کدام سفارت ها راحت تر ویزای شینگن می دهند؟

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۰:۲۴:۵۱
کد خبر: ۱۰۸۳۳۲۲
کدام سفارت ها راحت تر ویزای شینگن می دهند؟
در این مقاله سعی شده به صورت کامل در خصوص کدام سفارت ها راحت تر ویزای شینگن می دهند؟صحبت شود و تمامی سوالات و ابهامات ذهنی متقاضیان برطرف شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، رایج‌ترین سوالی که مسافران منطقه شینگن از آژانس‌ها و کارگزاران ویزای شینگن می‌پرسند این است که، کدام کشور عضو شینگن راحت ویزا می‌دهد؟ شرایط اعطای ویزا، کامل وابسته به شرایط سیاسی و اقتصادی یک کشور دارد. نکته امیدبخش در این رابطه این است که گرفتن ویزای شینگن از طریق سفارت برخی کشورها تا اندازه‌ای راحت‌تر بوده و احتمال بیشتری دارد..

معرفی کشورهای حوزه شینگن

حوزه شینگن در اروپا متشکل از ۲۶ کشور اروپایی می‌باشد که کنترل گذرنامه برای سفر بین خودشان را حذف کرده‌اند. برای افرادی که از خارج حوزه شینگن به هر کدام از این کشورها سفر می‌کنند، بدون نیاز به روادید به سایر کشورها نیز می‌توانند بروند. پول رایج اکثر کشورهای عضو حوزه شینگن «یورو» می‌باشد. ۲۲ کشور از این حوزه جزو اتحادیه اروپا و کشورهای «سوییس»، «نروژ»، «ایسلند» و «لیختن‌اشتاین» چهار کشور غیرعضو به حساب می‌آیند.

کشورهای عضو شینگن عبارتند از: «اتریش» «بلژیک» «جمهوری چک» «دانمارک» «استونی» «فنلاند» «فرانسه» «آلمان» «یونان» «مجارستان» «ایسلند» «ایتالیا» «لتونی» «لیختن‌اشتاین» «لیتوانی» «لوکزامبورگ» «مالت» «هلند» «نروژ» «لهستان» «پرتعال» «اسلواکی» «اسلوونی» «اسپانیا» «سوئد» «سوییس»

راحت ترین کشور شینگن برای گرفتن ویزای توریستی

اگر تصمیم دارید به صورت گروهی به منطقه شینگن سفر کنید، کشورهای مجارستان و سوئیس هم به اعتبار آژانس مسافرتی که شما از طرف آن‌ها اقدام می‌کنید، به شما به راحتی  اخذ ویزای شینگن  اعطا می‌کنند کشورهای ایتالیا، سوئیس و فرانسه جزو بهترین سفارت‌ها برای ویزای گروهی شینگن هستند و شرایط بهتری برای اعطای ویزای توریستی شینگن به متقاضیان ایرانی وضع کرده‌اند

 نکته اینجا این است که افراد برای اخذ ویزای شینگن باید با مشاوران و کارشناسان و افراد با تجربه در این زمینه مشورت کنند و بهترین و آسان ترین راهکار را انتخاب نمایند. مفختر هستیم که قصران گشت با سالها تجربه موفق در زمینه اخذ ویزای شینگن و کلیه کشورهای دنیا در هر مرحله درکنارتان خواهیم بود.

ویزای شینگن

مزایای اخذ ویزای شینگن از راحت ترین کشور ها

همانطور که میدانید ما در اینجا در رابطه با راحت ترین کشورهای برای ویزای شینگن صحبت می کنیم ، لازمه سفر کردن به کشورهای اروپایی این است ویزای مربوط به آن کشور  را در اختیار داشته باشند اما پیش از اقدام برای اخذ ویزا باید هدف فرد از آن سفر مشخص شود. راحترین کشور برای ویزای شینگن که خود نیز دارای انواع مختلف ویزای توریستی، ویزای کاری، ویزای تحصیلی شینگن و … می باشد و هر یک از این انواع خود نیازمند به طی کردن مراحل و دانستن اصولی می باشد. مراقب باشید که در طی پروسه اخذ ویزا گرفتار افراد سود جو نشده و هزینه های نا متعارفی برای این کار پرداخت نکنید.

نکات مربوط به راحترین کشور برای ویزای شینگن

یکی از نکات بسیار مهم در زمینه اخذ راحترین کشور برای ویزای شینگن  آن است که تمامی مدارک لازم برای اخذ ویزای شینگن از قبیل اطلاعات مالی و شغلی باید به صورت کامل و دقیق ترجمه شده حال باید در نظر داشت که در بیشتر موارد این مدارک را به زبان انگلیسی باید ارائه داد و باید در نظر داشت راحترین کشور برای ویزای شینگن  به این معنا نیست که بدون هیچ دشواری حاصل شود و این روش نیز مراحل خاص خود را دارد. زمان اخذ و صدور  ویزای شینگن  باید به این مسئله توجه کرد که فرد باید به تمامی پرسش هایی که از او درخواست می شود آگاه باشد و خود را برای این مسئله آماده کرده باشد.

یکی از نکات بسیار مهم در زمینه اخذ ویزای شینگن  آن است که افراد باید به تمامی جزئیات مربوط به این موضوع آگاهی و احاطه کامل داشته باشند و باید بدانند این ویزا مختص به کار و تفریح می باشد و هیچگاه نمیتوان از آن برای اقامت طولانی استفاده کرد و باید ضمن سفر به اعتبار ویزا توجه بسیار ویژه داشت.

اخذ ویزای شینگن

سخت ترین کشور برای گرفتن ویزای شینگن

با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی، کشورهای فرانسه، اتریش، آلمان و هلند سخت‌ترین شرایط اخذ ویزای شینگن را برای ایرانیان وضع کرده‌اند. فرانسه برای متقاضیان که ویزا اولی هستند (تا به حال سفر خارجی نداشته‌اند) به طور کلی ویزا اعطا نمی‌کند. کشور آلمان، به دلیل اعلام بیش از حد پناهندگی از سوی ایرانیان، شرایط اعطای ویزای شینگن آلمان به متقاضیان ایرانی را به شدت سخت کرده، به طوری که اگر دعوت نامه نداشته باشید شانس گرفتن ویزای این کشور برای شما صفر خواهد بود. برای گرفتن ویزای شینگن اتریش و هلند نیز، باید مدارک مالی قوی به سفارت ارائه کنید.

با وجود این که اخذ ویزای شینگن از طریق سفارت برخی کشورها تا حدی راحت‌تر است ولی در نهایت این شرایط پرونده متقاضی خواهد بود که بیشترین تاثیر را در ریجکت یا تایید درخواست او می‌گذارد. ما در قصران گشت  به عنوان یکی از معتبرترین موسسات فعال در این حوزه از طرفی دارای تجربه بالا در زمینه اخذ ویزای شینگن بوده و از طرف دیگر دارای ارتباطاتی است که فرآیند اخذ ویزا را تسهیل می‌کند. بنابراین توصیه می‌کنیم از مشاوره و خدمات قصران گشت  در این رابطه استفاده کنید.

نظر شما