مزایای صندلی توالت آسان نشین نسبت به توالت های ایرانی و فرنگی

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۰۹:۵۵:۳۰
کد خبر: ۱۰۵۷۷۲۱
مزایای صندلی توالت آسان نشین نسبت به توالت های ایرانی و فرنگی
امروزه با جا افتادن این باور که توالت های فرنگی فناوری بسیار مدرن، پیشرفته و راحت تر از توالت های ایرانی را دارا هستند، شاهد افزایش روز افزون مصرف این نوع توالت ها چه در خانه های قدیمی و چه در خانه های جدیدتر، هستیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، این روزها در اغلب خانه های نو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ساز در کنار توالت ایرانی، توالت های فرنگی نیز ساخته می شود؛ همچنین گاهی افرادی که در خانه های قدیمی تر زندگی می کنند، هزینه های بسیار بالایی را متحمل می شوند تا توالت خود را به توالت فرنگی تبدیل کنند، آن نیز با این تصور اشتباه که توالت های فرنگی از نظر بهداشتی و پزشکی بسیار مفید تر هستند. اما مطمئن باشید که با کمی مطالعه متوجه می شوید که این باور بسیار اشتباه است؛ زیرا طبق یافته های محققان و دانشمندان، استفاده از توالت های ایرانی بسیار بهتر و سالم تر از توالت های فرنگی است. در نوع نشستن بر روی توالت های فرنگی پاهای فرد به اندازه کافی به سمت بالا قرار نمی گیرند و همین امر باعث می شود تا روده و مثانه به طور کامل تخلیه نشود. تخلیه نشدن روده و مثانه می تواند فرد را به بیماری های مختلفی مبتلا کند. از جمله این بیماری می توان به بیماری های سنگ مثانه، بواسیر، یبوست و ... اشاره کرد.

البته این نوع توالت که ما آن را "ایرانی" می نامیم در کشورهای دیگر جهان، به خصوص کشورهای آسیا مانند هند و یا چین نیز استفاده می شود. همانطور که گفته شد توالت ایرانی از مزایای بهداشتی بسیار بیشتری نسبت به توالت فرنگی برخوردار است، هزینه کمتری دارد و همین طور آب کمتری نیز مصرف می نماید. اما جالب است بدانید با وجود این همه مزایا، حتی توالت ایرانی نیز دارای معایبی است. یکی از آسیب هایی که با استفاده از توالت های ایرانی پس از گذشت مدت زمانی زیاد، ممکن است به آن دچار شوید آرتروز زانو است. لازم به ذکر است که در کشور خودمان درصد قابل توجهی از افراد میانسال و سن بالا به بیماری های مفاصل، از جمله آرتروز مبتلا می شوند.

مزایای صندلی توالت آسان نشین

صندلی توالت آسان نشین یک محصول جدید و مناسب برای تمامی سنین است که بر روی توالت ایرانی قرار می گیرد و تمامی معایب توالت ایرانی را از  بین می برد. خرید صندلی توالت آسان نشین علاوه بر این که شما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ را از تمامی خرج های اضافی، هزینه های هنگفت و دردسرهای زیاد برای تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی خلاص می کند، معایب توالت های فرنگی را نیز برطرف کرده است.

پیشگیری از ابتلا به بیماری های مربوط به روده و مثانه: شما با استفاده از صندلی توالت آسان نشین قادر خواهید بود تا به طور استاندارد، مناسب و راحت، روده و مثانه خود را تخلیه کرده و احتمال ابتلا به بیماری هایی که به دلیل تخلیه ناقص و نادرست مثانه و روده به وجود می آیند را تا حد بسیار زیادی در خود کاهش دهید. توالت فرنگی به دلیل اینکه راست روده فرد را در موقعیت درستی برای تخلیه روده قرار نمی دهد، باعث بروز عوارضی مثل تخلیه ناقص روده، دل پیچه و نفخ شده و حتی امکان مبتلا شدن به سرطان روده بزرگ را نیز افزایش می دهد. این طرز نشستن غلط بر روی توالت های فرنگی مجرای ادرار را نیز تحت تاثیر قرار داده و فرد را از تخلیه کامل ادرار باز می دارد. تخلیه نشدن ادرار به طور کامل عوارض های زیادی را در پی دارد. مانند:

سنگ مثانه: به طور خلاصه سنگ مثانه، توده های سختی هستند که در ادرار تشکیل می شوند. سوزش و یا تیره شدن ادرار از علائم آن است.

بی اختیاری ادراری: زمانی که تخلیه ادرار به صورت کامل انجام نگیرد سبب تغییراتی در سیستم دفع ادرار می شود، این تغییرات پس از مدتی باعث ابتلا به اختیاری ادراری می شود.

امکان حمل آسان: این صندلی توالت بسیار سبک وزن است و به طرز بسیار هوشمندانه ای طراحی شده تا شما قادر باشید بدون زحمت زیاد آن را جا به جا کرده و به هر نقطه ای که می خواهید حمل کنید.

صندلی توالت آسان نشین

مناسب برای تمام سنین: همانطور که ذکر شد، این صندلی توالت برای هر فردی با هر سن و سالی قابل استفاده است. همچنین کودکان و جوانان و افراد میانسال و مسن که ممکن است به بیماری های مختلفی نیز دچار شده باشند، می توانند بدون هیچ سختی و مشکلی و به سادگی هر چه تمام تر از این محصول نهایت استفاده را ببرند.

مقاومت و دوام بالا: آسان نشین در عین سادگی، بسیار هوشمندانه و مقاوم ساخته شده تا افراد مختلف با وزن های متفاوت قادر به استفاده از آن باشند. این صندلی توالت قابلیت تحمل وزن بالا تا حدود 150 کیلو گرم را دارا است. به خاطر اعتماد به دوام و مقاوم بودن این محصول، دارای گارانتی به مدت 10 سال است.

پیشگیری از ابتلا به آرتروز مفاصل: یکی دیگر از برتری هایی که صندلی توالت آسان نشین نسبت به توالت های ایرانی دارد، راحتی بیش از اندازه آن است؛ به طوری که هنگام استفاده از این صندلی توالت هیچ گونه فشار اضافه ای به مفاصل و کمرتان وارد نمی شود و شما این طوری نسبت به هر گونه بیماری های مفصلی و ستون فقرات در امان خواهید بود. این صندلی توالت به طوری ساخته و طراحی شده است، تا هنگام استفاده از آن فشار کمتری به عضلات شما وارد شود. چرا که وقتی فشار عضلانی بیش از حد و برای مدت زیادی به بدن شما وارد شود، موجب بدن درد می شود.

متناسب برای خانم های باردار: طبق تحقیقات متخصصین حوزه سلامت و بهداشت خانم ها در دوران بارداری به دلیل افزایش وزن، در هنگام استفاده از توالت فشار بسیار بالایی را به ستون مهره خود وارد می کنند که همین موضوع، باعث به وجود آمدن دردهای شدیدی در ناحیه کمر می شود. صندلی توالت آسان نشین با طراحی ساده و متناسب خود موجب پیشگیری از بروز کمر درد و همچنین افتادگی رحم (که در دوران بارداری بسیار خطرناک است) می شود. به همین دلیل است که بسیاری از پزشکان، استفاده از توالت های فرنگی و ایرانی در هنگام بارداری را به خانم ها توصیه نمی کنند.

به صرفه و کاملا اقتصادی: اگر شما تمایل به ساخت توالت فرنگی در داخل منزل خود داشته باشید یا بخواهید که توالت ایرانی خود را به توالت فرنگی تبدیل کنید باید هزینه های سنگینی را پرداخت کنید؛ در حالی که قیمت خرید صندلی توالت آسان نشین، نسبت به مزایا و کاربرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایش، بسیار ارزان و به صرفه است.

نظافت و شستشوی کامل: سازندگان صندلی توالت آسان نشین به سلامت و پاکیزگی شما بسیار اهمیت می دهند. طرح کاربردی این صندلی توالت امکان تمیز کردن و شستشوی کامل و بهداشتی به شما را می دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز