معرفی ارز دیجیتال بیت کوین

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۲۶:۴۲
کد خبر: ۱۰۶۱۹۸۶
معرفی ارز دیجیتال بیت کوین
در صورتی که تصمیم به خرید بیت کوین دارید، نیازی نیست حتما به صورت حضوری اقدام کنید و می توانید این کار را به راحتی به صورت آنلاین و در بستر اینترنت انجام دهید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، بیت کوین شکلی از ارز دیجیتالی است که خصوصیت فیزیکی ندارد و از آن در سیستم های ارز دیجیتالی استفاده می شود و به صورت دیجیتالی هم استخراج خواهد شد.

بنابراین در صورتی که تصمیم به خرید بیت کوین دارید، نیازی نیست حتما به صورت حضوری اقدام نمائید و می توانید این کار را به راحتی به صورت آنلاین و در بستر اینترنت انجام دهید.

با این حال این سوال مطرح خواهد شد که آیا برای خرید حتی یک واحد بیت کوین بایستی هزینه ی زیادی پرداخت کنیم و چند هزار دلار بپردازیم؟ خیر، در واقع نیازی نیست تا شما برای خرید بیت کوین هزینه ی زیادی را صرف کنید حتی شما می توانید به جای خرید یک واحد کامل آن مقداری از آن را خریداری نمائید.

بیت کوین ارز دیجیتالی می باشد که قابل بخش پذیری به هشت واحد اعشاری می باشد به طور مثال شما می توانید حتی حدود یک هزارم آن را تهیه کرده یا به اندازه ی 100 هزار تومن هزینه نمائید.

صرافی های متفاوتی امروزه در حال فعالیت در بستر اینترنت می باشند که شما می توانید توسط آن ها ارز دیجیتالی مورد نظر خود را خریداری نمائید که هرکدام از این صرافی ها مدل هایی از ارزهای دیجیتالی را به شما ارائه خواهند داد.

به طور مثل در صورتی که تصمیم به خرید تتر یا بیت کوین دارید می توانید به یک وب سایت ارز دیجیتال مراجعه کرده و تتر یا بیت کوین یا هر مدل از ارز دیجیتالی مورد نظرتان را تهیه نمائید.

با وجود آن که شما می توانید بیت کوین مورد نظر خود را از طریق واتس آپ یا گروه های تلگرامی خریداری نمائید اما توصیه ی ما به شما تهیه این ارز دیجیتالی توسط صرافی های معتبر می باشد و دلیل آن هم این است که تراکنش های پیش آمده در بیت کوین تقریبا نیمه ناشناس می باشد و در صورتی که از طریق شبکه های اجتماعی صورت بگیرد با توجه به این که بسیاری از افراد شناخت کافی روی آن ندارند امکان دارد خطراتی هم در پی داشته باشد.

در صورتی که در ایران اقامت دارید می توانید به راحتی با استفاده از یک کارت بانکی، بیت کوین مورد نظر خود را خریداری نمائید یا آن که می توانید ارزهای دیجیتالی مورد نظر خود را به بیت کوین تبدیل نمائید. اما در صورتی که در خارج از کشور سکونت دارید می توانید با استفاده از حساب پرفکت مانی و با خرید پرفکت مانی یا حساب بانکی خود در یک صرافی خارجی این کار را انجام دهید.

بیت کوین

تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین

تصور نمائید که شما می خواهید یک خریدی را به صورت آنلاین انجام دهید، و آنگاه می خواهید یک ووچر پرفکت مانی برای آن سفارش دهید اما به علت های مختلفی تصمیم ندارید این معامله انجام دهید و تمایل بیشتری دارید که با استفاده از این کارت، برای ارزهای دیجیتالی دیگر یا فیات مبادله مالی داشته باشید. خوشبختانه امروزه سرویس دهنده هایی هستند که چنین خدماتی را ارائه می دهند و شما می توانید به راحتی با خرید پرفکت مانی یا ووچر پرفکت مانی آن را به بیت کوین تبدیل نمائید و از طریق آن مبادله نمائید.

آموزش خرید بیت کوین از صرافی ها

چندین مرحله نیاز است تا شما بتوانید به راحتی اقدام به تهیه ی بیت کوین مورد نظر خود نمائید:

  • استفاده از کیف پول دبجیتالی
  • یافتن معتبرترین صرافی برای خرید بیت کوین
  • احراز هویت با استفاده از مدارک شناسایی
  • تهیه ی بیت کوین مورد نظرتان و انتقال به کیف پول

قبل از آن که تصمیم داشته باشید بیت کوین مورد نظر خود را خریداری نمائید، باید حتما در نظر داشته باشید که جای مناسبی را برای نگهداری آن انتخاب نمائید.

کیف پول بیت کوین شما مانند حساب بانکی شما می باشد که برای نگهداری کوین های شما مورد استفاده قرار میگیرد و می توانید برای دریافت، ذخیره و ارسال بیت کوین از آن استفاده نمائید.

انواع گوناگونی از کیف پول بیت کوین وجود دارد که امروزه مورد استفاده قرار میگیرد. شما می توانید به راحتی بر روی گوشی های هوشمند خود چه آیفون یا اندروید این کیف پول ارز دیجیتالی را نصب کرده و یا حتی آن را بر روی سیستم های کامپیوتری خود با هر سیستم عاملی نصب نمائید.

نکته ی جالب توجه آن است که شما حتی می توانید کیف پول مورد نظر خود را بر روی مرورگر مورد نظرتان نصب نمائید و از آن استفاده نمائید.

نرم افزارهایی مانند Atomic Wallet یا Trust Wallet گزینه های مناسبی هستند که می توانید برای کیف پول بیت کوین از آن ها استفاده نمائید.

حتما به این موضوع توجه داشته باشید که برای استفاده از نرم افزار مربوطه یا کیف پول بیت کوین آن را از یک منابع رسمی و شناخته شده دانلود کرده و از آن استفاده نمائید.

آدرس بیت کوین شما مانند شماره حساب بانکی شما می باشد که در داخل کیف پول مشخص خواهد شد.

امنیت کیف پول بیت کوین

در دنیای ارزهای دیجیتالی یکی از مهم ترین فاکتورهایی که بسیار به آن توجه خواهد شد امنیت آن می باشد و این نکته را بایستی در نظر داشته باشید که تنها شخص خود شما مسئول نگهداری آن خواهید بود.

تراکنش های انجام شده در بیت کوین به صورت نیمه ناشناس و برگشت ناپذیر می باشد که اگر اقدامات امنیتی توسط آن صورت نگیرد امکان دارد سرقت شود و آنگاه برای شما بسیار مشکل خواهد بود تا بتوانید این مورد را پیگیری نمائید.

همچنین دقت داشته باشید که همیشه باید از کیف پول خود به خوبی محافظت نمائید زیرا در صورتی که کیف پول شما حذف گردد و اگر هیچگونه Backup ای از آن نداشته باشید دیگر امکان دسترسی به کوین های خود را نخواهید داشت.

این خبر رپورتاژی است و خبرگزاری برنا محتوای آن را تایید یا رد نمی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز