در هرکجای تهران با کیلید خانه خود را خریداری کنید

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۲۳:۲۳
کد خبر: ۱۰۶۸۹۱۴
در هرکجای تهران با کیلید خانه خود را خریداری کنید
ازآنجاکه بحث قانون مالیات بر خانه‌های خالی در اولویت کاری مسئولان حوزه مسکن قرار دارد بنا به اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی با شروع عملیات اجرایی سامانه ملی املاک و اسکان در مرحله نخست 109 هزار واحد خالی از سکنه تاکنون شناسایی شده است که تا تصویب و اجرای قانون جدید، مالیات از مالکان این خانه‌ها دریافت خواهد شد تا با این روند مشکل کمبود عرضه در بازار مسکن مرتفع شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، ازآنجاکه بحث قانون مالیات بر خانه‌های خالی در اولویت کاری مسئولان حوزه مسکن قرار دارد بنا به اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی با شروع عملیات اجرایی سامانه ملی املاک و اسکان در مرحله نخست 109 هزار واحد خالی از سکنه تاکنون شناسایی شده است که تا تصویب و اجرای قانون جدید، مالیات از مالکان این خانه‌ها دریافت خواهد شد تا با این روند مشکل کمبود عرضه در بازار مسکن مرتفع شود.

خرید آپارتمان در ظفر

کمتر کسی ممکن است در تهران زندگی کند و نام محله پر طرفدار و جذاب ظفر یا همان وحید دستگردی را نشنیده باشد. این محله جذاب که در منطقه 3 شهرداری تهران قرار گرفته یکی از محله‌های گران‌قیمت تهران محسوب می‌شود و بیشتر ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در ظفر از اقشار پردرآمد جامعه به شمار می‌روند.

محله ظفر در موازات بلوار میرداماد قرار دارد و بخشی از محله داوودیه و زرگنده است. این محله از شرق به خیابان شریعتی و از غرب به خیابان ولیعصر منتهی می‌شود به همین دلیل دسترسی این منطقه به نقاط مختلف تهران بسیار مطلوب است.

از مهم‌ترین محله‌های منطقه ظفر می‌توان به زرگنده، داوودیه، حسن‌آباد و امانیه اشاره کرد که در این محله‌ها خانه‌های با متراژ بالا در کنار آپارتمان‌های نوساز وجود دارد و این تنوع ساخت‌وساز باعث شده که در این محله پرطرفد‌ار برای هر نوع سلیقه‌ای ملک وجود داشته باشد و متقاضیان خرید آپارتمان در ظفر قادر باشند که به‌راحتی ملک موردنظر خود را در این محله جستجو کنند.

محله ظفر نیز همانند سایر محله‌های تهران از خیابان‌های مهمی تشکیل شده است که از بین آنها می‌توان خیابان‌های نفت، بهروز، افشار را نام برد که قیمت‌ها در این خیابان‌ها به‌تناسب بالاتر است به همین دلیل متقاضیان خرید آپارتمان در ظفر برای سکونت در این محله‌ها باید از بودجه بالایی برخوردار باشند.

برای افرادی که علاقه‌مند به خرید و گردش در مجتمع‌های تجاری و خرید هستند نیز ظفر محله‌ای مناسب برای زندگی است. زیرا در این محله در کنار فروشگاه‌های و مغازه‌های متعدد مراکز خریدی همچون مرکز خرید نگین ظفر و برج مینا وجود دارد که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در ظفر با مراجعه به این مراکز می‌توانند مایحتاج خود و خانواده را به‌راحتی تأمین کنند.

یکی از ویژگی‌های دیگر محله ظفر برخورداری از آب‌وهوای فرح‌بخش است. وجود بوستان‌هایی کوچک و بزرگی همچون بوستان صبا و ناجی در این محله بستری را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در ظفر علاوه بر استفاده از طبیعت زیبای این محله از آب‌وهوای مطلوب نیز برخوردار باشند.

همان‌طور که گفته شد ساکنان محله ظفر از قشر مرفه جامعه هستند بنابراین متقاضیان برای سکونت در این محله باید از سطح درآمدی بالایی برخوردار باشند. متقاضیان خرید آپارتمان در ظفر برای انتخاب ملک مناسب خود در این محله می‌توانند به سامانه هوشمند کیلید مراجعه کنند و پس از مشاهده فایل‌های ثبت شده در این سامانه و مشاهده تصاویر واقعی، ملک موردنظر خود را بین متری 44 میلیون و 400 هزار تومان تا 47 میلیون و 700 هزار تومان بیابند.

خرید آپارتمان در گیشا

یکی از محله‌های پرتردد و سرزنده تهران منطقه گیشا است؛ بنابراین اگر علاقه‌مند به زندگی در محله‌ای قدیمی، پرتردد، با اصالت و پرطرفدار هستید با سکونت در گیشا زندگی جذابی را تجربه خواهید کرد. این محله که در شمال غرب تهران و منطقه 2 شهرداری قرار گرفته است طرفداران زیادی را دارد بنابراین متقاضیان زیادی در صدد خرید آپارتمان در گیشا هستند.

خرید خانه با کیلید

محله گیشا دارای یک بلوار اصلی و 41 خیابان است که یک سمت آن را خیابان‌های زوج و سمت دیگر را خیابان‌های فرد فراگرفته است. این محله از چندین چهارراه نیز برخوردار است که چهارراه، پیمان، دوستی، پیوند، پیش‌گام، پیشاهنگ و پیام از جمله آنهاست.

در این محله قدیمی و با اصالت مراکز خرید و تجاری متعددی ایجاد شده تا ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در گیشا بدون هیچ دغدغه‌ای اقلام موردنیاز خود را از این مراکز تهیه کنند. بازار بزرگ نصر، مرکز خرید فرتاک و مرکز تجاری ستاره نصر از جمله این مراکز هستند که با برخورداری از فروشگاه‌های متنوع زندگی مرفه ای را برای ساکنان ایجاد کرده است.

اما علاوه بر مراکز تجاری در محله گیشا مراکز بهداشتی و درمانی مجهزی نیز ایجاد شده که از بین آنها می‌توان به بیمارستان میلاد، درمانگاه شبانه‌روزی شفا گستر، درمانگاه شبانه‌روزی مینا دیس و کلینیک شبانه‌روزی کوی نصر اشاره کرد که با ایجاد این مراکز زمینه‌ای فراهم شده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در گیشا قادر باشند تا در صورت نیاز به‌راحتی از خدمات این مراکز بهره‌مند شوند.

در محله گیشا بوستان‌های متعددی نیز ایجاد شده که یکی از بزرگ‌ترین آنها بوستان گفتگو است در این بوستان سالانه نمایشگاه‌ها و برنامه‌های تفریحی فراوانی اجرامی شود که شهروندان از اقصی‌نقاط تهران برای دیدن این نمایشگاه‌ها به این محل مراجعه می‌کنند. وجود بوستان گفتگو در این محله شرایطی را فراهم کرده که علاوه بر زیبایی و ایجاد آب‌وهوای مطلوب اوقات فراغت خوبی  برای ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در گیشا ایجاد شود.

اما علاوه بر موارد عنوان شده در محله گیشا مکان‌های تفریحی و دیدنی متعددی نیز وجود دارد که پل گیشا به‌عنوان نماد این محله، پارک ورزش از جمله آنهاست.

متقاضیان خرید آپارتمان در گیشا برای خریدی منطقی می‌توانند ضمن مراجعه به سامانه هوشمند کیلید ملک موردنظر خود را بین متری 38 میلیون و 400 هزار تومان تا 43 میلیون و 100 هزار تومان جستجو کنند.

خرید آپارتمان در شمس‌آباد

محله شمس‌آباد که یکی از مناطق شمال شرقی تهران است در منطقه 4 شهرداری قرار گرفته، این محله درگذشته مملو از زمین‌های کشاورزی بوده است که به‌مرور با رشد ساخت‌وسازها شکل خود را ازدست‌داده و به محله‌ای مسکونی اما خوش‌آب‌وهوا تبدیل شده است که متقاضیان زیادی علاقه‌مند به خرید آپارتمان در شمس‌آباد هستند.

از خیابان‌های مهم محله شمس‌آباد می‌توان خیابان‌های امیرنیا، کمالی، رحیمی، غلامحسین کرد، کاووسی، خسروآبادی را نام برد که این خیابان‌ها در حال حاضر از مراکز پرتقاضا برای سکونت هستند.

محله شمس‌آباد به دلیل وفور فضای سبز و بوستان‌ها یکی از محله‌های خوش آب‌وهوای تهران به شمار می‌رود بنابراین اگر علاقه‌مند به زندگی در محله‌ای خوش‌آب‌وهوا و نوساز در شمال شرق تهران هستید خرید آپارتمان در شمس‌آباد می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

از ویژگی‌های اصلی محله شمس‌آباد می‌توان به خیابان‌های عریض و کم ترافیک آن اشاره کرد که این قابلیت باعث شده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در شمس‌آباد زندگی مملو از آرامشی را در این محله داشته باشند.

محله شمس‌آباد از لحاظ خدمات بهداشتی و درمانی نیز از شرایط مطلوبی برخوردار است. بیمارستان حضرت فاطمه، شهید مهدوی، صاحب‌الزمان، چهارده معصوم، عبدالوهاب، پژوهشکده رویان و مرکز ناباروری شمس‌آباد در این محله شرایطی را ایجاد کرده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در شمس‌آباد از خدمات این مراکز استفاده کنند.

قیمت خرید آپارتمان در شمس‌آباد متغیر است اما برای انتخابی هوشمندانه متقاضیان خرید آپارتمان در شمس‌آباد می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید از بین فایل‌های ثبت شده ملک موردنظر خود را بین 24 میلیون و 700 هزار تومان تا 29 میلیون و 600 هزار تومان بیابند و ضمن بازدید نهایی اقدام به عقد قرارداد کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز