ربات اینستاگرام چگونه منجر به افزایش فالوور واقعی اینستاگرام می‌شود؟

۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۰:۳۴:۴۶
کد خبر: ۱۰۷۷۰۴۷
ربات اینستاگرام چگونه منجر به افزایش فالوور واقعی اینستاگرام می‌شود؟
ربات اینستاگرام به صورت کاملا حرفه‌ای و هوشمند صفحه شما را مدیریت می‌کند و برای شما برنامه‌ریزی می‌کند و دیگر نیاز نیست برای افزایش فالوور واقعی زمان زیادی بگذارید. زیرا ربات به جای شما فعالیت می‌کند و کاری می‌کند بازدیدکنندگان صفحه شما زیاد شوند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، استفاده از اینترنت و فضای مجازی در دنیای امروز کمک بسیاری در حوزه‌ی اطلاع رسانی کرده است. فضاهای مجازی بسیاری وجود دارند که اگر از آنها استفاده صحیحی شود، بسیار مفید هستند و نوعی سرگرمی هم به حساب می‌آیند. هر کدام از شبکه‌های اجتماعی نیاز به آموزش، برای استفاده دارند. در این مقاله می‌خواهیم در مورد ربات اینستاگرام صحبت کنیم.

ربات اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام یک شبکه‌ی مجازی پر مخاطب است. خب شبکه‌ای که مخاطب زیادی داشته باشد قطعا یک منبع درآمد خوب هم هست و باید بتوانیم استفاده خوبی از آن کنیم. در این شبکه تعدادی از عکس‌های خود را با دوستان خود به اشتراک می‌گذارید تا آنها هم عکس‌های شما را ببینند و لایک کنند و گاهی هم با یک کامنت زیبا روزتان را بسازند. دوستان شما در اینستاگرام همان فالوورهای شما هستند که عکس‌ها و فیلم‌های شما را دنبال می‌کنند. اگر صفحه‌ی شما بسته است تنها کسانی که شما اجازه‌ی ورود به آنها را داده‌اید، صفحه‌ی شما را می‌بینند اما اگر صفحه‌ی شما باز است هر کسی می‌تواند عکس و فیلم‌های شما را ببیند. برای این که یک کسب و کار خوب راه بیندازید باید ابتدا صفحه‌ی خود را باز بگذارید تا دوستان بیشتری پیدا کنید و مخاطب شما بیشتر شود. هدف اصلی این است که صفحه شما فالوور زیادی داشته باشد تا بتوانید از راه تبلیغات یک منبع درآمد خوب داشته باشید. حالا خیلی کارها برای افزایش فالوور می‌توانید انجام دهید، ربات اینستاگرام یکی از راه‌کارهای افزایش فالوور است. ممکن است از خودتان بپرسید ربات اینستاگرام چگونه منجر به افزایش فالوور واقعی اینستاگرام می‌شود؟ این همان بحثی است که در ادامه می‌خواهیم به شما توضیح دهیم. سعی کنید ابتدا یک موضوع خاصی را برای صفحه خود در نظر بگیرید تا با این کار به صفحه خود نظم دهید. موضوع صفحه شما می‌تواند مربوط به کسب‌وکار شما باشد و یا این‌که شما یک بلاگر باشید. به هرحال این یک تصمیم و علاقه است.  

افزایش فالوور اینستاگرام با استفاده از ربات اینستاگرام چگونه است؟

ربات اینستاگرام به صورت کاملا حرفه‌ای و هوشمند صفحه شما را مدیریت می‌کند و برای شما برنامه‌ریزی می‌کند و دیگر نیاز نیست برای افزایش فالوور واقعی زمان زیادی بگذارید. زیرا ربات به جای شما فعالیت می‌کند و کاری می‌کند بازدیدکنندگان صفحه شما زیاد شوند. شما تنها چند دقیقه وقت می‌گذارید و ربات خود را می‌سازید و سپس از صفحه خود خارج می‌شوید. ربات همه‌ی تلاشش را می‌کند تا افراد واقعی به صفحه شما بیایند و شما را فالو کنند. شما متن‌ها و کامنت‌هایی را مشخص می‌کنید و ربات در زمان‌هایی مشخص به پیج‌های دیگر می‌رود و فعالیت خود را آغاز می‌کند. در واقع افزایش فالوور اینستاگرام از طریق ربات اینستاگرام یکی از زیرکانه‌ترین و هوشمندانه ترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید و در وقت خود صرفه جویی کنید. بعد از مدتی صفحه خود را باز کنید و از دیدن افزایش فالوورهای خود لذت ببرید و اگر صفحه شما مربوط به حوزه فروش است، نتیجه را در افزایش فروش کارهای خود خواهید دید.

چرا از ربات اینستاگرام استفاده کنیم؟

خب مشخص است که خیلی راه‌کارهای دیگر هم برای افزایش فالوور وجود دارد اما اگر واقعا به فکر یک تغییر اساسی هستید باید به فکر دوستان واقعی هم باشید. اگر فالوورهای شما فیک باشند شاید در مرحله‌ی اول کسی که از پیج شما بازدید می‌کند متوجه فیک بودن آنها نشود ولی وقتی تعداد لایک‌های شما را ببیند حتما متوجه این دوستان خیالی خواهد شد و شما دیگر برای آن مخاطب قابل اطمینان نیستید و در نتیجه نه تنها محصول شما فروش نمی‌رود بلکه نتیجه عکس خواهد داشت. ربات اینستاگرام با کامنت‌هایی که در پیج‌های مختلف می‌گذارد، باعث می‌شود صفحه شما بیشتر دیده شود. یک فالوور واقعی بیش از صد فالوور غیر واقعی ارزش دارد پس خودتان را الکی گول نزنید.

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

فعالیت‌های کلی ربات اینستاگرام:

  • لایک کردن و فالو کردن بر اساس هشتگ‌ها
  • دایرکت و کامنت گذاشتن
  • فالو و لایک کردن پیج‌های مشابه با حوزه کاری شما
  • آنفالو کسانی که خود ربات فالو کرده است
  • آنفالو کسانی که شما را فالو نکرده‌اند
  • امکان وصل کردن چند اکانت به طور همزمان به ربات
  • زمان‌بندی حرفه‌ای برای بلاک نشدن توسط اینستاگرام

سایت‌های ارائه دهنده خدمات ربات اینستاگرام

سایت‌های زیادی هستند که خدمات ربات هوشمند اینستاگرام را ارائه می‌دهند، به آنها سر بزنید و هر کدام که خدمات بهتری ارائه دادند، انتخاب کنید. هزینه‌های این ربات‌ها هم در ماه خیلی زیاد نیست و به نسبت کاری که انجام می‌دهند کاملا به صرفه است. این ربات‌ها یک ایده و خلاقیت خیلی بی‌نظیری هستند که کمک زیادی به ما می‌کنند و زمان را که مثل طلا ارزشمند است برای ما خریداری می‌کنند تا فرصت بیشتری داشته باشیم. هر کاری که دارای خلاقیت باشد قطعا نتیجه بهتری هم دارد به همین دلیل است که به مدیران کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود که حتما از خلاقیت در کارهای خود استفاده کنند. فعالیت در اینستاگرام هم نیاز به خلاقیت و ایده‌های جدید دارد. از اینستاگرام استفاده کنید و حرفه‌ای کار کنید. همه چیز بستگی به تلاش دارد حالا این بار ربات هم در کنار شما برای رونق کار شما تلاش می‌کند. اتوگرام یکی از همان سایت‌های معتبر است که در این زمینه کمک زیادی به شما می‌کند.

معرفی اتوگرام قوی ترین ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام اتوگرام به صورت یک افزونه پیشرفته با قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد برای گوگل کروم ویندوز طراحی شده است، بنابراین بر خلاف سایر ربات های اینستاگرام تحت سرور نبوده که این امر منجر به افزایش چشمگیر سرعت ربات، استفاده از آی پی و یوزر ایجنت اینستاگرام خود فرد، درنتیجه کاهش خطر بلاک موقت شدن و همچنین کاهش هزینه استفاده از ربات به یک دوم، نسبت به سایر ربات های اینستاگرام تحت سرور شده است زیرا دیگر لازم نیست هزینه اضافی برای استفاده از سرور پرداخت کنید.

برای استفاده از ربات اینستاگرام اتوگرام کافیست پس از دانلود افزونه اتوگرام آن را طبق راهنمای موجود در پوشه دانلود شده و یا آموزش موجود در سایت بر روی گوگل کروم ویندوز خود نصب کنید، سپس بر روی آیکون افزونه اتوگرام (در آپدیت جدید گوگل کروم تمام افزونه ها با کلیک بر روی آیکون پازل در زیر علامت ضربدر یا خروج نمایش داده می شوند) کلیک کنید، همزمان با باز شدن افزونه اتوگرام وبسایت اینستاگرام نیز باز می شود و بایستی وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید، حالا ربات اینستاگرام اتوگرام آماده فعالیت است و تنها کار باقی مانده افزودن آیتم  های هدف شامل پیج، هشتگ، مکان و ... برای فالو، لایک، کامنت و ... است.

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

ربات اینستاگرام اتوگرام | بهترین و قوی ترین ربات اینستاگرام

ویژگی های کلیدی و متمایز کننده اتوگرام بهترین ربات اینستاگرام

  • سرعت بسیار بیشتر: نرم افزار اتوگرام نسبت به ربات های مشابه و همچنین ربات های تحت سرور سرعت بسیار بیشتری دارد، به عبارت دیگر اتوگرام سریع ترین ربات اینستاگرام محسوب می شود که بسته به کشش پیج شما کاملا قابل تنظیم است.
  • هزینه بسیار کمتر: نرم افزار اتوگرام بر خلاف سایر ربات های اینستاگرام تحت سرور نبوده بنابراین هزینه استفاده از آن بسیار کمتر است (حدود یک دوم!)، به عبارت دیگر اتوگرام ارزان ترین ربات اینستاگرام محسوب می شود.
  • ریسک بسیار کمتر: نرم افزار اتوگرام بر خلاف ربات های تحت سرور اکانت شما را به خطر نمی اندازد زیرا از آی پی و یوزر ایجنت اینستاگرام خود شما استفاده کرده و هیچ تفاوتی با کاربر واقعی ندارد.
  • بدون نیاز به پسورد: همزمان با باز کردن افزونه ربات اینستاگرام گوگل کروم اتوگرام، وبسایت اینستاگرام نیز باز خواهد شد و شما نام کاربری و رمز عبور خود را تنها در وبسایت اینستاگرام وارد می کنید، بنابراین ربات اینستاگرام اتوگرام بدون نیاز به پسورد شما می باشد و به آن دسترسی ندارد.
  • قابلیت های زیاد: نرم افزار اتوگرام قادر به انجام فالو خودکار، لایک خودکار، کامنت خودکار، آنفالو خودکار، پست گذاری خودکار، مشاهده استوری خودکار، ارسال دایرکت خودکار (بزودی) و … تنها با چند کلیک می باشد.
  • تنظیمات گسترده: تمام فعالیت های اتوگرام با گزینه های در دسترس بسیار زیادی قابل تنظیم و شخصی سازی می باشند، از جمله: تنظیم زمان خواب و کار نکردن ربات، ایجاد زمان های فعالیت تصادفی به صورت خودکار، تنظیم محدودیت برای تمام فعالیت ها، تنظیم دقیق زمان تمام فعالیت ها و…
  • فیلترهای متنوع: کلیه فعالیت های اتوگرام اعم از فالو، لایک، کامنت، آنفالو و… شامل گزینه ها و فیلترهای بسیار متنوع هستند؛ از جمله: انتخاب جنسیت، انتخاب شهر یا کشور، انتخاب تعداد فالوور یا فالووینگ پیج هدف و امکانات بسیار بیشتر که پس از نصب ربات و مشاهده آن ها شگفت زده خواهید شد.

تعرفه ربات اینستاگرام اتوگرام

همانطور که بیان  شد ربات اینستاگرام اتوگرام بر خلاف سایر ربات های موجود تحت سرور نبوده و بر روی مرورگر گوگل کروم کامپیوتر خود فرد اجرا می شود پس نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای سرور نیست که این امر منجر به کاهش چشمگیر هزینه خرید ربات اینستاگرام خواهد شد، به عبارت دیگر اتوگرام ارزان ترین ربات اینستاگرام محسوب می شود. (حدود یک دوم هزینه سایر ربات ها)

همچنین تمام کاربران جدید اتوگرام می توانند برای آشنایی با ویژگی های ربات و مشاهده تاثیر چشمگیر استفاده از آن در رشد پیج اینستاگرام خود از تست رایگان 3 روزه به صورت کاملا رایگان بهره مند شوند، تنها کافیست افزونه اتوگرام را دانلود و بر روی مرورگر گوگل کروم ویندوز خود نصب کرده و سپس یک اکانت کاملا رایگان در سایت ایجاد کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز