خدمات اسباب کشی بی نظیر با شرکت باربری و اتوبار تهران

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۰۹:۳۰:۰۱
کد خبر: ۱۰۵۷۷۰۲
خدمات اسباب کشی بی نظیر با شرکت باربری و اتوبار تهران
بیشتر افرادی که در تهران ساکن هستن سالانه یا هر چند وقت یک بار نیاز به اسباب کشی یا همان اثاث کشی دارند. اسباب کشی آسان و بی دردسر برای این افراد چیزی غیرممکن است زیرا انجام اسباب کشی که شامل چگونه بسته بندی کردن وسایل ، پایین آوردن از پله ها و همچنین جابجایی وسایل سنگین از جمله یخچال، گاوصندوق و ... که نمی توان به کمک چند نفر دیگر به راحتی جابجا و به محل جدید منتقل کرد و این امر باعث به وجود آمدن استرس زیاد است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حال راه چاره چیست ؟ بهتر است بدانید که شرکت و موسسه های زیادی در سطح تهران وجود دارد که با دریافت مبلغی ناچیز از شما ، این کار را با اطمینان کامل و بدون کوچک ترین دردسری برای شما عزیزان انجام می دهد. شاید با این نام ها آشنا باشید باربری و اتوبار که بیشتر با این نام ها فعالیت می کنند.

معرفی خدمات باربری و اتوبار شریف بار

یکی از شرکت خوب در این حوزه اتوبار و باربری شریف بار تهران است. این شرکت بیش از 15 سال سابقه در تهران در حوزه ارائه خدمات اسباب کشی فعالیت می کند و مورد اعتماد بسیاری از هم شهریان عزیز شرق نشین می باشد. شریف بار با تیکه بر کارگران مجرب و با اخلاق که بصورت کامل آموزش دیده می باشند بصورت شبانه روزی در سراسر تهران آماده ارائه خدمات جهت حمل بار و اثاث کشی می باشد. از جمله خدمات این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • باربری و اتوبار در شرق ، شمال ، غرب و جنوب تهران
  • اسباب کشی با انواع خودرو کامیون ، خاور و وانت نیسان
  • اسباب کشی منزل ، محل کار ، شرکت و اداره
  • حمل بار و حمل اثاثیه منزل
  • اسباب کشی اصولی با کارگر باربر تخصصی
  • حمل یخچال سایدبای ساید، لباسشویی ، گاوصندوق ، پیانو ، مبلمان منزل و...
  • خدمات بسته وسایل منزل برای اسباب کشی
  • چیدمان اسباب و وسایل در محل منزل جدید

این شرکت در چهار بخش تهران عبارتند از باربری شمال تهران - باربری غرب تهران - باربری شرق تهران - باربری جنوب تهران بصورت شبانه روزی خدمات خود را به همشهریان عزیز ارائه می دهد.

خدمات باربری و اسباب کشی شریف بار

اسباب کشی آسان با باربری شریف بار

همانطور که در بالا نیز اشاره کردم انجام پروسه اسباب کشی کار آسانی نیست و در صورت انجام توسط افراد بی تجربه می تواند خسارت های جبران ناپذیری را به بار بیاورد. شما عزیزان می توانید از در کلیه مناطق 22 گانه استان تهران از خدمات باربری شریف بار استفاده نمایید . این باربری تهران با مجوز رسمی از اتحادیه اصناف حمل  و نقل فعالیت می کند و تعرفه خدمات خود را زیر نظر اتحادیه به شما ارائه می دهد. بهتر هست بدانید در صورت صدمه و شکستن وسایل در طول جابجایی توسط تیم شریف بار ، کلیه لوازم توسط این شرکت بیمه می شوند و خسارت آن به صورت تمام و کمال پرداخت می شود.

باربری در غرب تهران از جمله تخصص های این شرکت حمل و نقل می باشد که به خوبی و با سرعت بالا انجام می شود . اگر شما جزو افرادی هستید که در غرب تهران ساکن هستید و به دنبال یک شرکت خوب برای اسباب کشی منزل و حمل بار لوزام خود می باشد بهتر هست از این شرکت استفاده نمایید .

باربری و اتوبار شریف بار

هزینه باربری و اتوبار شریف بار چقدر هست؟

همانطور که در بالا نیز اشاره کردم این شرکت باربری زیر نظر اتحادیه باربری تهران فعالیت می کند و کلیه هزینه و قیمت باربری خود را توسط نرخ اتحادیه باربری تهران ارائه می دهد. قیمتی که شریف بار به شما ارائه می دهد مورد تایید اتحادیه می باشد و بی شک بهترین قیمت اسباب کشی نیز می باشد که دریافت می کنید. شما می توانید خدمات و قیمت شریف بار را با دیگر شرکت های باربری نیز مقایسه کنید و تفاوت را بهتر درک کنید.

نکات مهم قبل اسباب کشی

اگر می خواهید یک اسباب کشی راحت و بی دردسر را تجربه کنید همیشه این چک لیست رو به همراه داشته باشید

1- انتخاب یک شرکت معتبر و متعهد برای انجام این کار

2- توافق بر سر قیمت نهایی در اولین تماس

3- انتخاب خدمات مانند بسته بندی ، تعداد کارتن ، مقدار وکیوم لازم و...

4- توافق بر تعداد کارگر ارسال

5- انتخاب صحیح خودرو باربری

6- تعیین زمان حضور تیم اسباب کشی در محل

7- جمع آوری لوزام با ارزش از دسترس عموم

8- اطلاع زمان اسباب کشی به همسایه ها (جهت جلوگیری از تردد زیاد و ناراحتی آنها از شلوغی در راهرو آپارتمان)

9- حل تمام کارهای مربوط به محل جدید و دریافت کلید آن

اگر این چک لیست را همراه خود داشته باشید دیگر نیاز نیست نگران اسباب کشی باشید .

تلفن تماس = 44362900 - 22938694 - 77788800-33329511

آدرس سایت = https://barbarisharif.com

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز