بورس امروز ۲۹ مهر ۹۹/ ریزش بورس ادامه یافت

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۸:۴۸
کد خبر: ۱۰۷۵۵۶۵
بورس امروز ۲۹ مهر ۹۹/ ریزش بورس ادامه یافت
بازار بورس امروز نیز مانند روز گذشته با فشار فروش قابل توجهی همراه بود و همین مساله موجب ادامه ریزش شاخص کل بورس شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، شاخص کل بورس در معاملات صبح امروز با بیش از 35 هزار واحد افت به عدد یک میلیون و 426 هزار  واحدی رسید.

شاخص کل هم وزن نیز با حدود 3 هزار و 800 واحد افت به زیر سطح 400 هزار واحدی سقوط کرد و به عدد 396 هزار واحدی رسید.

این افزایش عرضه ها در حالی رخ داده است که بازار ارز نیز با ریزش قیمت همراه شده و پیش بینی می شود که تبدیل سرمایه ها به ریال باز هم ادامه داشته باشد، تا نتیجه انتخابات آمریکا مشخص شود.

سرمایه گذاران در این روزها نسبت به آینده اطمینان چندانی ندارند و منتظرند تا سیگنال های بازار را از انتخابات آمریکا بگیرند.

این در حالی است که جو بایدن در آخرین اظهار نظرهای خود نسبت به سیاست ضد ایرانی خود تاکید کرده است و این امکان وجود دارد که برنامه ریزی هایی که برای روی کار آمدن این رئیس جمهور دموکرات، چیده شده بودنقش برآب شود.

با این وجود بازار این روزها از هیجان بسیاری برخوردار است و اکنون نیز شاخص کل در محدوده حمایتی قرار دارد و ممکن است که تحرکاتی را در بازار ببینیم.

این در حالی است که اگر فشار فروش ادامه داشته باشد، ممکن است تا انتخابات آمریکا شاخص به محدوده یک میلیونی نیز نزدیک شود که این امر برای بازار بسیار ناگوار خواهد بود و دولت در چنین مقطعی باید حمایت خود از بازار را اعلام کند و مانع سقوط شود.

نظر شما
پرونده ویژه