روش های مختلف خرید فالوور ایرانی از بای فالوور

۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۰۹:۳۳:۰۲
کد خبر: ۱۰۸۰۰۸۶
روش های مختلف خرید فالوور ایرانی از بای فالوور
4- خلاصه محتوا (50 تا 70 کلمه) خرید فالوور یکی از راه هایی است که افراد می توانند از طریق آن هر چه سریعتر به اهداف خود برسند. بای فالوور راه های بسیاری را برای خرید فالوور در اختیار شما قرار داده است. شما می توانید به سایت بای فالوور مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و از طریق راه های مختلف اقدام به خرید فالوور کنید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، خرید فالوور یکی از راه هایی است که افراد می توانند از طریق آن هر چه سریعتر به اهداف خود برسند و کسب و کار خود را رونق دهند. بای فالوور راه های بسیاری را برای خرید فالوور در اختیار شما قرار داده است. شما می توانید به سایت بای فالوور مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و از طریق راه های مختلف اقدام به خرید فالوور کنید.

خرید از سایت بای فالوور

به سایت بای فالوور مراجعه کنید و در آنجا با گزینه های متعددی روبرو می شوید که می توانید طبق نیاز خود یکی از محصولات را انتخاب کنید و نام کاربری اینستاگرام خود را وارد کنید، بعد از اینکه اطلاعات با پیج شما مطابقت داشت بر روی گزینه ادامه کلیک کنید، وارد صفحه می شوید که تمام اطلاعات محصول در آن درج شده پس از اینکه اطلاعات را بررسی کردید و همه چیز در آن دقیق بود بر روی گزینه پرداخت کلیک کنید و  وارد  صفحه درگاه اینترنت بانکی می شوید که باید در آنجا اطلاعاتی نظیر شماره کارت، رمز دوم، CCV2، تاریخ انقضای کارت و ... را وارد کنید، سپس بر روی گزینه تکمیل فرآیند کلیک کنید و پرداخت کنید. محصولات بای فالوور عبارتند از:

  1. فالوور ارزان پرسرعت
  2. فالوور با کیفیت
  3. لایک ارزان پرسرعت
  4. لایک ایرانی کیفیت بالا
  5. بازدید ویدیو کیفیت بالا
  6. بازدید استوری برای پست آخر
  7. بازدید استوری برای کل استوری
  8. کامنت رندوم ایرانی

خرید فالوور ایرانی از بای فالوور از طریق کارت به کارت

خرید فالوور واقعی اینستاگرام لازمه پیشرفت کسب و کار های آنلاین است در دنیای امروز

امکان دارد که شما نتوانید از طریق اینترنت محصول مورد نظر خود را خریداری کنید، هیچ مشکلی نیست! شما می توانید از طریق کارت به کارت اقدام به خرید محصول کنید. با شماره تماس یا ایدی پشتیبانی که در پایین صفحه درج شده است، تماس بگیرید یا پیام بفرستید و شماره کارت را درخواست کنید، سپس مبلغ مورد نظر را از طریق کارت به کارت برای بای فالوور واریز کنید و فالوورهای خود را پس از 10 دقیقه دریافت کنید. لازم به ذکر است که شما نمی توانید تمام فالوورها را به محض خرید دریافت کنید زیرا اینکار حساب شما را بن می کند شما فالوورهای خود را به آرامی دریافت می کنید.

می توانید برای خرید از بای فالوور از ایدی پی نیز استفاده کنید

ایدی پی یکی دیگر از راه هایی است که شما می توانید با استفاده از آن اقدام به خرید فالوور از بای فالوور کنید. امکان دارد شما دارای ایدی پی باشید و قصد داشته باشید با استفاده از آن خرید کنید، هیچ اشکالی ندارد شما لینک بای فالوور را دریافت می کنید و با کلیک بر روی لینک داده شده وارد صفحه ای خواهید شد که در آن شما می توانید مبلغ دلخواه را وارد کنید و خرید خود را تکمیل کنید.

پرداخت با بیت کوین

در صورتی که در خارج از ایران هستید و می خواهید با بیت کوین از بای فالوور خرید کنید مراحل زیر را دنبال کنید. بیت کوین خرید را برای شما بسیار آسان میکند و انتقال پول به تمام نقاط دنیا بسیار راحت است.

  1. بر روی گزینه خرید با بیت کوین کلیک کنید.
  2. آدرس ولت به شما داده می شود. (ولت کیف پول الکترونیکی است که می توانید هزینه مربوط را به آدرس ولت انتقال دهید.)
  3. هنگامی که بر روی گزینه خرید با بیت کوین کلیک می کنید به صفحه ای منتقل می شوید که مبلغ مورد نظر را به شما نشان می دهد و شما باید مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید.
  4. سپس آدرس ولت را دریافت می کنید و باید هزینه را به آنجا واریز کنید.

حال که با مراحل خرید با بیت کوین آشنا شدید متوجه این نکته شدید که خرید با بیت کوین بسیار ساده است، و شما می توانید با بیت کوین به راحتی از بای فالوور خرید کنید.

حال که با راه های خرید محصول از بای فالوور آشنا شدید بهتر است نکانی را در خصوص این سایت بدانید.

تست فالوور واقعی رایگان

بای فالوور برای اینکه به شما ثابت کند فالوور واقعی در اختیار شما قرار می دهد تست فالوور واقعی رایگان را در اختیار شما قرار داده است که اعتماد شما به این سایت جلب شود و با خیال راحت از بای فالوور خرید کنید. تست فالوور واقعی رایگان نشان دهنده کیفیت بالای فالوور می باشد.

چرا خرید فالوور برای پیج کسب و کار لازم است؟

اگر شما صاحب کسب و کار باشید و پست های با کیفیتی داشته باشید در صورتی که فالوور پایینی داشته باشید نمی توانید پیشرفت کنید. زیرا افراد پس از فالو شما هنگامی که با فالوور پایین روبرو شوند شما را آنفالو می کنند، بنابراین نه تنها پیج شما رشد نخواهد کرد بلکه روز به روز با کاهش فالوور روبرو خواهد بود.

خرید فالوور به شما کمک می کند که پیج خود را همیشه به روز نگه دارید و روز به روز فالوور های خود را بیشتر کنید.

خرید فالوور یا تبلیغات؟

در جواب به این سوال باید بگوییم که شما هنگام خرید فالوور میدانید که چند نفر شما را فالو خواهند کرد و پیج شما تا چه اندازه ای پیشرفت خواهد کرد، اما در تبلیغات شما نمی توانید حدس بزنید پیج شما تا چه اندازه می تواند رشد کند و چه بسا در مقابل هزینه ای که می دهید هیچ فالووری دریافت نکنید. شما اگر قصد دارید پیج خود را به بهترین نحو ممکن رشد دهید می توانید از بای فالوور، فالوور واقعی خریداری کنید، سپس برای تاثیرگذاری بیشتر اقدام به تبلیغات بهینه کنید. شما باید تبلیغات را به پیجی بسپارید که مطمئن باشید می تواند تاثیر گذار باشد در غیر این صورت تنها یک هزینه اضافی پرداخت کرده اید که هیچ سودی برای پیج شما نداشته است.

بای فالوور می تواند در زمینه افزایش بازدید و لایک نیز به شما کمک کند. امکان دارد که شما فالوور بالایی داشته باشید اما آنها فعالیت بالایی نداشته باشند شما می توانید با خرید لایک و بازدید فعالیت را در پیج خود افزایش دهید و باعث ارتقا پیج خود شوید.

aparat.com/v/iJO6W

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز