کریپتولند:

کارگزاری رمزارزی Voyager وارد بازار اروپا می‌شود

۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۱:۴۸:۵۴
کد خبر: ۱۰۷۷۸۱۵
کارگزاری رمزارزی Voyager وارد بازار اروپا می‌شود
کارگزاری رمزارزی Voyager و صرافی LGO خدمات خود را ادغام کرده‌اند تا یک تجربه عالی را به سرمایه‌گذاران خُرد رمزارزی در ایالات‌ متحده و اروپا ارائه دهند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، کریپتولند به نقل ازکوین تلگراف نوشت: مدیرعامل شرکت LGO، هوگو رنودین (Hugo Renaudin) گفت: LGO و Voyager خدمات خود را ادغام کرده و تحت برند Voyager ارائه خواهند کرد تا یک تجربه عالی را به سرمایه‌گذاران خرد رمزارزی در ایالات ‌متحده و اروپا ارائه دهند. مشتریان اروپایی می‌توانند به اپ Voyager دسترسی پیدا کنند، توکن‌های LGO و VGX هر دو به یک توکن جدید ادغام می‌شوند.

سینا استوی فعال و محقق فناوری های نوین ودانش بلاکچین در این باره می گوید: Voyager به‌عنوان یک کارگزاری رمزارزی، معاملات را برای مشتریان از طریق پلتفرم خود تسهیل می‌کند. استفاده از یک صرافی واحد مانند Coinbase به این معنی است که مشتریان فقط به نقدینگی و حجم آن پلتفرم دسترسی دارند. از طرف دیگر کارگزاران معاملات را به‌سرعت به تعدادی از صرافی مختلف برای مشتریان خود هدایت می‌کنند. Voyager که قبلاً فقط به مشتریان ایالات ‌متحده خدمات می‌داد، اکنون به دنبال گسترش خدمات خود در اروپا است.

هوگو رنودین ( مدیرعامل شرکت LGO ) گفت: مشتریان اروپایی همان دسترسی مشتریان ایالات ‌متحده به پلتفرم Voyager را خواهند داشت. مشتریان ایالات‌ متحده نیز از این ادغام بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل این شرکت توضیح داد: آنها به‌عنوان کاربران یک اپ جهانی، با دسترسی بیشتر و خدمات بهتر (قیمت بهتر، دارایی بیشتر، نرخ بهتر) از خدمات یک بازیگر بزرگ‌تر بهره‌مند خواهند شد. همچنین دارندگان این توکن در سراسر جهان (در ایالات ‌متحده، اروپا و جاهای دیگر) از توکن جدید که از قابلیت و امکانات بیشتری برای کاربران اپ Voyager برخوردار است، بهره‌مند خواهند شد.

LGO به‌عنوان یک صرافی رمزنگاری بزرگ متمرکز بر مؤسسات مطرح است. این شرکت به راه‌اندازی ADAN( گروهی از نهادهایی که صنعت بلاکچین و رمزارز را پیش می‌برند) کمک نموده است. اما LGO به‌عنوان بخشی از فرآیند این ادغام، ارائه خدمات اختصاصی به سازمان‌ها را در تاریخ 31 اکتبر 2020 قطع خواهد کرد و تا پایان سال 2020 دارایی‌های خود را به Voyager انتقال خواهد داد. 

سینا استوی در ادامه می گوید : چندی پیش هوگو رنودین ( مدیرعامل شرکت LGO )اعلام کرد بود که به زودی LGO  تحت برند تجاری Voyager فعالیت می کند، بنابراین ما بیشتر روی بخش سرمایه‌گذاران خرد تمرکز خواهیم کرد. همان‌طور که گفته شد، Voyager اخیراً راه‌اندازی خدمات سازمانی خود را اعلام کرده است و ما به رشد این بخش نیز کمک خواهیم کرد.

Voyager و LGO هرکدام دارایی رمزارزی بومی خود را دارند: VGX و LGO  .  Voyager به‌عنوان بخشی از فرآیند ادغام، این توکن‌ها را حذف کرده و یک دارایی جدید را جایگزین آنها می‌کند که انتظار می‌رود قبل از سال 2021 وارد بازار شود. صاحبان دارایی‌های فعلی می‌توانند دارایی‌های خود را معامله کنند و دارایی جدید را پس از انتشار آن، دریافت کنند. این توکن جدید دارای مزایای مختلفی ازجمله حاکمیت جامعه برای DeFi و قابلیت‌های سهام‌گذاری (استیکینگ) است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز