پرفکت مانی چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟

۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۷:۱۴
کد خبر: ۱۰۶۳۶۴۵
پرفکت مانی چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟
در این مقاله خواهیم گفت که پرفکت مانی چیست و برای چه مواردی می توانیم از آن استفاده کنیم؟

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، با توسعه فضای اینترنت، نیاز به نقل و انتقالات مالی سریع، نیز گسترده تر شد. برای پاسخ به این نیاز، شبکه های مالی بزرگ و کوچکی به وجود آمد که این جا به جایی ها را آسان کرد. در حال حاضر در کنار کارت های اعتباری، کیف پول های الکترونیکی و ارزهای دیجیتال جایگاه مناسبی برای خرید و فروش ها در بستر اینترنت را فراهم کرده اند. در این میان سیستم پرداخت آنلاین پرفکت مانی نیز مانند پی پال سری در میان سر ها در آورد و توانست کاربران زیادی را به خود جذب کند. در این مقاله خواهیم گفت که پرفکت مانی چیست و برای چه مواردی می توانیم از آن استفاده کنیم ؟

پرفکت مانی چیست ؟

همانطور که در مقدمه اشاره کردیم، پرفکت مانی یک شبکه ی پرداخت مالی آنلاین است. از این شبکه برای انتقال وجه به کشور های دیگر و پرداخت های ارزی در سایت های خارجی می توان استفاده کرد. در حال حاضر در ایران شبکه ای مشابه به پرفکت مانی وجود ندارد بنابراین ما برای بهرمند شدن از این شبکه های جهانی باید از سیستم پرداخت های خارجی استفاده کنیم. برای کار با این پلتفرم تنها باید به سایت اصلی این کمپانی perfectmoney.com وارد شوید مانند دیگر سایت ها در آن ثبت نام کنید. لازم به ذکر است که برای افتتاح حساب وریفای شده پرفکت مانی می توانید از خدمات ایرانیکارت بهرمند شوید.

ارز پرفکت مانی به عنوان یک ارز مجزا در میان ارزهای رسمی کشور های توسعه یافته مانند یورو، پوند و دلار در نظر گرفته می شود. به همین سبب می توان آن را با ارز های دیجیتال هم رده دانست، زیرا در این انتقالات پولی جا به جا نمی شود و ارز پرفکت مانی به صورت الکترونیکی انتقال می یابد.

انواع حساب در پرفکت مانی

مشابه با دیگر کیف پول های الکترونیکی مانند پی پال و اسکریل، پرفکت مانی نیز حساب های متفاوتی با دسترسی های مشخص برای کاربران خود در نظر می گیرد. هر فرد با توجه به نیاز های خود می تواند از این نوع حساب ها استفاده کند:

حساب معمولی یا:Normal تمامی کاربران جدید این نوع حساب را دارند. برای این حساب هیچ محدودیت انتقالی وجود ندارد اما هر تراکنش شامل 1.5 درصد کارمز است.

حساب برتر یا:Premieum این حساب با افزایش تراکنش های مالی و پس از یکسال به کاربران داده می شود. از مزایای حساب پریمیوم می توان به امکان پرداخت 0.5 درصد کارمز در هر تراکنش اشاره کرد.

حساب همکاری یا :Partner این حساب کمی متفاوت است. برای داشتن این حساب باید تمامی اطلاعات شما توسط پرفکت مانی تایید شود و تنها جهت انتقالات مالی در سایت و گرفتن درگاه استفاده می شود.

پرفکت مانی

پرفکت مانی چه استفاده ای دارد ؟

مانند دیگر حساب های مالی شما سطحی از دسترسی برای جا به جایی پول خواهید داشت. این دسترسی ها شامل موارد زیر می شود:

  • انتقال وجه میان کاربران پرفکت مانی
  • ایجاد درگاه پرداخت برای سایت خود
  • پرداخت در سایت های خارجی برای کالا و خدمات
  • تبدیل ارز به ارز های رایج دنیا
  • درخواست وام درون این سیستم پرداخت

پرفکت مانی از چه ارز هایی پشتیبانی می کند؟

در بالا به این اشاره کردیم که امکان وجه به دیگر ارزهای رایج وجود دارد این ارزها شامل موارد زیر است:

  • پرفکت مانی به (USD) معادل دلار آمریکا
  • پرفکت مانی به (EUR) معادل یورو
  • پرفکت مانی به (Gold) معادل طلا
  • پرفکت مانی به (BTC) معادل بیت‌کوین

مزایای استفاده از پرفکت مانی چیست؟

با استفاده از پرفکت مانی می توانید تمام پرداخت های مالی خود را به صورت آنی انجام دهید. صرافی های زیادی در ایران و خارج از کشور وجود دارند که ارز پرفکت مانی شما را به ارز دلخواه خود تبدیل می کنند، پس محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت. از بهترین خدماتی که پرفکت مانی به کاربرانش می دهد این است که بر روی حساب شما سالیانه سود 4 درصدی اضافه خواهد شد و از این لحاظ مانند یک بانک معتبر برای شما عمل می کند. این سیستم مالی ایران را تحریم نکرده است و خطر بسته شدن حساب در آن صفر است. همچنین کاربران برای تراکنش های خود ملزم به پرداخت مالیات نیستند.

کلام آخر

اگر در ایران زندگی می کنید و به حساب های مالی جهانی دسترسی ندارید، پرفکت مانی یک انتخاب فوق العاده است. با بررسی مزایا متوجه شدید که واقعا استفاده از این سیستم برای ما به صرفه است به علاوه اینکه برای شروع به کار نیاز به احراز هویت وجود ندارد و در ایران تحریم نیست. اگر خود اقدام به ساخت اکانت پرفکت مانی کردید حتما اطلاعات اصلی را وارد کنید و از وارد کردن اطلاعات جعلی خودداری کنید.

پرفکت مانی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز