و منازل لازم بدانید.

نصب جک پارکینگی

جک پارکینگی ، درب جک برقی ( درب ریموتی ) سال‌های زیادی است که تولید می‌شود اما در سال‌های اخیر بازار بهتری پیدا کرده است . تمامی افراد تمایل دارند درب‌های مکان‌های مختلف اعم از منازل، مجتمع‌های مسکونی و یا اداری و غیره را اتوماتیک کنند. یکی از بهترین نمونه‌های خارجی ، ساخت ایتالیا است. علاوه بر این نمونه‌های خارجی، نمونه‌های داخلی جک پارکینگی نیز وجود دارد که ساخت ایران بوده و از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار هستند.

جک پارکینگ در واقع وسیله‌ای است که با استفاده از تبدیل نیروی الکتریکی به نیروی مکانیکی یا هیدرولیکی کار می‌کند. عملکرد جک پارکینگ به این صورت است که نیروی برق به نیروی مکانیکی یا هیدرولیکی در بازوهای جک منتقل می‌شود و درب باز یا بسته می‌شود. جک درب پارکینگ شامل قطعاتی مانند مرکز کنترل، جک بازویی، حسگر چشمی، ریموت و فلاشر است.

جک بازویی : روی درب پارکینگ، درب حیات، درب ویلا و... نصب می شوند. از این رو ساکنان آن ساختمان در زمان ورود و خروج به وسیله نقلیه نیازی به پیاده شدن از خودرو نداشته و توسط ریموت یا همان (کنترل از راه دور) درب پارکینگ را باز می‌نمایند، بنابراین مکانیزم درب پارکینگ ها و حیات منازل و ویلاها مزایای زیر را به دنبال خواهند داشت. درب اتوماتیک جزو درب هایی است که به صورت هوشمند باز و بسته می شوند. جک برقی یا به عبارتی جک پارکینگ به دو صورت مورد استفاده قرار می گیرند: استفاده از ریموت دستی و یا استفاده از حسگر چشمی. درب های جک دار (هیدرولیکی، پنوماتیک و گیربکسی) که در دسته درب اتوماتیک قرار دارد، با بهره گیری از سیستم هیدرولیکی و الکترومکانیکی، با استفاده از یک ریموت دستی در مواقع لازم باز و بسته می شوند. از این درب ها برای سهولت تردد و امنیت در پارکینگ ها استفاده می شود.

کرکره برقی

استفاده از کرکره برقی روز به روز در حال افزایش است . شاید در گذشته های نه چندان دور معدود مغازه ای کرکره برقی داشت . ولی در حال حاضر اکثر مغازه ها و فروشگاه ها از کرکره برقی استفاده می کنند . علاوه بر این کرکره برقی در بخش خانگی هم برای درب پاکینگ کاربرد دارد . ساخت کرکره برقی نیازمند رعایت یک سری اصول ایمنی و بهره بردن از قطعات خاصی است . ماشین آلات ساخت کرکره برقی اکثرا از کشورهای آلمان و ترکیه وارد می شود . ساخت کرکره برقی خود را همیشه به افراد متخصص واگذار نمایید . بعد از مرحله ساخت کرکره برقی نوبت به نصب کرکره هوشمند می رسد که آن هم از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد . بار ها پیش آمده که ساخت کرکره برقی به خوبی انجام می شود اما به علت سهل انگاری در مرحله نصب کرکره هوشمند کار به اصطلاح خوب از آب در نمی آید . ایمن صنعت با داشتن سال ها تجربه در زمینه ساخت کرکره برقی و نصب کرکره هوشمند آمادگی خود را برای انجام پروژه های شما اعلام می دارد.

قیمت کرکره برقی

قیمت کرکره برقی از جمله مسائلی است که خریداران محترم را با چالش های جدید مواجه می کند، بدین صورت که در قیمت کرکره برقی در مراکز فروش مختلف به صورت یکسان نیست. در بازار بورس کرکره برقی از آنجایی که کرکره برقی از ضرورت هر فروشگاه و شرکتی است، مراکز فروش کرکره برقی قیمت کرکره برقی ها را به صورت نوسانی و لحظه ای تغییر می دهند. به گونه ای که امکان دارد در لحظه ای، تمام قیمت های کرکره برقی تغییر و به صورت صعودی بالا و یا به صورت نزولی پایین بیاید.

چه عواملی در قیمت کرکره برقی تاثیر دارد؟

با توجه به نوع تیغه، عرض و ارتفاع مکان مورد نظر شما تعیین می شود. به علاوه فاکتورهایی مانند نوع موتور کرکره ، تعداد ریموت و لوازم جانبی در قیمت تاثیر دارند. همچنین جنس تیغه و کرکره برقی انتخاب شده نیز بر قیمت تاثیر می گذارد.

آیا محل نصب در هزینه کرکره برقی تاثیر دارد؟

خیر، محل نصب کرکره برقی و موقعیت مکانی آن هیچ گونه تاثیری بر روی قیمت ندارد.

کرکره برقی آلومینیومی با کرکره برقی فولادی چه تفاوتی در قیمت دارد؟

به طور کلی تیغه های فولادی گران تر از تیغه های آلومینیومی هستند. بنابراین کرکره برقی فولادی قیمت بالاتری از کرکره برقی آلومینیومی دارند.

آیا برای بازدید از مکان نصب هزینه ای باید پرداخت شود؟

خیر برای بازدید اولیه و مشخص شدن محل نصب هیچ هزینه ای دریافت نمی شود و تنها مشاوره ای برای چگونگی نصب و برآورد هزینه ها داده می شود.

ارزان ترین نوع کرکره برقی چیست؟

کرکره برقی آلومینیومی نسبت به بقیه انواع کرکره برقی، قیمت کمتری دارد.

تیغه امنیتی چیست؟

تیغه ای که در برابر ضربه، فشار، آتش سوزی و برش ایمن تر باشد را تیغه امنیتی می نامند و تیغه پلی کربنات دارای امنیت بالاتری نسبت به سایرین است.

کرکره برقی

افراد معمولاً یا جهت بازسازی کلی مغازه و زیباتر شدن نمای آن و یا جهت رفاه و راحت تر باز و بسته نمودن کرکره مغازه اقدام به نصب کرکره برقی برای مغازه خود می نمایند. معمولاً افرادی که به منظور رفاه و حرکت آسانتر کرکه اقدام به تعویض کرکره قدیم با کرکره برقی می کنند ، دوست دارند در سریعترین زمان ممکن و بدون تخریب و جداسازی ریل های قدیمی کرکره برقی نصب شود و ترجیح آنها این است که کرکره جدید نیز از ریل های کرکره قدیمی استفاده نماید. ولی افرادی که در حال بازسازی کلی مغازه و فروشگاه خود هستند دست ما را بازتر می گذارند و می توانیم ریل و سایر تجهیزات کرکره قدیمی را نیز تعویض کنیم. در ادامه بصورت جامع به این موضوع خواهیم پرداخت:

  1. نصب کرکره برقی جهت سهولت حرکت برای مغازه فعال
  2. نصب کرکره برقی در هنگام بازسازی کلی مغازه تجاری

جهت نصب جک پارکینگی و کرکره برقی و مشاوره رایگان می توانید با گروه ایمن صنعت ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس بگیرید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز