هتل‌های پنج ستاره تهران

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۸:۳۴:۳۲
کد خبر: ۱۰۷۱۹۳۰
هتل‌های پنج ستاره تهران
هنگامی که می خواهید یکی از هتل ها در تهران برای اقامت انتخاب کنید، می توانید انتخاب های گسترده ای از مهمان خانه ها و خانه های سنتی تا رزرو هتل های 1 تا 5 ستاره تهران را داشته باشید که برخی از آنها بسیار لوکس و مجهز هستند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، پیدا کردن یک هتل خوب مهمترین کاری است که در برنامه ریزی سفر باید در نظر داشته باشید. اینترنت و فن آوری ارتباطات این مسئله مهم را در برخی از موارد ساده کرده است اما هنوز هم برخی از عوامل هست که در هنگام انتخاب هتل به ویژه در هنگام سفر با خانواده و  بچه ها باید در نظر گرفته شود. در اینجا در مورد پنج عامل اصلی صحبت خواهیم کرد که در هنگام رزرو هتل باید مورد توجه قرار گیرند. از سال 2014 تعداد گردشگران بازدید کننده از ایران افزایش یافته است، اما رزرو هتل های تهران از طریق اینترنت هنوز مشکل است. در حالی که اینترنت به طور گسترده ای در ایران استفاده می شود، به علت تحریم های موجود گردشگران نمی توانند هتل خود را قبل از سفر به ایران رزرو کنند و به صورت آنلاین پرداخت کنند. حتی مقایسه قیمت های آنلاین هتل ها نیز در برخی موارد سخت خواهد بود. رزرواسیون هنوز هم به طور سنتی توسط اپراتورها صورت می گیرد، حتی اگر در ظاهر آنلاین باشد.

اقامت در هتل های تهران با کمترین هزینه

شما می توانید در هنگام ورود به ایران و یا سفر به شهرهای مختلف شخصا به هتل بروید و یا می توانید از طریق ایمیل از هتل بخواهید برای شما اتاقی رزرو کند. اما توصیه ما به شما این است که هتل ها را از طریق آژانس مسافرتی قابل اعتماد رزرو کنید. این بهترین راه برای تضمین کمترین هزینه اقامت در طول سفر شماست. تهران مهمترین و بزرگترین شهر ایران است که قدمتی ۷۰۰۰ ساله دارد. این شهر بین کوه های شمالی البرز و بیابان های مرکزی قرار دارد. جمعیت آن در روز ۱۴ میلیون نفر و در شب حدود ۱۰ میلیون نفر تخمین زده میشود. این شهر از کلان شهرهای استراتژیک و پرجمعیت  و همیشه دارای ترافیک است. هنگامی که میخواهید یکی از هتل ها در تهران برای اقامت انتخاب کنید، می توانید انتخاب های گسترده ای از مهمان خانه ها و خانه های سنتی تا رزرو هتل های 1 تا 5 ستاره تهران را داشته باشید که برخی از آنها بسیار لوکس و مجهز هستند.

بهترین هتل های تهران لوکس و 5 ستاره

هتل‌های پنج ستاره تهران
هتل هما تهران

هتل هما 5 ستاره تهران وابسته به هواپیمایی جمهوری‌ اسلامی‌ ایران یکی از برج‌های باشکوه تهران در منطقه‌ای خوش آب و هوا در سال 1351 افتتاح شد. این هتل دارای 15 طبقه و تعداد 173 باب واحد اقامتی می‌باشد. قرار گرفتن هتل هما در خیابان ولیعصر (عج) بالاتر از میدان ونک، دسترسی آسان به شاهراه‌های اصلی شهر تهران را فراهم ساخته است. هتلی پنج ستاره هما دارای، 28 سوئیت جونیور و 5 سوئیت رویال است. هتل هما تهران گواهینامه ISO 3110,2112 مدیریت کیفیت و گواهینامه بین‌المللی بهداشت مواد غذایی و ایمنی ISO 22111,2115 HACCP,GMP را دارد. اتاق‌های متعدد و راحت، هتلی شیک، لاکچری و زیبا از نظر ظاهری و خدماتی، مجهز به استانداردهای روز دنیا، مهمانداران حرفه‌ای مسلط به زبان‌های خارجی، پذیرایی حرفه‌ای به صورت روم سرویس، در یک کلمه لوکس بودن هتل از هر نظر بیننده را به خود جذب می‌کند.

هتل هما تهران بیش از ۱۷۰ اتاق و سوئیت با کاربری‌های مختلف دارد. اگر قصد رزرو هتل هما تهران را دارید، با هفت انتخاب مختلف روبرو خواهید بود. رزرو اتاق‌ به صورت یک‌تخته و اتاق دوتخته دابل است. اتاق های هتل هما در تهران امکانات بیشماری از قبیل اینترنت رایگان، تلویزیون و چای‌ساز، کمد، حمام و سشوار، یخچال، صندوق امانات و سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم پخش ماهواره‌ای و میز آرایش را دارا هستند. این اتاق‌ها قابلیت رزرو شدن برای یک نفر را دارند که اتاق دوتخته دابل ظرفیت یک نفر اضافه را دارد. اتاق دوتخته توئین نیز امکانات مشابه قبلی را داراست که قابلیت اقامت برای دو نفر دارد و دارای دو تخت مجزاست. تمامی اتاق‌ها دارای مینی‌بار و تجهیزات بهداشتی هستند.

هتل اوین تهران

هتل‌های پنج ستاره تهران

سفر امروز ما در ناحیه‌ی خوش آب و هوای تهران است. تقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام، از مجموعه گروه هتل‌های پارسیان به چشم می‌خورد که ظاهر بنا، گویای لاکچری بودن فضای داخل آن را است. ساختمان طاقی شکلی که در مقابل‌تان قرار گفته هتل چهارستاره اوین است. هتل دارای 150 باب اتاق است که دارای یک تخته، دو تخته تویئن، دو تخته دبل، سوئیت معمولی و سوئیت رویال است که برای سفرهای خانوادگی و دوستانه‌تان بسیار مناسب است. قدمت بنای هتل اوین تهران به سال 1348 برمی‌گردد که بعدها در سال 1380 زیر مجموعه هتل‌های پارسیان شد. این هتل چهار ستاره با امکانات کاملی که دارد، شما را مجاب می‌کند تا در رزرو هتل اوین تهران لحظه‌ای شک نکنید!

هتل پارسیان اوین تهران دارای تمام امکانات یک هتل چهارستاره به طور تمام و کمال است. شاید تنها دلیل پنج ستاره نشدن آن عدم وجود سالن ورزشی باشد که البته برای کسانی که به عنوان سفر کاری یا تحصیلی اقامت در این هتل را انتخاب می کند، بسیار به صرفه‌تر درمی‌آید. رنج اتاق‌ها از 700 هزار تومان تا یک میلیون تومان ادامه دارد که اگر در زمان تخفیف خریداری کنید حداقل 300 هزارتومان کمتر از مقدار واقعی آن خواهید پرداخت.

در اتاق‌های هتل پارسیان اوین تهران، امکاناتی نظری سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس، یخچال، تلویزیون ال سی دی، مبل، دراور، سشوار، میز تحریر برای کسانی که برای سفرهای کاری یا تحصیلی به این هتل می‌آیند، آباژور، لوازم بهداشتی تمیز، صندوق امانات برای نگهداری مدارک و اشیا قیمتی‌تان داخل اتاق وجود دارد. همچنین حمام دلباز اتاق‌ها که باعث می‌شود دلتان بخواهد ساعت‌ها در آن بمانید چون در سویئت‌های رویال از جکوزی و سونای خشک داخل حمام هم می‌توانید استفاده کنید و حسابی خستگی را از تن‌تان بیرون آورید. داخل اتاق‌ها سرویس فرنگی تعبیه شده است. در صورت عدم استفاده، می‌توانید از سرویس بهداشتی ایرانی داخل طبقات و داخل لابی استفاده کنید.

می‌توانید در حالیکه روی تخت‌تان دراز کشیده‌اید کنترل روشنایی اتاق را به دست گرفته و آن را تنظیم کنید. مینی بار کاملی داخل یخچال قرار داده شده که البته رایگان نیست. در اکثر اتاق‌های هتل اوین تهران، بالکن‌های دلبازی طراحی شده که  لحظات دل‌انگیز و خاطره‌سازی را همزمان با تماشای فضای باغ دورتادور هتل، برایتان می‌سازد.

زمانی که قصد سفر به پایتخت را دارید، بنا به اینکه سفر شما کاری یا تفریحی باشد، انتخاب محل اقامت‌تان در این شهر شلوغ بسیار اهمیت دارد. این مثال که می‌گویند هیچ کجا خانه‌ی آدم نمی‌شود، تا زمانی درست است که شما در جایی بهتر از خانه‌تان سکونت نکنید. اما اگر اهل سفر هستید، احتمالا تجربه کرده باشید که مکان‌هایی هم وجود دارد که نه تنها دلتان نمی‌خواهد از آن‌جا به خانه‌تان برگردید که حتی یک بخشی از وجودتان برای همیشه آنجا می‌ماند تا دوباره به آن مکان سفر کنید. یکی از این هتل ها، اقامت در هتل است که می تواند خاطرات خوشی از سفرتان به تهران در ذهن شما ایجاد کند. اگر از ماشین یا تاکسی سرویس استفاده می‌کنید، موقعیت هتل پارسیان اوین تهران جوری است که مشکلی برای رفت و آمد و دسترسی به نقاط مختلف تهران نخواهید داشت.  اما در غیر اینصورت تنها 10 دقیقه تا ایستگاه بی آر تی راه است و از آن‌جا به مرکز شهر برسید.  از این جا تا برج معروف میلاد فقط 12 دقیقه با ماشین راه است. در بازه زمانی حدودا 40 دقیقه نیز به فرودگاه مهرآباد و 70 دقیقه نیز به فرودگاه اما خمینی خواهید رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز