با اطمینان خاطر محصولات اخوان را بخرید!

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۳:۱۲:۲۹
کد خبر: ۱۰۵۸۹۳۲
با اطمینان خاطر محصولات اخوان را بخرید!
گروه صنعتی اخوان با سابقه ایی پنجاه ساله در زمینه تولیدات صنعت ابزار و وسایل مورد احتیاج برای آشپزخانه، یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین گروه های تولیدی در این زمینه است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، گروه صنعتی اخوان با سابقه ایی پنجاه ساله در زمینه تولیدات صنعت ابزار و وسایل مورد احتیاج برای آشپزخانه، یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین گروه های تولیدی در این زمینه است.

علاوه بر تجربه بالا و چندین ساله استفاده از تکنولوژی به روز و مدرن باعث شده است که محصولات اخوان قابل رقابت با برند های معتبر دنیا و حتی پیشگام تر از آنها نیز باشد. این کارخانه محصولات متنوعی را روانه بازار داخل کشور و خارج کشور کرده است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-  انواع هود اخوان

-  مجموعه سینک اخوان در مدل های گوناگون

-  انواع گاز رومیزی اخوان

-  انواع فر اخوان

-  و تولید تازه شرکت گاز مبله اخوان

اما محصولی که بیشترین آشنایی را بین مردم از برند اخوان، می توانیم نام ببریم، هود اخوان می باشد. که در قسمت های بعدی به معرفی اجمالی این محصول پرطرفدار اخوان خواهیم پرداخت.

هود اخوان:

مهم ترین بخش خانه مخصوصا برای خانم ها ، آشپزخانه می باشد. داشتن آشپزخانه ایی تمیز و عاری از چربی و آلودگی، و بوی نامطبوع، از ایده آل های همه خانم های خانه دار می باشد. راهکار پیشرفته امروزی برای حل این مساله، وجود هود است. اما نه هر هودی !! هود آشپزخانه نیز باید دارای ویژگی های خاصی باشد تا آن را کارآمد و مفید کند. هود اخوان با داشتن همه این ویژگی ها انتخاب خوبی برای هر آشپزخانه می باشد.

از جمله ویژگی های هود اخوان و هر هود با کیفیت دیگر این موارد می باشد:

مکش هوا: قدرت مکش هوا درهود ( از جمله هود اخوان) با معیار مترمکعب در دقیقه بیان می شود.

هودها دارای مکش با خروجی هوا و هود بدون خروجی هوا ، می باشند.

کیفیت نوع اول بالاتر می باشد. هود هایی بدون خروجی هوا از زغال برای جمع آوری دود و بو  استفاده می کنند و نگهداری آنها تا حدودی مشکل است.

اندازه هود: ابعاد بزرگتر همیشه نشان دهنده بهتر بودن هود نیست! عرض هود باید متناسب با عرض اجاق گاز باشد.

نصب هود: برند معتبری مانند هود اخوان با نصب اصولی ، کارکرد هود را افزایش می دهد. هود ها باید در فاصله 45 تا 75 سانتی متری بالای اجاق گاز نصب شده و دارای کمترین پیچ و تاب باشد تا مکش بهتر صورت بگیرد.

کیفیت هود: هود اخوان غیر از زیبایی و مکش بالا و مدل های خاص و زیبا، مهمترین ویژگی اش نداشتن سرو صدای بالاست. حتی با وجود استفاده چندین ساله.

هود اخوان با مدل هایی از قبیل، شومینه ایی، زیرکابینتی، جزیره، مخفی و مورب، با بدنه های استیل و شیشه ایی و رنگ های سفید و مشکی، با مکش قوی و بدون صدا، گزینه مناسبی برای آشپزخانه ها می باشد.

 

فر اخوان:

امروزه با طراحی نسل جدید کابینت ها و اجاق گازهای صفحه ایی، فرتوکار هم از تجهیزات مورد احتیاج آشپزخانه ها محسوب می شود. البته فرتوکار ، بسته به نوع سوختی که مصرف می کند به برقی و گازی تقسیم می شوند.

ویژگی هایی که هنگام خرید یک فر باید مد نظر قرار دهید به شرح زیر است:

-  ابعاد فر را به درستی و با توجه به نیاز خود و فضای در دسترس خود انتخاب کنید.

-  معمولا فربرقی توکار نسبت به نوع گازی ارجحیت دارند.( با توجه به توزیع بهتر گرما در فر برقی)

-  دیده شدن داخل فر در هنگام پخت غذا و نحوه تعویض لامپ داخل فر

-  جدا شدن شیشه فر به منظور شستشو

-  ارتفاع مناسب فر

-  تعداد قفسه های موجود در فر

-  میزان قدرت و نوع فر ( فر توکار دابل، فر دابل، فر توکار تکی، فر توکار کامپکت)

فر اخوان با ویژگی های از جمله: ظرافت در ساخت و زیبایی، رنگ های متنوع ، بدنه شیشه یا استیل یا ترکیبی، ضخامت مناسب شیشه برای انتقال حداقلی گرما به بیرون ، ضد زنگ بودن، در مدل های برقی یا گازی یا ترکیبی با استفاده از المنت و امواج مایکروویوی برای برقی ها و شعله پخش کن برای گازی ها و ترکیب هردو برای ترکیبی ها، تاچ اسکرین، دارای نظافت خودکار، ترموکوبل و جوجه گردان و ویژگی های منحصر به فرد دیگر بهترین انتخاب برای آشپزخانه شما می باشد.

 

سینک اخوان:

سینک اخوان در مدل های سینک توکار، سینک روکار، سینک زیرصفحه ایی، با انواع طرح های فانتزی، باکسی، زیرکابینتی که با توجه به انواع سلیقه افراد روانه بازار شده است.

کیفیت بالا مهمترین ویژگی همه مدل های سینک اخوان می باشد. استیل بسیار ضخیم و براق، وجود جامایعی در سینک ، مقاومت بالا، آبروی روی سینک، خروجی جا اسکاچی از ویژگی های دیگر سینک اخوان می باشد.                                                    

گاز رومیزی اخوان:

شرکت اخوان با تولید انواع گاز رومیزی در انواع مختلف به نیازهای همه سلیقه ها پاسخ داده است. گاز رومیزی اخوان در سه دسته:

گازشیشه- استیل

گاز شیشه ایی

گاز استیل

تقسیم بندی می شوند. استیل به کار رفته در گاز رومیزی اخوان ، بسیار مقاوم بوده، همچنین نوع شیشه مورد استفاده در انواع شیشه ایی، ضدخش می باشد. گازها در مدل های 4 و5 شعله تولید می شوند. دارای راندمان احتراق بالاتر از حد استاندارد بوده و همچنین تولید گاز مونواکسید کربن کمتری نیز دارند. گاز رومیزی اخوان روی صفحه کابینت قفل شده و از تکان خوردن گاز جلوگیری می شود.

گاز مبله اخوان:

گاز مبله اخوان در طرح های در فر صاف و در فر محدبی، و جنس لعابی و استیل، با ویژگی های مفیدی وارد بازار شده است. از جمله خصوصیات گاز مبله اخوان، وجود ترموکوپل و فندک ، جوجه گردان، مقاومت بالای شیشه فر، شعله پخش کن های چدنی مقاوم و با کیفیت، صرفه جویی در انرژی و موارد از این دست می باشد.

نکته مهم و حائز اهمیت در پایان این که بهترین تخفیفات محصولات اخوان را می توانید در سایت اخوان بازار (نمایندگی اصلی اخوان) جستجو کرده، و با اطمینان خاطر کامل به خرید آنلاین محصولات اخوان بویژه هود اخوان بپردازید.

آگاهی از نحوه خرید محصولات، چگونگی بهره مندی از بهترین تخفیفات محصولات اخوان، استفاده از خدمات نصب هود اخوان، و مهمتر از همه امکان مشاهده قابلیت های هر محصول و مقایسه با انواع دیگر، به راحتی در این سایت فراهم شده است.

خرید آنلاین خود را در کمال آرامش و اطمینان از سایت اخوان بازار بخواهید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز