طعم اصلی غذاهای ایتالیا با پنیرکالین

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۰:۴۴
کد خبر: ۱۰۶۱۸۸۵
طعم اصلی غذاهای ایتالیا با پنیرکالین
برند کالین به تولید پنیرهای طبیعی، بر اساس رسپی اصلی آن ها می پردازد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، پنیر یکی از قدیمی ترین غذاهای بشر است و به عنوان راهی برای حفظ مواد مغذی شیر به شکلی خوش طعم در طولانی مدت شناخته می شود. پنیر طبیعی اصطلاحی است که برای توصیف پنیری که از شیر تازه تهیه شده و به آن نمک ، آنزیم و طعم دهنده اضافه می شود، استفاده می شود. نکته اصلی که پنیرهای طبیعی را از دیگر پنیر ها متمایز می کند مدت زمان نگهداری این پنیر ها است.

پنیر طبیعی غذایی زنده است که با گذشت زمان به تغییر طعم و بافت ادامه می دهد. امروزه یکی از روش های دسته بندی صدها نوع پنیر ساخته شده، توجه به رطوبت یا درجه نرمی یا سختی آن ها است. به عنوان مثال ، انواع پنیر از تازه تا نرم و نیمه نرم ، سخت یا رنده شده دسته بندی می شوند.

پنیرکالین

 هر 28 گرم پنیر طبیعی مانند چدار یا پنیر موزارلا تقریباً 20 درصد از کلسیم توصیه شده روزانه فرد را در خود دارد. حتی کسانی که به لاکتوز حساس هستند نیز، می توانند از پنیر لذت ببرند به شرطی که از انواع پنیر طبیعی رسیده ، که حاوی لاکتوز کمی هستند و یا اصلاً لاکتوز ندارند ، استفاده کنند.

پنیرطبیعی کالین

برند کالین به تولید پنیرهای طبیعی، بر اساس رسپی اصلی آن ها می پردازد. هر یک از پنیرهای طبیعی طی فرآیند های خاص خود تولید می شوند. حتی مدت زمان نگهداری و رسیدگی به این نوع پنیر ها حساس تر و دقیق تر از پنیرهای دیگر است. پنیرهای طبیعی سرشار از کلسیم و ویتامین D بوده که ماده ای بسیار حیاطی برای سلامت استخوان ها به شمار می روند. همچنین پنیرها منبعی عالی از پروتئین هستند. پنیر می تواند به شما در دریافت مقادیر روزانه پروتئین کمک کند ،تا عضله هایی قوی و پوست و موی سالم تری داشته باشید.

بدست آوردن طعم اصلی غذاهای ایتالیایی

پنیر به عنوان اصلی ترین طعم دهنده غذاهای ایتالیایی شناخته می شود. موضوعی که تفاوت اساسی در طعم این غذا ها ایجاد می کند، طعم اصلی این پنیرها است. برای رسیدن به طعم اصلی پنیر باید آن ها را بر اساس رسپی اصلی و دقیق تولید نمود. رسپی ها شامل مواد اولیه، فرآیند تولید، مدت زمان نگهداری و ... می شوند. اگر شما هم از طرفداران پر و پا قرص غذاهای ایتالیایی و فست فود هستید، حتما در انتخاب پنیر های درست دقت فرمایید.

پنیرکالین

انواع پنیرطبیعی

کالین انواع مختلفی از پنیرهای طبیعی را ارائه می دهد. به طور کلی 5 نوع پنیر مختلف اعم از پنیر گورگونزولا طبیعی، پنیر پارمسان طبیعی، پنیر گودا طبیعی، پنیر چدار طبیعی و پنیر امنتالر طبیعی تولید این برند هستند.

پنیر پارمسان طبیعی

پنیر پارمسان طبیعی منبع خوبی از پروتئین و چربی است. پنیر پارمسان غنی از ویتامین ها و مواد معدنی مانند کلسیم ، ویتامین A ، ویتامین های B6و B12، فسفر ، روی و مس است.

پنیر امنتالر طبیعی

امنتالر چربی نسبتاً بالایی داشته و سرشار از کلسیم، مس و فسفر است. این پنیر با سوراخ های درشتی که در طی فرآیند ساخت، بر روی آن ظاهر می شوند از دیگر پنیرها متمایز می شود.

پنیر چدار طبیعی

پنیر چدار دومین پنیر محبوب در جهان است و در غذاهای مختلفی استفاده می شود. طعم و مزه تیز پنیر چدار به خوبی در غذاهای پخته شده ، ساندویچ های کبابی ، پیتزا ، سالادها ، دیپ ها و سس ها خود را نشان می دهد.

پنیرکالین

پنیر گورگونزولا طبیعی

به طور کلی پنیرهای گورگونزولا، پنیرهای خاصی هستند زیرا علاوه بر اینکه آن ها از لحاظ ساختاری نه نرم هستند و نه سخت،  از نظر بصری نیز یک پنیر زیبا به شمار می روند. رگه های سبز داخل پنیرهای گورگونزولا، کپک های طبیعی هستند که از باکتری های مفید تشکیل می شوند.

مشاهده محوصولات کالین

پنیر گودا طبیعی

گودا در بسیاری از رسپی های آشپزی فست فود بسیار محبوب است. ریشه این پنیر در مناطق جنوبی هلند نهفته است. گودا با رایحه متناسب و غنی  یک پنیر محبوب و همه کاره است که از ارزش غذایی بالایی برخوردار است.

 برند کالین، از ابتدای کار خود  با هدف تولید پنیر هایی که نزدیک ترین طعم و بو را به پنیر های اصیل هر کشوری داشته باشد، فعالیت خود را آغاز نموده است. پنیرهای ساخت کالین طی فرآیندی طبیعی در مدت زمان های مورد نیاز هر پنیر (بین 3 تا 8 ماه) در انبارهای ویژه نگه داری می شوند و سپس در بسته بندی هایی 200 گرمی به بازار ارائه می شود. با توجه به این موضوع شما به راحتی می توانید انواع پنیرهای طبیعی ما را از نمایندگی های فروش دریافت نموده و طعم هر یک را امتحان کنید.

مشاهده لیست محصولات کالین | www.calindairy.com

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز