بلیط هواپیما گرگان | روش های خرید ارزان و آسان

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۳:۳۵:۳۰
کد خبر: ۱۰۵۸۹۶۴
بلیط هواپیما گرگان | روش های خرید ارزان و آسان
اگر تصمیم سفر به گرگان، آن هم با هواپیما را دارید، بهتر است قبل از خرید بلیط هواپیما گرگان، با انواع آن آشنا شوید و روش های خرید بلیط هواپیما ارزان را بدانید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، اگر تصمیم سفر به گرگان، آن هم با هواپیما را دارید، بهتر است قبل از خرید بلیط هواپیما گرگان، با چندوچون بلیط این مسیر پروازی آشنا شوید تا دست به یک انتخاب مناسب بزنید. همراه ره بال آسمان باشید.

انواع بلیط هواپیما گرگان

شما هنگام خرید بلیط هواپیما، معمولاً چه نوع بلیط هواپیمایی را برای سفر خود خریداری می‌کنید؟ در ادامه به معرفی انواع بلیط هواپیما گرگان می‌پردازیم.

بلیط چارتر گرگان

بلیط‌های چارتر یکی از پرطرفدارترین انواع بلیط در بین مسافران است که بلیط چارتر گرگان نیز در بین گردشگران این ناحیه از محبوبیت فراوانی برخوردار است. بسیاری بر این باورند که بلیط چارتر، از سایر بلیط‌های هواپیما ارزان‌تر است که این تصور درست نیست. این نوع بلیط دارای نوسان قیمتی زیادی است.

بلیط چارتر به این روش فروخته می‌شود که یک آژانس مسافرتی اقدام به اجاره تمام یا تعدادی از بلیط‌های یک هواپیما در یک مسیر مشخص می‌کند. سپس روی این بلیط‌ها قیمت‌گذاری متناسب با نرخ مصوب‌شده سازمان هواپیمایی کشوری انجام می‌دهد. چارترکننده‌ها مجاز به قیمت‌گذاری مدنظر خود روی بلیط چارتر هستند. به همین خاطر در زمان اوج مسافر قیمت آن افزایش می‌یابد و در ایامی که متقاضیان سفر کم شده، بلیط چارتر ارزان‌تر فروخته می‌شود.

بلیط سیستمی گرگان

بلیط‌ سیستمی گرگان در واقع بلیطی است که شرکت‌های هواپیمایی، برنامه پروازی آن را از مدت‌ها قبل از پرواز آماده می‌کنند و به‌صورت مستقیم توسط خود ایرلاین‌ها فروخته می‌شود. قیمت‌گذاری بلیط‌های سیستمی بر اساس ‌کلاس‌نرخی قیمتی ایرلاین‌ها محاسبه می‌شود و معمولاً هرچه به روز پرواز نزدیک‌تر می‌شویم قیمت بلیط‌های سیستمی گران می‌شود.

بلیط لحظه آخری گرگان

بلیط لحظه آخری گرگان همچون قرعه شانس است که اگر خوش‌شانس باشید، آن را ارزان خریداری می‌کنید و اگر شانس با شما یار نباشد، بلیط لحظه آخری را باید گران بخرید. اما محدوده قیمتی بلیط لحظه آخری تنها به شانس و اقبال مربوط نمی‌شود و عوامل دیگری نیز روی آن دخیل هستند.

بلیط لحظه آخری گرگان در حقیقت همان بلیط‌های چارتر و سیستمی به‌فروش‌نرفته ایرلاین‌ها و چارترکننده‌ها است که در لحظات نزدیک به پرواز فروخته می‌شوند. چنانچه مسافر کم باشد و بلیط تعدادی از صندلی‌های هواپیما به فروش نرفته باشد، بلیط لحظه آخری گرگان ارزان عرضه می‌شود. در مقابل اگر متقاضی خرید بلیط زیاد باشد این بلیط با قیمت گران‌تری فروخته می‌شود.

با مراجعه به سایت ره بال آسمان می‌توانید انواع بلیط هواپیما گرگان را مقایسه قیمتی کنید و مناسب‌ترین آن را برای خریدا برگزینید.

قیمت بلیط هواپیما گرگان

قیمت بلیط هواپیما گرگان

قیمت بلیط هواپیما گرگان را باید با توجه به عوامل گوناگونی تعیین کرد. قیمت بلیط هواپیما تحت تأثیر عواملی همچون ایرلاینی که انتخاب می‌شود، نوع بلیطی که خریداری شده (چارتر، سیستمی یا لحظه آخری)، کلاس پروازی (اکونومی و بیزینس)، بازه زمانی برای سفر و  فاصله میان مبدأ و مقصد متفاوت است.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما ارزان گرگان

همه گردشگران، دوست دارند در فصول خوش‌آب‌وهوا به یک مکان تفریحی سفر کنند تا نهایت لذت را از زمان خود ببرند. اما در این بین افرادی هستند که محدودیت‌هایی در بودجه خود دارند و باید کمی از محدوده لذتی خود کم کرده تا سفر ارزانی را تجربه کنند.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما ارزان گرگان را باید تابستان دانست که شرجی‌بودن هوا از حجم متقاضیان مسیر پروازی گرگان می‌کاهد که با کم‌شدن مسافران، بلیط هواپیما گرگان را می‌توان ارزان خریداری کرد.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت ره بال آسمان، مقایسه قیمتی بلیط هواپیما گرگان را انجام دهید و مناسب‌ترین بلیط هواپیما این مسیر پروازی را بخرید.

چند ترفند برای خرید بلیط ارزان هواپیما گرگان

اگر به‌دنبال خرید ارزان بلیط هواپیما گرگان هستید، این چند ترفند را فراموش نکنید:

  1. اولین نکته آن است که همیشه با کلاس پروازی اکونومی پرواز کنید؛ زیرا از کلاس‌های پروازی دیگر ارزان‌تر است؛
  2. اگر قصد خرید بلیط سیستمی دارید، از مدت‌ها قبل از پرواز خریداری کنید. زیرا این نوع بلیط در روزهای نزدیک به پرواز دچار نوسان قیمتی می‌شود؛
  3. بیشترین بازه شکل‌گیری مسافرت‌ها در ایام تعطیل سال و روزهای آخر هفته است که به‌تبع آن حجم متقاضیان سفر و بلیط هواپیما افزایش می‌یابد. اگر شما پرواز گرگان را ارزان می‌خواهید، پس برخلاف همه عمل کرده و تاریخ سفر خود را عوض کنید؛
  4. کنسلی بلیط هواپیما، یکی از دغدغه‌های مسافران است و  نگرانند که بعد از باطل کردن بلیط، پول آن‌ها سوخت شود. بهتر است قبل از خرید بلیط هواپیما، شرایط کنسلی و استرداد وجه حتماً مطالعه شود؛ اما به‌طور کلی شروط کنسلی بلیط‌های سیستمی به‌مراتب راحت‌تر از بلیط‌های چارتر است؛
  5. قبل از شروع خرید، بلیط لحظه آخری گرگان را چک کنید. ممکن است قیمت ارزان‌تری داشته باشند؛
  6. بلیط هواپیما گرگان را آنلاین خرید کنید. زیرا انتخاب‌های بی‌شماری برای خرید بلیط خواهید داشت؛
  7. سایت‌های مطمئنی مثل ره بال آسمان را مرتب چک کنید تا ارزانترین بلیط هواپیما گرگان را تهیه کنید.

فرودگاه گرگان

تصویر فرودگاه گرگان یکی از بزرگترین فرودگاه های شمال کشور ایران

یکی از بزرگ‌ترین فرودگاه‌های شمال کشور، فرودگاه گرگان است که میان دو شهر گرگان و آق‌قلا واقع شده است. این فرودگاه ازنظر تعداد و جابه‌جایی مسافران در جایگاه چهاردهم قرار دارد.

پروازهای فرودگاه گرگان به مقاصد داخلی و خارجی به‌صورت روزانه و دوره‌ای انجام می‌شود. مسیرهای پروازی این فرودگاه محدود به چند شهر تهران، مشهد، کیش، بندرعباس و زاهدان است و مسیرهای پروازی خارجی آن به نجف، بغداد و عربستان است. فرودگاه گرگان، یکی از اصلی‌ترین فرودگاه‌های شمال کشور برای جابه‌جایی حجاج است.

ایرلاین‌هایی که در این مسیر پروازی فعالیت دارند

ازجمله ایرلاین‌هایی که در این مسیر پروازی فعالیت دارند، می‌توان به پویا، ایران ایر، آسمان، قشم ایر، آتا، ماهان، وارش و زاگرس اشاره کرد.

مسیرهای پرتردد پرواز گرگان

از این فرودگاه روزانه پروازهایی انجام می‌شود که در ادامه نگاهی به مسیرهای پرتردد پرواز گرگان می‌اندازیم.

بلیط هواپیما مشهد گرگان

مشهدی‌ها بیشترین آمار سفر به گرگان را دارند که در لیست پرواز گرگان، بلیط هواپیما مشهد گرگان پرفروش است.

مسافران مشهدی می‌توانند بلیط هواپیما مشهد گرگان را در سه نوع سیستمی، چارتر و لحظه آخری خریداری کنند که برای خرید کافی است به سایت ره بال آسمان مراجعه کرده و یک مقایسه قیمتی انجام دهند. بعد از چک کردن تمام بلیط‌های هواپیما گرگان می‌توانند، مناسب‌ترین بلیط را بخرند.

بلیط هواپیما تهران گرگان

پایتخت‌نشینان علاقه زیادی به طبیعت و آب‌وهوای خوش گرگان دارند. از این رو بلیط هواپیما تهران گرگان جزو پرمتقاضی‌ترین بلیط‌های هواپیما این مسیر پروازی است.

خرید بلیط هواپیما تهران گرگان و تفریح در گرگان

مسافران برای آنکه در هزینه سفر خود به گرگان صرفه‌جویی کنند، بهتر است کلاس پروازی خود را اکونومی انتخاب کنند تا مبلغ کمتری بابت بلیط هواپیما بپردازند؛ اما اگر راحتی برای شما در اولویت است، پول بیشتری پرداخت کرده و کلاس پروازی بیزنیس را (در صورت وجود) انتخاب کنید.

بلیط هواپیما گرگان را به چه صورت خریداری کنیم؟

با خرید اینترنتی بلیط هواپیما گرگان خود را چند مرحله در فرایند سفر به جلو بیاندازید. در حالی که مشغول جمع کردن وسایل سفر خود هستید، به‌صورت آنلاین بلیط هواپیما را با داشتن انتخاب‌های بسیار بخرید. سایت ره بال آسمان به شما این امکان را می‌دهد تا تمام پروازهای موجود این مسیر پروازی را مشاهده و به مقایسه قیمتی بپردازید که در نهایت سبب خرید مناسب شما شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز