جشنواره گردو تویسرکان؛ این‌بار مجازی !

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۵۳:۴۳
کد خبر: ۱۰۶۸۹۳۶
جشنواره گردو تویسرکان؛ این‌بار مجازی !
پوست کاغذی امسال با توجه به برگزار نشدن جشنواره گردو، به صورت مجازی اقدام به برگزاری این جشنواره کرده و با هماهنگی با باغدارهای بنام و معتبر تویسرکان و سرکان، اقدام به عرضه گردو این منطقه به سراسر کشور می‌کند. یکی از کارهای جالبی که این خانواده انجام داده عرضه گردو با تضمین کیفیت 100درصد است. به این معنا که اگر به هر دلیلی از کیفیت محصول خریداری شده راضی نبودید، 100 درصد پولتان به شما برگردانده می‌شود.

چند سالیست که به همت مسئولین و اهالی شهر تویسرکان، جشنواره گردو تویسرکان در اوایل پاییز برگزار می‌شود. برگزاری این جشنواره به باغداران تویسرکانی ( و همچنین شهرهای اطراف) این امکان را می‌داد که محصولات خود را با قیمت مناسب‌تری به فروش برسانند تا نتیجه زحمات یکساله خود را به دست آورد.

برای مردم سایر شهرها و استان‌های کشور نیز این جشنواره فرصت خوبی بود برای خرید گردوی تازه و با کیفیت تویسرکان با قیمتی مناسب. به همین دلیل، هرساله جشنواره با استقبال قابل توجهی روبه‌رو می‌شد.

متاسفانه امسال به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا امکان برگزاری جشنواری به صورت فیزیکی وجود نداد و امکان خرید گردو تازه از هموطنانمان سلب شده است.

برگزاری جشنواره آنلاین

در ایام همه‌گیری کرونا بیشتر کلاس‌ها و جشنواره‌ها و ... به صورت آنلاین برگزار می‌شود. درست است که تماس حضوری مخصوصا در خرید حس و حال دیگری دارد اما جشنواره‌های آنلاین هم مزایای خاص خودش را دارد. مثلا مهمترین مزیت این جشنواره‌ها این است که هر کسی در هرجای کشورمان فقط با یک گوشی موبایل می‌تواند در آن شرکت کند در حالی که در جشنواره فیزیکی بسیاری از مردم کشورمان با وجود علاقه، به دلیل دوری راه امکان حضور نداشتند.

در هر صورت باید با شرایط فعلی کنار آمد و تلاش کرد با همین محدودیت‌ها همچنان به مردم کشورمان امکان دسترسی به گردوی ناب تویسرکان دارد. گردویی که ثبت جهانی شده و به راستی طلای سبز کشورمان است.

جشنواره مجازی گردو پوست کاغذی

پوست کاغذی یکی از وب‌سایت‌هایی  است که در سال‌های اخیر اقدام به معرفی و فروش گردو تویسرکان به هموطنانمان کرده است. گردانندگان  این سایت خود از خانواده‌های باغدار سرکان هستند و تلاش می‌کنند طعم گردوی ایرانی را دوباره به ذائقه مردم برگردانند.

پوست کاغذی امسال با توجه به برگزار نشدن جشنواره گردو، به صورت مجازی اقدام به برگزاری این جشنواره کرده و با هماهنگی با باغدارهای بنام و معتبر تویسرکان و سرکان، اقدام به عرضه گردو این منطقه به سراسر کشور می‌کند. یکی از کارهای جالبی که این خانواده انجام داده عرضه گردو با تضمین کیفیت 100 درصد است. به این معنا که اگر به هر دلیلی از کیفیت محصول خریداری شده راضی نبودید، 100 درصد پولتان به شما برگردانده می‌شود.

البته منظور از جشنواره فقط فروش نیست. شما می‌تواند با مراجعه به وبسایت پوست کاغذی (PoostKaghazi.com) از مشاوره رایگان در زمینه خرید گردو تازه استفاده کنید.  برای رفتن به صفحه جشنواره گردو تویسرکان اینجا کلیک کنید.

جشنواره گردو تویسرکان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز