با وکیل و ریسک کم به استرالیا مهاجرت کنید!

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۵:۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۰۵۹۰۵۳
با وکیل و ریسک کم به استرالیا مهاجرت کنید!
اگرچه داشتن وکیل مهاجرت الزامی نیست و شما از لحاظ قانونی احتیاج به یک وکیل ندارید؛ اما اگر می‌خواهید بدون ریسک این پروسه را طی کنید، بهتر است یک وکیل مهاجرتی در کنار شما باشد تا شما را از تغییرات قوانین آگاه کند و بهترین روش‌ها را پیش پای شما بگذارد.

خبرگزاری برنا: قوانین مهاجرت در استرالیا دائما در حال تغییر است. در طول یک سال ممکن است بیش از 40 بار بندهای قوانین مهاجرت دگرگون شود. بنابراین، اگرچه داشتن وکیل مهاجرت الزامی نیست و شما از لحاظ قانونی احتیاج به یک وکیل ندارید؛ اما اگر می‌خواهید بدون ریسک این پروسه را طی کنید، بهتر است یک وکیل مهاجرتی در کنار شما باشد تا شما را از تغییرات قوانین آگاه کند و بهترین روش‌ها را پیش پای شما بگذارد. البته خواندن مقاله تجربه و خاطرات من از رویای زندگی در استرالیا تا گرفتن اقامت! هم میتواند راهنمای خوبی باشد ولی کافی نیست. سوالی که برای اکثر متقاضیان ویزای استرالیا پیش می آید این است که بهترین وکیل مهاجرت به استرالیا باید چه ویژگی هایی را داشته باشد. یک وکیل مهاجرت استرالیا می تواند ویژگی های فراوانی را داشته باشد که ما در این قسمت تعدادی از اصلی ترین موارد آن را ذکر می‌کنیم.

  • اولین ویژگی یک وکیل مهاجرت استرالیا این است که در سازمان مارا MARA ثبت شده باشد.
  • یک وکیل باید دوره های تخصصی مهاجرت استرالیا را با موفقیت گذرانده باشد.
  • باید شرکت مهاجرتی خود را در استرالیا ثبت کرده باشد.
  • باید یک دفتر ثبت شده و قانونی نیز در ایران داشته باشد تا بتواند به صورت مستقیم بر روند کاری موکیلین خود نظارت داشته باشد .
  • باید نسبت به قوانین و شرایط مهاجرتی استرالیا اطلاعات کامل و آگاهی لازم را داشته باشد.
  • پیش از آغاز تشکیل پرونده باید مبلغ دقیق قرارداد را با شما مشخص و ثبت کند.
  • موظف است که برای منافع قانونی شما عمل نموده و بر اساس ضوابط مشخص ، آگاهی و راهنمایی دقیق به شما ارائه دهد.

پروسه مهاجرت با کمک وکیل:

ابتدا وکیل، شرایط‌تان را کامل بررسی می‌کند و اعلام می‌کند آیا شانسی وجود دارد یا خیر. شانس شما برای مهاجرت با دامون آرین وکیل مهاجرت به استرالیا به حداکثر میرسد! اگر شرایط شما برای مهاجرت مناسب باشد، به شما می‌گوید که چگونه مدارک لازم را جمع‌آوری کنید. بعد از آن، مدارک شما را بررسی کرده و از طریق پرتالی که در اختیار دارد، این مدارک را برای اداره مهاجرت می‌فرستد.

هزینه‌‌ی وکیل مهاجرت:

سوالی که ممکن است برای خیلی از افراد پیش بیاید، این است که هزینه‌ی وکیل چقدر است؟ و آیا این هزینه لازم است؟

قبل از مهاجرت، هزینه‌های شما شامل آزمون زبان، ترجمه و ارسال مدارک، ویزا و بلیط است که اگر تصمیم به وکیل گرفتن بگیرید، این هزینه هم اضافه می‌شود. دستمزد وکلا با یکدیگر تفاوت دارند. برخی از آن‌ها، برای مشاوره‌ی اولیه هزینه می‌گیرند و برخی آن را رایگان انجام می‌دهند. سپس با توجه به حجم کاری که باید انجام دهند، از شما حق‌الزحمه می‌گیرند و قرار می‌بندید.

وکیل گرفتن در امر مهاجرت ضروری نیست؛ اما از آن جهت که شما با مقداری هزینه‌ی اضافی، می‌توانید ریسک ریجکت شدن را کاهش دهید و تا حدودی مهاجرت خود را گارانتی کنید، پس توصیه می‌شود که این هزینه را متقبل شوید.

انتخاب بهترین روش مهاجرتی با کمک وکیل:

با روش‌های مختلف می‌توان به استرالیا مهاجرت کرد و بر طبق آن باید برای ویزا اقدام نمود. هرروش، خود شامل چند‌نوع ویزا است. به طور کلی 7 نوع ویزا وجود دارد: ویزای تحصیلی، سرمایه‌گذاری، کار، توریستی، ازدواج، فرزند و والدین. به عنوان مثال ویزاهای کار به دو دسته‌ی دائم و موقت تقسیم می‌شود و هرکدام از این دودسته شامل چند زیرشاخه مختلف می‌شود که با توجه به شغل و شرایط فرد، باید بهترین را انتخاب و برای آن اقدام کرد. تشخیص این مورد و اقدام کردن برای آن، از جمله وظایف وکلای مهاجرتی است. این افراد اطلاعات به روز شده‌‌ای برای قوانین مهاجرت در اختیار دارند و می‌توانند بهترین راهنما برای شما باشند.

از کجا باید وکیل پیدا کرد؟

با وجود مزایایی که داشتن وکیل در پروسه‌ی مهاجرت دارد، پیدا کردن وکیل مناسب نیز کار چندان آسانی نیست. وکیل باید مورد اعتماد و کاربلد و مورد تایید سایت مهاجرت استرالیا مانند  selectvisa.comباشد. اولین فاکتوری که باید مدنظر قرار بدهید این است که شماره وکیل در سایت MARA ثبت شده‌باشد. از این طریق می‌توانید متوجه بشوید که آیا با یک وکیل واقعی سروکار دارید یا در دام افراد سودجو افتاده‌اید. سپس سعی کنید رزومه‌ی وکیل و گروه او را بررسی کنید. معمولا این افراد، شرکت مهاجرتی و وب سایت مخصوصی دارند که می‌توانید از آن طریق میزان اعتبار وکیل را بسنجید. وکیل را با مشاور مهاجرتی اشتباه نگیرید. اختیارات و اطلاعاتی که وکلای مهاجرتی دارند بیشتر از مشاورین است. اما معمولا وکلای باتجربه، یک تیم تشکیل می‌دهند که افراد زیر نظر او، ممکن است به شما کمک کنند که در این صورت جای نگرانی نیست. این نکته را به خاطر داشته‌باشید که تنها وکلای مورد تایید استرالیا می‌توانند از لحاظ قانونی برای شما کاری انجام بدهند و در غیر این صورت، قانون با افراد غیرمتخصص برخورد کرده و زندانی می‌کند. به طور خلاصه می‌توان گفت وکیل همانند پزشک است که در انتخاب او باید وسواس به خرج داد؛ چراکه ممکن است انتخاب یک وکیل نابلد و یا حتی کسی که خود را صرفا وکیل معرفی می‌کند، اقامت شما را کاملا تحت تاثیر قرار بدهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز