هتل های خاص مشهد

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۲:۵۲:۱۵
کد خبر: ۱۰۷۸۲۱۶
هتل های خاص مشهد
رزرو هتل مشهد قبل، حین و حتی پس از رسیدن به این شهر هم به‌صورت آنلاین و حضوری امکان‌پذیر است. اما در این مطلب می‌خواهیم خاص‌ترین هتل‌ های مشهد را به شما معرفی کنیم تا اگر دنبال اقامتگاه‌های خاص مشهد بودید، به‌راحتی بتوانید آن‌ها را پیدا کنید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مشهد مقدس را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین، لوکس‌ترین، پرجمعیت‌ترین و توریستی‌ترین شهرهای ایران دانست. این شهر علاوه‌بر حرم مطهر امام هشتم شیعیان(ع)، هزاران جاذبه بکر طبیعی و تفریحی را داخل و اطراف خود جای داده است. خطوط هوایی مشهد جزو شلوغ‌ترین و پرترددترین خطوط هوایی کشور هستند. همچنین راه‌های زمینی مشهد هم کم‌تر زمان خلوتی را به خود می‌بینند. با توجه به این حجم از مسافرت‌ها به این شهر، حتما باید هتل‌های متعددی در مشهد وجود داشته باشد. خوشبختانه همین‌طور است و در شهر مشهد آنقدر هتل‌های متنوع وجود دارد که هرکس می‌تواند هتل مناسب خود را برای اقامت در این شهر پیدا کند. رزرو هتل مشهد قبل، حین و حتی پس از رسیدن به این شهر هم به‌صورت آنلاین و حضوری امکان‌پذیر است. اما در این مطلب می‌خواهیم خاص‌ترین هتل‌ های مشهد را به شما معرفی کنیم تا اگر دنبال اقامتگاه‌های خاص مشهد بودید، به‌راحتی بتوانید آن‌ها را پیدا کنید. بنابراین برای شناخت خاص‌ترین هتل‌های پایتخت معنوی ایران، با ما همراه باشید.

خاص‌ترین هتل‌های مشهد کدامند؟

همان‌طورکه اشاره کردیم، در مشهد هتل‌های بسیار متعددی وجود دارد. با اطمینان می‌توان گفت که برخی از زیباترین و بهترین هتل‌های کشور هم در همین شهر قرار دارند. اگر بخواهیم فقط هتل‌های خاص و بسیار لاکچری مشهد را بشناسیم، می‌توانیم هتل‌های زیر را به شما معرفی کنیم:

هتل قصر طلایی مشهد

هتل پنج ستاره قصر طلایی مشهد نه‌تنها خاص‌ترین هتل این شهر، بلکه یکی از بهترین هتل‌های خاورمیانه محسوب می‌شود. این هتل در سال 1389 افتتاح شده و از آن زمان به‌عنوان یکی از بی‌نظیرترین هتل‌های ایران پذیرای زائران و مهمانان کلانشهر مشهد بوده است. ازجمله ویژگی‌های بسیار خاص این هتل می‌توان به امکانات برتر آن نظیر انتظار در لابی هتل قصر طلایی، بزرگ‌ترین لابی میان همه هتل‌های کشور همراه با صدای گوش‌نواز پیانو، انواع اتاق‌های «لاکچری کانکت، پانوراما، دبل آتریوم، لندسکیپ، پرزیدنت سوئیت، امپریال رویال، پرنسس رویال، آپارتمان رویال، سنیور سوئیت»، رستوران‌های «پنج قاره زوشا (با سرو انواع غذاهایی که در پنج قاره جهان وجود دارند)، رستوران سنتی ترمه، رستوران ترنم، رستوران VIP پرستیژ، رستوران ضیافت و رستوران تابستانی بارگاه»، کافی‌شاپ‌های «لابی، آتریوم، مینوتا و استخر»، استخر، سونای خشک، جکوزی، مرکز خرید، ترانسفر لاکچری از فرودگاه، آرایشگاه و ..... اشاره کرد.

فاصله هتل قصر طلایی تا دیگر مکان‌های مهم و تفریحی شهر مشهد بین پنج تا 30 دقیقه با ماشین است. برای رفتن به هر مکانی می‌توانید روی تاکسی‌سرویس‌های هتل حساب کنید.

آدرس هتل قصر طلایی مشهد: مشهد، خیابان امام‌رضا، بین امام‌رضا 34 و 36 تلفن تماس:  38038 - 051

هتل درویشی مشهد

هتل پنج ستاره درویشی، یکی دیگر از خاص‌ترین هتل‌های مشهد و ایران است که با 25 طبقه‌ای که دارد، مرتفع‌ترین هتل کشور به‌شمار می‌آید. نمی‌توان از هتل‌های برتر کشور نام برد و از هتل درویشی مشهد غافل شد. در ساخت این هتل از شیوه معماری هشت ملیت جهان الگوبرداری شده و یک نمای منحصربه‌فرد ایجاد شده است. این هتل با 223 واحد اقامتی، شامل انواع اتاق‌های VIP و Top VIP به‌صورت «اتاق‌های اکونومی سوئیت، اتاق فصل، سوئیت فصل، امپریال سوئیت، کویین، اتاق فصل اسپا، پنت‌هاوس اسپا، اتاق آینده، اتاق‌های دوبلکس چینی، هندی، عربی، مصری، ایران اسلام و ایران باستان و اتاق‌های رم دوبلکس پرزیدنتال» می‌شود. رستوران‌های «رووف‌گادرن، سالن صبحانه ارغوان، رستوران فست‌فود فیروزه، رستوران آتریوم (با سقف تمام شیشه‌ای)، رستوران مراکشی و رستوران باربیکیو» همراه کافی‌شاپ‌های مرکزی، بیلیارد و چایخانه سنتی برکه آماده پذیرایی در بخش‌های مختلف این هتل هستند که در سال 1390 افتتاح شده است.

تالار آیینه، تالار دیپلمات و اتاق جلسات هتل درویشی هم برای برگزاری انواع مراسمات رسمی و غیررسمی در دسترس مهمانان آن قرار دارند. هتل درویشی هم با قرارگیری کنار صحن حرم، علاوه‌بر نزدیکی به آن، با دیگر مکان‌های مهم و توریستی مشهد بین شش تا 35 دقیقه فاصله دارد.

آدرس هتل درویشی مشهد: خیابان امام‌رضا، بین خیابان امام‌رضا 24 و 26 شماره تماس: 38080 - 051

هتل پردیسان مشهد

هتل پنج ستاره پردیسان مشهد، دیگر هتل خاصی است که در شهر مشهد وجود دارد. این هتل 162 واحد اقامتی به‌صورت اتاق، سوئیت و آپارتمان‌های کلاسیک، دابل کلاسیک، تویین کلاسیک، امپریال کلاسیک، لوکس، دبل لوکس، تویین لوکس، رویال، دبل رویال،  تویین رویال، امپریال رویال و کانکت رویال دارد که دراختیار انواع مهمانان این هتل با سلیقه‌های مختلف قرار می‌گیرند. رستوران رُز، رستوران سنتی پردیسان، رستوران ارکیده و رستوران میخک هم جزو رستوران‌های باکیفیت و لوکس این هتل هستند. علاوه‌بر این موارد می‌توان به کافی‌شاپ‌ مجلل هتل پردیسان اشاره کرد که با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در 24 ساعت شبانه‌روز آماده پذیرایی از مهمانان این هتل است.

هتل پردیسان یک سالن جشن بزرگ هم دارد که برای برگزاری انواع مراسمات می‌توان از آن استفاده کرد. البته خاص‌بودن هتل پردیسان به تیم حرفه‌ای و متخصصی برمی‌گردد که آن را اداره می‌کنند؛ چراکه هتل پردیسان یک مرکز آموزش عالی هتلداری مخصوص به خود دارد. بسیاری از گردشگران، انتخاب هتل پردیسان را هوشمندانه‌ترین انتخاب برای هتل در این شهر می‌دانند.

آدرس هتل پردیسان مشهد: مشهد، شهید کلانتری، جنب پارک صداوسیما شماره تماس: 31994 – 051

هتل های خاص مشهد

چطور می‌توان هتل‌‌های خاص مشهد را رزرو کرد؟

خاص‌ترین هتل های مشهد را می‌توان لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های این شهر نیز درنظر گرفت. اگرچه هتل‌های پنج ستاره و لاکچری دیگری نیز در مشهد وجود دارند اما امکانات برتر و متفاوت این هتل‌ها باعث شده که آن‌ها در نگاه مهمانان خاص‌تر از بقیه درنظر گرفته شوند. این هتل‌ها همچنین هنگام رزرو هتل مشهد به‌عنوان هتل‌های خاص این شهر موردانتخاب گردشگران سایر کشورها قرار می‌گیرند. خوشبختانه امکان رزرو اینترنتی هتل‌های خاص مشهد در سایت علی‌بابا در هر ساعت از شبانه‌روز امکان‌پذیر است. برای رزرو کافی است عنوان هتل، تاریخ اقامت و تعداد افراد را در کادرهای مربوطه وارد کنید تا اطلاعات رزرو شما پس از پرداخت بخشی از هزینه هتل دراخیتارتان قرار بگیرد. اگرچه برای رزرو هتل های مشهد می‌توانید مستقیم با شماره تماس خود هتل‌ها تماس بگیرید، اما رزرو آنلاین از طریق سایت علی‌بابا همیشه با تخفیف همراه خواهد بود.

نظرات مهمانانی که در هتل‌های عنوان‌شده اقامت داشته‌اند، حاکی از آن است که هتل‌های مجلل شهر مشهد می‌تواند خود یکی از جاذبه‌های سفر به این شهر درنظر گرفته شوند. شما در هیچ کجای ایران نمی‌توانید هتل‌هایی مانند هتل درویشی، قصر طلایی یا هتل پردیسان مشهد پیدا کنید؛ چراکه این هتل‌ها در پی رشد چمش‌گیر صنعت هتلداری کلانهشر مشهد در دهه اخیر به‌صورتی کاملا حرفه‌ای ساخته شده‌اند.  بهتر است برای اقامت در این هتل‌ها رزرو هتل مشهد را قبل از رسیدن به فرودگاه مشهد انجام داده باشید تا هنگام مراجعه حضوری متوجه پربودن ظرفیت هتل‌ها نشوید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز