بهترین قالیشویی کرج

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۰۹:۳۱:۳۹
کد خبر: ۱۰۶۰۴۴۰
بهترین قالیشویی کرج
در این مقاله قصد معرفی بهترین قالیشویی کرج را داریم. بدین منظور ابتدا باید بدانیم ویژگی‌های بهترین قالیشویی چیست و یا در واقع یک قالیشویی کار خود را چگونه باید انجام دهد که به عنوان بهترین شناخته شود تا پس از آن بتوانیم به معرفی بهترین قالیشویی کرج بپردازیم. با ما همراه باشید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در این مقاله قصد معرفی بهترین قالیشویی کرج را داریم. بدین منظور ابتدا باید بدانیم ویژگی‌های بهترین قالیشویی چیست و یا در واقع یک قالیشویی کار خود را چگونه باید انجام دهد که به عنوان بهترین شناخته شود تا پس از آن بتوانیم به معرفی بهترین قالیشویی کرج بپردازیم. با ما همراه باشید.

نزدیک عید که می‌شود و حال و هوای خانه تکانی که به سراغمان می‌آید، یکی از چیزهایی که برای کامل تمیز شدن آن و یا برق انداختن آن دچار مشکل می‌شویم، فرش و قالی‌های منزلمان می‌باشد. معمولا برخی از افراد تصور می‌کنند که این کار را به راحتی خودشان می‌توانند انجام دهند. به همین دلیل معمولا سراغ یک سطل آب با کمی شامپو فرش رفته و به جان فرش‌ها افتاده! غافل از اینکه هر کاری اصول خودش را دارد و استفاده نامناسب از شامپو فرش می‌تواند باعث آسیب رسیدن به فرش و یا حتی باعث به هم خوردن ترکیب فرش یا قالی شود. بنابراین بهتر است این کار را به یک مرکز کاربلد و حرفه‌ای که دارای سال‌ها تجربه در این زمینه هستند، بسپارید. برای این کار بهتر است یک قالیشویی معتبر و حرفه‌ای که دارای پرسنل مجرب و دوره دیده است را انتخاب کنید. در ادامه ما شما را با شرایط یک مرکز معتبر و همچنین پرسنل حرفه‌ای آشنا خواهیم کرد.

مشخصات بهترین قالیشویی کرج

بهترین قالیشویی کرج، قالیشویی است که بتواند تمام خدمات در زمینه شستشو و ترمیم  انواع قالی و فرش را انجام دهد و از جمله این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شیرازه بافی: ترمیم فرش یا قالی آسیب دیده و یا ریشه و تار و پود آسیب دیده که به مرور زمان دچار پوسیدگی شده است.
  • رنگ‌برداری: این که نیاز به مهارت زیادی دارد ممکن است در اثر مرور زمان حاصل شود که باعث به هم خوردگی رنگ‌های فرش شما شود که در این صورت باید برای رنگ‌برداری آن اقدام کنید البته توسط متخصص این کار. علاوه بر این نیز ممکن است از ابتدا در بافت فرش رنگ‌ها به خوبی تنظیم نشده باشد.
  • رفوگری: با رفوگری که بیشتر به یک معجزه شبیه است تا یک مهارت می‌توان فرش‌های آسیب دیده، سوخته و یا نیازمند ترمیم را با این روش ترمیم کرد و درست شبیه روز اولشان کرد. شیرازه بافی نیز جزء مراحل اولیه رفوگری به حساب می‌آید.
  • ریشه زنی: در این قسمت با کمک عملیات ریشه زنی، ریشه‌های قالی را که دچار فرسودگی و یا بعضا تغییر رنگ شده است، می‌توان کاملا ترمیم کرد. بهتر است ریشه زنی در فرش‌های دستبافت با دست و در فرش‌های ماشینی با استفاده از دستگاه‌های مخصوص دوخت ریشه انجام شود تا بهترین نتیجه حاصل شود.
  • مبل‌شویی: معمولا قالیشویی‌های معتبر مانند قالیشویی کرج که در مهرشهر کرج هم شعبه دارد، مبل‌شویی را نیز به عنوان یکی از خدمات مهم و اصلی خود ارائه می‌دهد. قالیشویی در مهرشهر، مبل‌شویی را با جدیدترین روش‌های شستشو و با استفاده از دستگاه وکیوم و خشک کن در کنار بروزترین تجهیزات شستشو انجام می‌شود. علاوه بر این توجه به جنس پارچه مبل نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. بعضی از مبل‌های خارجی به علت جنس پارچه خود در شستشوی شان مجاز به استفاده از آب نیستیم. در این صورت بهتر است این کار را به قالیشویی معتبر مانند قالیشویی در مهرشهر بسپارید.

قالیشویی یا قالیشویی در مهرشهر تمامی این خدمات را با دقت بالا، سرعت زیاد و همچنین کیفیت بالا به مشتریان عزیز خود ارائه می‌دهد.

بهترین قالیشویی کرج

افراد فعال در قالیشویی کرج چه مشخصاتی دارند؟

افراد فعال در قالیشویی کرج دارای مشخصاتی هستند که آن‌ها را در انجام دادن درست مسیرشان هر چه بیشتر کمک می‌کند. این ویژگی‌ها عبارت است از:

  • امین و قابل اعتماد
  • تجربه و مهارت بیش از 10 سال در شستشوی انواع فرش چه دستباف چه ماشینی
  • منظم و متعهد
  • دقت بالا در انجام خدمات
  • کیفیت بالا در انجام خدمات
  • سرعت بالا در انجام خدمات

علاوه بر ویژگی‌هایی که برای پرسنل ساعی و کوشا در مجموعه قالیشویی کرج ذکر شد، باید به روش کاری این مجموعه نیز اشاره کرد. در قسمت زیر به مهم‌ترین ابزار کار پرسنل قالیشویی در مهرشهر اشاره خواهد شد:

  • استفاده از مواد شوینده و بهداشتی درجه 1
  • استفاده از مواد ضدعفونی کننده درجه 1
  • استفاده از مواد شوینده گیاهی و بدون هرگونه مواد مضر و اصطلاحا ارگانیک مخصوص فرش‌های دستباف و ابریشم
  • توجه ویژه به الیاف تشکیل دهنده فرش و انتخاب ماده شوینده با توجه به جنس فرش

پرسنل شاغل در مجموعه قالیشویی کرج پس از گذراندن آزمون‌های تئوریک در رابطه با جنس انواع فرش و همچنین الیاف به کار رفته در آن و نوع شستشوی ویژه هر فرش به همراه امتحان‌های عملی متعدد در این مجموعه پذیرش و مشغول به کار شده‌اند. همچنین این افراد بسیار منظم و متعهد بوده و علاوه بر تعهد کاری بالا و مسئولیت پذیری بالایی که دارند، بسیار قابل اعتماد نیز می‌باشند. این مرکز دارای مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی می‌باشد. پرسنل فعال در مجموعه قالیشویی در مهرشهر دارای حداقل 10 سال سابقه کار در ارائه انواع خدمات مربوط به قالیشویی می‌باشند.

بهترین قالیشویی کرج

 

ثبت سفارش در قالیشویی کرج به چه صورت است؟

برای این کار پس از تماس با مجموعه قالیشویی کرج، کارشناسان ما به شما راهنمایی لازم در این زمینه را خواهند داد اما در زیر یک نمای کلی به صورت موردی برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است تا با روند کار آشنا شوید:

  • تماس با قالیشویی
  • ثبت سفارش: پس از ثبت اطلاعات شما، اطلاعات فرش‌ها و نوع خدمات درخواستی انتخاب شده توسط شما نوبت به ثبت سفارش خواهد رسید.
  • اطلاع از قیمت قالیشویی کرج: در این قسمت کارشناسان ما به شما قیمت قالیشویی کرج به منظور انجام خدمات مختلف را خواهند گفت و پس از تایید شما مرحه ثبت سفارش تکمیل خواهد شد. همچنین فاکتور داده شده به شما کاملا شفاف خواهد بود. در مورد قیمت قالیشویی کرج نگران نباشید که این مورد بر اساس تعرفه اعلام شده از سوی اتحادیه رسمی قالیشویی مشخص خواهد شد.
  • هماهنگی با شما: این مورد جهت دریافت فرش و یا قالی‌های شما عزیزان خواهد بود.
  • تحویل سفارش: فرش و یا قالی شما به صورت کاملا بسته بندی شده توسط افراد حرفه‌ای و با کامیون و یا وسایل نقلیه مسقف که امکان ایجاد هرگونه آسیب به فرش یا قالی شما را به حداقل می‌رساند، صورت خواهد گرفت.

در صورتی که هرگونه سوال و یا راهنمایی بیشتری خواستید با کارشناسان مرکز قالیشویی در مهرشهر صحبت کنید.

بهترین قالیشویی کرج

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز