۲ تا از بهترین کافه‌های استانبول برای خوردن کومپیر و قهوه‌ ترکی

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۳:۰۴:۳۶
کد خبر: ۱۰۸۳۸۶۲
۲ تا از بهترین کافه‌های استانبول برای خوردن کومپیر و قهوه‌ ترکی
قرار است در این مطلب شما با 2 تا از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین خوراکی‌های ترکی آشنا شوید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، چرا وقتی از چهارراه ولیعصر تهران رد می‌شویم بوی قهوه که می‌آید ناخودآگاه تنگه بسفر و کافه‌های آنجا یادمان می‌آید؟ چون استانبول معروف به قشنگ‌ترین کافه‌ها با ناب‌ترین قهوه‌های ترکی است. راستی شما استانبول رفتین؟ کافه‌های استانبول چی؟ اگه نه استانبول رفتین نه کافه‌های خیلی ناب آن، خواندن این متن شما را به استانبول می‌برد. البته زیما سفر هم در رزرو تور استانبول برای هر زمانی از فصل و سال بهترین گزینه است چرا که تخفیف‌های زیادی را برای ترکیه ارائه می‌دهد. بریم ادامه متن را  بخوانیم که قراره یه خیال خوش ما را به دل بسفر و قهوه‌های خیابان استقلال ببرد. قرار است در این مطلب شما با 2 تا از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین خوراکی‌های ترکی آشنا شوید.

بهترین کافه‌های استانبول

کجای استانبول برم

هدف از نوشتن این متن معرفی دو تا از بهترین کافه‌های استانبول بوده که شاید برای خیلی از توریست‌های استانبول نامش آشنا باشد. اما اگر شما این کافه را نمی‌شناسید حتما نامش را از دوست و آشناهایتان شنیده‌اید که بهترین قسمت سفرشان رفتن به این کافه‌ها بوده است.

بهترین کافه‌های استانبول

 Ortaköyکافه اورتاکوی

کافه اورتاکوی که درست وسط تنگه بسفر قرار گرفته است. بهترین کومپیر ترکیه را درست می‌کند. شما در هر جایی از ترکیه بروید کومپیر دارد حتی رستوران‌های خیابانی اما تنها جایی که بهترین کومپیر را خواهید خورد در کافه اورتاکوی است. کسانی که نمی‌دانند کومپیر چیست، کومپیر سیب زمینی بزرگی است که داخل آن از کنسور ذرت، کنسور نخود فرنگی، سوسیس و کالباس، پنیر پیتزا، فلفل‌های شیرین و ادویه‌های مخصوص است که به همراه سس کچاب خورده میشود. کافه اورتاکوی که در میان تنگه بسفر قرار گرفته چشم انداز بی‌نظیری دارد که کاخ دولماباغچه به راحتی از آنجا دیده می‌شود. چون اکثر هتل‌های پنج ستاره استانبول در میدان تکسیم قرار دارد به همین خاطر اگر بخواهید از میدان تکسیم بروید با یک تاکسی شما را درست جلوی کافه پیاده می‌کند. این کافه زیبا با آهنگ‌های خوب ترکی و فضای دلنشینش مشتری‌های زیادی در طول روز دارد. پس حتما به شما توصیه می‌کنم که یک میز در آنجا برای خودتون رزرو کنید. برای برگشت از کافه سوار تاکسی نشوید کمی در مسیر پیاده روی در کنار دریا قدم بزنید و از محیط لذت ببرید. شب‌های استانبول آن هم در کنار دریا بسیار زیباست.

خوردن بهترین قهوه ترکی در مانداباتماز

حتما نام خیابان استقلال به گوشتان خورده است جایی که هرگز خالی نیست و همیشه زنده و پر سر و صدا است. این خیابان با بوتیک‌هایی که ویترین‌های زیبای آن دل خیلی از گردشگران را برده است همیشه خواهان دارد. از طرفی کافه‌ها و رستوران‌های آن جزو شلوغ ترین کافه‌های شهر هستند. موسیقی‌های خیابانی در آنجا همیشه حضور دارند  و در تمام ساعت‌های شبانه روز در حال نواختن هستند و این جذابیت خیابان استقلال را دو چندان کرده است. انتخاب کافه در اینجا بسیار سخت است اما برای قهوه خورهای حرفه‌ای کافه مانداباتماز را معرفی می‌کنم تا خوردن یک قهوه درجه یک و اصیل ترکی را در قدیمی‌ترین کافه خیابان استقلال در محله بی اغلو تجربه کنید. در این کافه علاوه بر خوردن قهوه،  می‌توانید قهوه‌های بسته بندی شده در سایزهای مختلف بخرید. کافه من طرز تهیه قهوه ترکی را توضیح خواهد داد.

در این مقاله سعی بر این بود تا شما را با 2 تا از بهترین کافه‌های استانبول که معروف‌ترین خوراکی استانبول را به بهترین شکل درست می‌کنند را آشنا کنم. امیدوارم که خواندن این متن شما را در انتخاب کافه در استانبول کمک کرده باشد. برای استعلام گرفتن از هزینه‌های بلیط و قیمت هتل در استانبول با شماره‌ی  02174634 تماس بگیرید. تا کارشناس های فروش زیما سفر به صورت رایگان تمامی اطلاعات را در اختیارتان قرار دهند.

نظر شما